eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › "Letnie i zimowe, ręczne i mechaniczne oczyszczanie pasów dróg wewnętrznych oraz terenów gminnych niezabudowanych na terenie Miasta Łodzi w okresie 01.10.2022 r. - 31.03.2023 r. w Rejonie XIII A"



Ogłoszenie z dnia 2022-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Letnie i zimowe, ręczne i mechaniczne oczyszczanie pasów dróg wewnętrznych oraz terenów gminnych niezabudowanych na terenie Miasta Łodzi w okresie 01.10.2022 r. - 31.03.2023 r. w Rejonie XIII A”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057632

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 104

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-926

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uml.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uml.lodz.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Letnie i zimowe, ręczne i mechaniczne oczyszczanie pasów dróg wewnętrznych oraz terenów gminnych niezabudowanych na terenie Miasta Łodzi w okresie 01.10.2022 r. - 31.03.2023 r. w Rejonie XIII A”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90d47ffe-60f6-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00435259

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W przeprowadzonym postępowaniu przetargowym w trybie przetargu nieograniczonego (Nr referencyjny postępowania DOA-ZP-III-271.1.2020) pn. „Letnie i zimowe, ręczne i mechaniczne oczyszczanie pasów dróg publicznych na terenie Miasta Łodzi w Rejonie XIII ” w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego Zamawiający przewidział zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług do wartości 50% zamówienia podstawowego,
które wynosiło 2.400.480,00 zł netto. W okresie od 01.07.2022 r. do 30.09.2022 r. udzielono zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług na kwotę 373.359,14 zł netto. Pozostała kwota do wykorzystania to 2.027.120,86 zł netto. Wartość niniejszego zamówienia spełnia ten warunek.
Przedstawione argumenty w pełni uzasadniają zastosowanie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r., Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021 poz.1129).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DSR-ZP-II.271.141.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

,,Letnie i zimowe, ręczne i mechaniczne oczyszczanie pasów dróg publicznych, na terenie Miasta Łodzi w okresie
01.10.2022 r. - 31.03.2023 r. w Rejonie XIII”
Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
RODZAJE USŁUG WYSTĘPUJĄCE W OKRESIE LETNIM
a) Oczyszczanie jezdni: cykliczne i interwencyjnie;
b) Oczyszczanie: cykliczne;
c) Oczyszczanie interwencyjne: lekkie i ciężkie;
d) Oczyszczanie cykliczne przystanków komunikacji miejskiej;
e) Opróżnianie koszy ulicznych – na terenach oczyszczanych interwencyjnie;
f) Koszenie torowisk wraz z pętlami tramwajowymi i autobusowym;
g) Oczyszczanie interwencyjne torowisk wraz z pętlami tramwajowymi i autobusowymi
h) Koszenie – interwencyjne;
i) Koszenie rowów odwadniających – interwencyjnie;
j) Grabienie i usuwanie liści – interwencyjnie;
k) Zamiatanie chodników, ciągów pieszo – jezdnych, innych powierzchni utwardzonych –
interwencyjnie;
l) Zmywanie powierzchni utwardzonych – interwencyjne;
m) Oczyszczanie wpustów ulicznych – interwencyjnie;
RODZAJE USŁUG WYSTĘPUJĄCE W OKRESIE ZIMOWYM
a) Zapobieganie i zwalczanie śliskości;
b) Odśnieżanie nawierzchni jezdni;
c) Oczyszczanie cykliczne zimowe;
d) Odśnieżanie powierzchni utwardzonych – interwencyjnie;
e) Wywóz śniegu;
f) Wyjazdy interwencyjne;
g) Usuwanie nabojów lodowych i sopli;
h) Oczyszczanie jezdni: interwencyjnie;
i) Oczyszczanie interwencyjne: lekkie i ciężkie;
j) Oczyszczanie cykliczne przystanków komunikacji miejskiej;
k) Opróżnianie koszy ulicznych – na terenach oczyszczanych interwencyjnie;
l) Koszenie torowisk wraz z pętlami tramwajowymi i autobusowym;
m) Oczyszczanie interwencyjne torowisk wraz z pętlami tramwajowymi i autobusowymi;
n) Koszenie – interwencyjne;
o) Koszenie rowów odwadniających – interwencyjnie;
p) Grabienie i usuwanie liści – interwencyjnie;
q) Zamiatanie chodników, ciągów pieszo – jezdnych, innych powierzchni
utwardzonych – interwencyjnie;
r) Zmywanie powierzchni utwardzonych – interwencyjnie;
s) Oczyszczanie wpustów ulicznych – interwencyjnie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowo – Usługowe „CIS” Anna Skrzypczyńska, Beata Skrzypczyńska ul. Warszawskiej 42 98-100 Łask

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: „Zakład Zieleni J.K.L.” Wojtczak S.C. Grzegorz Konat, Józefa Wojtczak ul. Zapolskiej 57 lok.41 93 – 256 Łódź

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7290207002

7.3.3) Ulica: ul. Warszawskiej 42

7.3.4) Miejscowość: Łask

7.3.5) Kod pocztowy: 98-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 987458,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-10-01 do 2023-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.