eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojnicz › Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Wojnicz oraz podległych jednostek organizacyjnych



Ogłoszenie z dnia 2022-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Wojnicz oraz podległych jednostek organizacyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wojnicz

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660973

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Rynek 1

1.4.2.) Miejscowość: Wojnicz

1.4.3.) Kod pocztowy: 32-830

1.4.4.) Województwo: małopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wojnicz.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojnicz.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00435048

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-11-10

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00425735/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
3.1. Przedmiot zamówienia stanowi: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Wojnicz oraz podległych jednostek organizacyjnych.
3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
3.2.1. otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących, pomocniczych oraz rachunków do obsługi pozyskiwanych środków zewnętrznych, w tym z funduszy unijnych;
3.2.2. prowadzenie zastępczej obsługi kasowej Gminy w placówce banku w Wojniczu polegającej na dokonywaniu wypłat gotówkowych oraz przyjmowaniu wpłat gotówkowych na rachunek Zamawiającego od osób trzecich, bez pobierania opłat;
3.2.3. przyjmowanie wpłat gotówkowych od Zamawiającego bez pobierania opłat;
3.2.4. dokonywanie wypłat gotówkowych przez Zamawiającego bez pobierania opłat;
3.2.5. udostępnienie Zamawiającemu w siedzibie Zamawiającego i siedzibie jednostek organizacyjnych systemu bankowości elektronicznej spełniającego standardy bezpiecznej komunikacji oraz jego wdrożenie połączone z przeszkoleniem pracowników wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy Wojnicz – szacunkowa liczba niezbędnych loginów: 15.
3.2.6. zapewnienie bezpłatnej pomocy technicznej dla pracowników Urzędu jak i jednostek organizacyjnych pracujących w systemie bankowości elektronicznej;
3.2.7. realizacja poleceń przelewu na rachunki wskazane przez Zamawiającego w banku obsługującym poprzez system bankowości elektronicznej lub w razie konieczności w formie dokumentu papierowego;
3.2.8. realizacja poleceń przelewu na rachunki wskazane przez Zamawiającego w innych bankach poprzez system bankowości elektronicznej lub w razie konieczności w formie dokumentu papierowego;
3.2.9. zapewnienie możliwości niezwłocznego realizowania tzw. szybkich poleceń przelewu typu SORBNET;
3.2.10. świadczenie usługi przewalutowania;
3.2.11. wydawanie blankietów czekowych,
3.2.12. przyjmowanie przelewów zagranicznych bez pobierania opłat (dotyczy zamawiającego i wszystkich jednostek objętych postępowaniem),
3.2.13. realizacja przelewów zagranicznych bez pobierania opłat (dotyczy zamawiającego i wszystkich jednostek objętych postępowaniem)
3.2.14. potwierdzanie stanu salda dokonywanych operacji finansowych na każdy dzień roboczy na wszystkich rachunkach bieżących i pomocniczych (wyciągi bankowe elektroniczne z ustaleniem salda i dokładnego opisu dokonanej operacji),
3.2.15. prowadzenie płatności masowych dla podatków lokalnych, opłat za ścieki i wodę oraz opłat za zagospodarowanie odpadów komunalnych;
3.2.16. przeksięgowywanie sald rachunków dot. płatności masowych codziennie na wskazany rachunek bankowy;
3.2.17. przyjmowanie środków finansowych na lokaty, w szczególności środków dotyczących wadiów przetargowych i gwarancji należytego wykonania umów UWAGA: zamawiający nie dopuszcza możliwości lokowania środków na lokatach typu overnight czy lokaty weekendowe;
3.2.18. oprocentowanie środków na rachunkach bieżących i pomocniczych; kapitalizacja odsetek w okresie kwartalnym,
3.2.19. okresowe przeksięgowywanie dopisanych odsetek oraz zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych, zgodnie z dyspozycją Kierowników/Dyrektorów jednostek;
3.2.20. uruchomianie na pisemny wniosek zamawiającego kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku deficytu budżetowego do wysokości zapisanej w uchwale budżetowej na dany rok, maksymalnie do wysokości 3 000 000,00 zł; zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania jakichkolwiek opłat manipulacyjnych i innych związanych z udzieleniem, wykorzystaniem i obsługą kredytu niż opłata za uruchomienie kredytu określona w formularzu ofertowym wykonawcy. Zabezpieczeniem kredytu w rachunku bieżącym będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową.
3.2.21. wydawanie zaświadczeń i opinii o prowadzonym rachunku bankowym.

