Ogłoszenie z dnia 2022-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00425735/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-07
- 2022/BZP 00515906/01 - Wynik z dnia 2022-12-27
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Wojnicz oraz podległych jednostek organizacyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wojnicz
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660973
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Rynek 1
1.4.2.) Miejscowość: Wojnicz
1.4.3.) Kod pocztowy: 32-830
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wojnicz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojnicz.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00435048
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-11-10
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00425735/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
3.1. Przedmiot zamówienia stanowi: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Wojnicz oraz podległych jednostek organizacyjnych.
3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
3.2.1. otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących, pomocniczych oraz rachunków do obsługi pozyskiwanych środków zewnętrznych, w tym z funduszy unijnych;
3.2.2. prowadzenie zastępczej obsługi kasowej Gminy w placówce banku w Wojniczu polegającej na dokonywaniu wypłat gotówkowych oraz przyjmowaniu wpłat gotówkowych na rachunek Zamawiającego od osób trzecich, bez pobierania opłat;
3.2.3. przyjmowanie wpłat gotówkowych od Zamawiającego bez pobierania opłat;
3.2.4. dokonywanie wypłat gotówkowych przez Zamawiającego bez pobierania opłat;
3.2.5. udostępnienie Zamawiającemu w siedzibie Zamawiającego i siedzibie jednostek organizacyjnych systemu bankowości elektronicznej spełniającego standardy bezpiecznej komunikacji oraz jego wdrożenie połączone z przeszkoleniem pracowników wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy Wojnicz – szacunkowa liczba niezbędnych loginów: 15.
3.2.6. zapewnienie bezpłatnej pomocy technicznej dla pracowników Urzędu jak i jednostek organizacyjnych pracujących w systemie bankowości elektronicznej;
3.2.7. realizacja poleceń przelewu na rachunki wskazane przez Zamawiającego w banku obsługującym poprzez system bankowości elektronicznej lub w razie konieczności w formie dokumentu papierowego;
3.2.8. realizacja poleceń przelewu na rachunki wskazane przez Zamawiającego w innych bankach poprzez system bankowości elektronicznej lub w razie konieczności w formie dokumentu papierowego;
3.2.9. zapewnienie możliwości niezwłocznego realizowania tzw. szybkich poleceń przelewu typu SORBNET;
3.2.10. świadczenie usługi przewalutowania;
3.2.11. wydawanie blankietów czekowych,
3.2.12. przyjmowanie przelewów zagranicznych bez pobierania opłat (dotyczy zamawiającego i wszystkich jednostek objętych postępowaniem),
3.2.13. realizacja przelewów zagranicznych bez pobierania opłat (dotyczy zamawiającego i wszystkich jednostek objętych postępowaniem)
3.2.14. potwierdzanie stanu salda dokonywanych operacji finansowych na każdy dzień roboczy na wszystkich rachunkach bieżących i pomocniczych (wyciągi bankowe elektroniczne z ustaleniem salda i dokładnego opisu dokonanej operacji),
3.2.15. prowadzenie płatności masowych dla podatków lokalnych, opłat za ścieki i wodę oraz opłat za zagospodarowanie odpadów komunalnych;
3.2.16. przeksięgowywanie sald rachunków dot. płatności masowych codziennie na wskazany rachunek bankowy;
3.2.17. przyjmowanie środków finansowych na lokaty, w szczególności środków dotyczących wadiów przetargowych i gwarancji należytego wykonania umów UWAGA: zamawiający nie dopuszcza możliwości lokowania środków na lokatach typu overnight czy lokaty weekendowe;
3.2.18. oprocentowanie środków na rachunkach bieżących i pomocniczych; kapitalizacja odsetek w okresie kwartalnym,
3.2.19. okresowe przeksięgowywanie dopisanych odsetek oraz zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych, zgodnie z dyspozycją Kierowników/Dyrektorów jednostek;
3.2.20. uruchomianie na pisemny wniosek zamawiającego kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku deficytu budżetowego do wysokości zapisanej w uchwale budżetowej na dany rok, maksymalnie do wysokości 3 000 000,00 zł; zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania jakichkolwiek opłat manipulacyjnych i innych związanych z udzieleniem, wykorzystaniem i obsługą kredytu niż opłata za uruchomienie kredytu określona w formularzu ofertowym wykonawcy. Zabezpieczeniem kredytu w rachunku bieżącym będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową.
3.2.21. wydawanie zaświadczeń i opinii o prowadzonym rachunku bankowym.
Po zmianie:
3.1. Przedmiot zamówienia stanowi: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Wojnicz oraz podległych jednostek organizacyjnych.
