Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakwaterowanie i wyżywienie w ramach 6 dniowego wyjazdu rodzin na terenie Polski dla 50 osób - uczestników projektu „Z rodziną najlepiej” – zamówienie uzupełniające
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE CENTRUM POMOCY SPOŁECZNEJ
1.3.) Oddział zamawiającego: MCPS
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473215122
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 7
1.5.2.) Miejscowość: Pabianice
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: (42) 215-89-35
1.5.8.) Numer faksu: (42) 215-88-94
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mcps.pabianice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcps.pabianice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b752ac96-3eb7-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakwaterowanie i wyżywienie w ramach 6 dniowego wyjazdu rodzin na terenie Polski dla 50 osób - uczestników projektu „Z rodziną najlepiej” – zamówienie uzupełniające2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b752ac96-3eb7-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00434929
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007543/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Zakwaterowanie i wyżywienie w ramach 6 dniowego wyjazdu rodzin na terenie Polski dla 50 osób - uczestników projektu „Z rodziną najlepiej” – zamówienie uzupełniające
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Społeczny w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014- 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00359273
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawą wszczęcia postępowania jest art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Pzp (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.). Zamówienie podstawowe zostało wszczęte w trybie podstawowym - wariant I pn. „Zakwaterowanie i wyżywienie w ramach 6 dniowego wyjazdu rodzin na terenie Polski dla 50 osób - uczestników projektu „Z rodziną najlepiej”.
Jego przedmiotem była realizacja usługi w zakresie zakwaterowania i wyżywienia w ramach 6 dniowego wyjazdu na terenie Polski dla 50 uczestników i kadry projektu: „Z rodziną najlepiej" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
W dniu 17.07.2023 roku w BZP pod nr 2023/BZP 00310583 zostało opublikowane ogłoszenie o zamówieniu, w którym (pkt 4.2.14.), przewidziano udzielenie zamówienia podobnego do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Podobny zapis zawarty został również w swz.
Zamówienia podstawowego udzielono w dniu 10.08.2023 roku.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6204,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie zakwaterowania i wyżywienia (od obiadu
w pierwszym dniu do obiadu w ostatnim dniu z zapewnieniem prowiantu na podróż powrotną) w ramach
6 dniowego wyjazdu na terenie Polski dla 11 uczestników i kadry projektu: „Z rodziną najlepiej" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Priorytet IX „Włączenie społeczne". Działanie 9.2 Usługi na rzecz osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym. Poddziałanie 9.2.1 Usługi społeczne i zdrowotne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz rodzaj i zakres czynności do wykonania, które należy uwzględnić na etapie szacowania przez Wykonawcę wartości oferty:
a) Liczba uczestników wyjazdu – 11 osób.
b) Pobyt 5 dni - 6 dób hotelowych (od obiadu pierwszego dnia do obiadu dnia siódmego). Pobyt 5 dni - 6 dób hotelowych (od obiadu pierwszego dnia do obiadu dnia szóstego). Pobyt powinien odbyć się w dniach od 24.08.2023 roku do 29.08.2023 roku.
c) Miejsce zakwaterowania - Ośrodek Krywań - Białka Tatrzańska, ul. Środkowa 323a.
d) Pokoje 2-5 osobowe z łazienką (WC, umywalka, prysznic). Dokładny rozkład pokoi przedstawi Zamawiający.
e) Wyżywienie:
- 3 posiłki dziennie: śniadanie, ciepły obiad dwudaniowy z dodatkowym podwieczorkiem, kolacja - szczegółowy opis w punkcie 3 poniżej.
- catering podczas warsztatów (napoje: kawa, herbata, woda i soki, a także zdrowe przekąski, ewentualnie owoce).
- zapewnienie prowiantu na podróż powrotną
Wykonawca ma obowiązek uwzględnić w przygotowanym wyżywieniu zgłoszone przez Zamawiającego minimum 2 dni przed rozpoczęciem pobytu uczestników ewentualne uwarunkowania dotyczące diety uczestników (dieta specjalistyczna, np.: wegetariańska, wegańska, bezglutenowa).
3. Szczegółowe wymagania związane z wyżywieniem.
3.1. Forma posiłków w ciągu pełnego dnia pobytu:
a) śniadanie w formie szwedzkiego stołu - pieczywo różnorodne, danie na ciepło: jajecznica lub kiełbaski na gorąco, wędliny, ser żółty, dżem, mleko, płatki śniadaniowe, przetwory jogurtowe, świeże warzywa: pomidor, ogórek zielony, napoje: kawa, herbata, dodatki: cytryna, mleko, masło, margaryna;
b) obiad - zupa, danie główne (mięsne z dodatkiem ziemniaków lub ryżu i zestawu surówek), napoje: kompot lub soki owocowe (0,331/os.);
c) deser - owoc (jabłko, banan, brzoskwinia) lub słodki wafel, jogurt;
d) kolacja w formie szwedzkiego stołu - minimum jedno ciepłe danie np. bigos, zapiekanka, spaghetti oraz różnorodne pieczywo, wędliny, ser, świeże warzywa: pomidor, ogórek zielony, napoje: kawa, herbata, dodatki: cytryna, mleko, masło, margaryna;
e) suchy prowiant na drogę i jednodniową wycieczkę: napój (sok owocowy 100% i woda mineralna 0,33 l/os), dwie bułki z wędliną i serem żółtym, świeży owoc (jabłko lub banan), drożdżówka.
4. Pozostałe wymagania – tożsame z opisem przedmiotu zamówienia w postępowaniu, w wyniku którego Wykonawca podpisał umowę z Zamawiającym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6204,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6204,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6204,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CarpeDiem Incentive – Marek Rutkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022488409
7.3.3) Ulica: Spalona, ul. Akacjowa 77
7.3.4) Miejscowość: Kunice
7.3.5) Kod pocztowy: 59-216
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CarpeDiem Incentive - Marek Rutkowski
jakie przetargi wygrała firma
CarpeDiem Incentive - Marek Rutkowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6204,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-08-24 do 2023-08-29INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Sukcesywna dostawa kasetowych testów laboratoryjnych
- Dostawa i montaż urządzeń grzewczych w lokalach gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach
- Wycinka drzew i zakrzaczeń w pasie drogowym dróg powiatowych
- Zakup łóżka bariatrycznego z podnośnikiem, wózków transportowych z funkcją stołu zabiegowego oraz wózków kąpielowych w ramach Programu inwestycyjnego modernizacji podmiotów leczniczych
- Budowa boiska ze sztuczną nawierzchnią do piłki nożnej wraz z kontenerowym zapleczem sanitarno-szatniowym i urządzeniami infrastruktury towarzyszącej
- Zakup i dostawa klinicznego ultrasonografu z głowicami oraz toru wizyjnego kompatybilnego z endoskopami firmy Olympus
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków na potrzeby organizacji szkoleń i seminariów
- Wycieczka do Krakowa
- Świadczenie usługi hotelarskiej, gastronomicznej oraz wynajmu sali konferencyjnej w ramach organizowanej XI Konferencji Ekonomiczno-Leśnej. Nowoczesne zarządzanie gospodarką leśną w świetle kryzysu
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.