Po zmianie:
3.1. Przedmiot zamówienia stanowi: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Wojnicz oraz podległych jednostek organizacyjnych.
3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
3.2.1. otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących, pomocniczych oraz rachunków do obsługi pozyskiwanych środków zewnętrznych, w tym z funduszy unijnych;
3.2.2. prowadzenie zastępczej obsługi kasowej Gminy w placówce banku w Wojniczu polegającej na dokonywaniu wypłat gotówkowych oraz przyjmowaniu wpłat gotówkowych na rachunek Zamawiającego od osób trzecich, bez pobierania opłat;
3.2.3. przyjmowanie wpłat gotówkowych od Zamawiającego bez pobierania opłat;
3.2.4. dokonywanie wypłat gotówkowych przez Zamawiającego bez pobierania opłat;
3.2.5. udostępnienie Zamawiającemu w siedzibie Zamawiającego i siedzibie jednostek organizacyjnych systemu bankowości elektronicznej spełniającego standardy bezpiecznej komunikacji oraz jego wdrożenie połączone z przeszkoleniem pracowników wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy Wojnicz – szacunkowa liczba niezbędnych loginów: 15.
3.2.6. zapewnienie bezpłatnej pomocy technicznej dla pracowników Urzędu jak i jednostek organizacyjnych pracujących w systemie bankowości elektronicznej;
3.2.7. realizacja poleceń przelewu na rachunki wskazane przez Zamawiającego w banku obsługującym poprzez system bankowości elektronicznej lub w razie konieczności w formie dokumentu papierowego;
3.2.8. realizacja poleceń przelewu na rachunki wskazane przez Zamawiającego w innych bankach poprzez system bankowości elektronicznej lub w razie konieczności w formie dokumentu papierowego;
3.2.9. zapewnienie możliwości niezwłocznego realizowania tzw. szybkich poleceń przelewu typu SORBNET;
3.2.10. świadczenie usługi przewalutowania;
3.2.11. wydawanie blankietów czekowych,
3.2.12. przyjmowanie przelewów zagranicznych bez pobierania opłat (dotyczy zamawiającego i wszystkich jednostek objętych postępowaniem),
3.2.13. realizacja przelewów zagranicznych bez pobierania opłat (dotyczy zamawiającego i wszystkich jednostek objętych postępowaniem)
3.2.14. potwierdzanie stanu salda dokonywanych operacji finansowych na każdy dzień roboczy na wszystkich rachunkach bieżących i pomocniczych (wyciągi bankowe elektroniczne z ustaleniem salda i dokładnego opisu dokonanej operacji),
3.2.15. prowadzenie płatności masowych dla podatków lokalnych, opłat za ścieki i wodę oraz opłat za zagospodarowanie odpadów komunalnych;
3.2.16. przeksięgowywanie sald rachunków dot. płatności masowych codziennie na wskazany rachunek bankowy;
3.2.17. przyjmowanie środków finansowych na lokaty, w szczególności środków dotyczących wadiów przetargowych i gwarancji należytego wykonania umów UWAGA: zamawiający nie dopuszcza możliwości lokowania środków na lokatach typu overnight czy lokaty weekendowe;
3.2.18. oprocentowanie środków na rachunkach bieżących i pomocniczych; kapitalizacja odsetek w okresie kwartalnym,
3.2.19. okresowe przeksięgowywanie dopisanych odsetek oraz zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych, zgodnie z dyspozycją Kierowników/Dyrektorów jednostek;
3.2.20. uruchomianie na pisemny wniosek zamawiającego kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku deficytu budżetowego do wysokości zapisanej w uchwale budżetowej na dany rok, maksymalnie do wysokości 4 000 000,00 zł; zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania jakichkolwiek opłat manipulacyjnych i innych związanych z udzieleniem, wykorzystaniem i obsługą kredytu niż opłata za uruchomienie kredytu określona w formularzu ofertowym wykonawcy. Zabezpieczeniem kredytu w rachunku bieżącym będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową.
3.2.21. wydawanie zaświadczeń i opinii o prowadzonym rachunku bankowym.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.