3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
3.2.1. otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących, pomocniczych oraz rachunków do obsługi pozyskiwanych środków zewnętrznych, w tym z funduszy unijnych;
3.2.2. prowadzenie zastępczej obsługi kasowej Gminy w placówce banku w Wojniczu polegającej na dokonywaniu wypłat gotówkowych oraz przyjmowaniu wpłat gotówkowych na rachunek Zamawiającego od osób trzecich, bez pobierania opłat;
3.2.3. przyjmowanie wpłat gotówkowych od Zamawiającego bez pobierania opłat;
3.2.4. dokonywanie wypłat gotówkowych przez Zamawiającego bez pobierania opłat;
3.2.5. udostępnienie Zamawiającemu w siedzibie Zamawiającego i siedzibie jednostek organizacyjnych systemu bankowości elektronicznej spełniającego standardy bezpiecznej komunikacji oraz jego wdrożenie połączone z przeszkoleniem pracowników wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy Wojnicz – szacunkowa liczba niezbędnych loginów: 15.
3.2.6. zapewnienie bezpłatnej pomocy technicznej dla pracowników Urzędu jak i jednostek organizacyjnych pracujących w systemie bankowości elektronicznej;
3.2.7. realizacja poleceń przelewu na rachunki wskazane przez Zamawiającego w banku obsługującym poprzez system bankowości elektronicznej lub w razie konieczności w formie dokumentu papierowego;
3.2.8. realizacja poleceń przelewu na rachunki wskazane przez Zamawiającego w innych bankach poprzez system bankowości elektronicznej lub w razie konieczności w formie dokumentu papierowego;
3.2.9. zapewnienie możliwości niezwłocznego realizowania tzw. szybkich poleceń przelewu typu SORBNET;
3.2.10. świadczenie usługi przewalutowania;
3.2.11. wydawanie blankietów czekowych,
3.2.12. przyjmowanie przelewów zagranicznych bez pobierania opłat (dotyczy zamawiającego i wszystkich jednostek objętych postępowaniem),
3.2.13. realizacja przelewów zagranicznych bez pobierania opłat (dotyczy zamawiającego i wszystkich jednostek objętych postępowaniem)
3.2.14. potwierdzanie stanu salda dokonywanych operacji finansowych na każdy dzień roboczy na wszystkich rachunkach bieżących i pomocniczych (wyciągi bankowe elektroniczne z ustaleniem salda i dokładnego opisu dokonanej operacji),
3.2.15. prowadzenie płatności masowych dla podatków lokalnych, opłat za ścieki i wodę oraz opłat za zagospodarowanie odpadów komunalnych;
3.2.16. przeksięgowywanie sald rachunków dot. płatności masowych codziennie na wskazany rachunek bankowy;
3.2.17. przyjmowanie środków finansowych na lokaty, w szczególności środków dotyczących wadiów przetargowych i gwarancji należytego wykonania umów UWAGA: zamawiający nie dopuszcza możliwości lokowania środków na lokatach typu overnight czy lokaty weekendowe;
3.2.18. oprocentowanie środków na rachunkach bieżących i pomocniczych; kapitalizacja odsetek w okresie kwartalnym,
3.2.19. okresowe przeksięgowywanie dopisanych odsetek oraz zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych, zgodnie z dyspozycją Kierowników/Dyrektorów jednostek;
3.2.20. uruchomianie na pisemny wniosek zamawiającego kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku deficytu budżetowego do wysokości zapisanej w uchwale budżetowej na dany rok, maksymalnie do wysokości 4 000 000,00 zł; zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania jakichkolwiek opłat manipulacyjnych i innych związanych z udzieleniem, wykorzystaniem i obsługą kredytu niż opłata za uruchomienie kredytu określona w formularzu ofertowym wykonawcy. Zabezpieczeniem kredytu w rachunku bieżącym będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową.
3.2.21. wydawanie zaświadczeń i opinii o prowadzonym rachunku bankowym.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa bankowa Gminy Miejskiej Lubań oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 12 lipca 2024 roku do 8 lipca 2027 roku.
- Kredyt obrotowy krótkoterminowy w rachunku kredytowym w linii odnawialnej z limitem do 10.000.000 zł.
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Łochów i jej jednostek organizacyjnych
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Sulęcińskiego oraz podległych jednostek w okresie od 01.07.2024 r. do 30.06.2028 r.
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Charsznica i gminnych jednostek organizacyjnych w okresie od 1.09.2024 r. do 31.08.2028 r.
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Sanockiego oraz jednostek organizacyjnych
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.