Ogłoszenie z dnia 2022-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00412305/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wykonanie usług z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu tucholskiego w sezonie zimowym 2022/2023”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092361628
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Tuchola
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-500
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 525590112
1.5.8.) Numer faksu: 525590112
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@tuchola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdp-tuchola.lo.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/0dc0136e-3905-4760-8308-4313bca466111.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie usług z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu tucholskiego w sezonie zimowym 2022/2023”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7fd3885d-4a03-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00434130
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017198/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00412305/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.2410.18.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 581684,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie następujących gmin powiatu tucholskiego: Cekcyn oraz Lubiewo polegające na:- odśnieżaniu,
- usuwaniu oblodzeń,
- wykonaniu usługi ładowarką kołową.
Długość dróg powiatowych objętych częścią nr 1 wynosi 183 km.
Szczegółowy wykaz odcinków dróg, przyjęte standardy zimowego utrzymania oraz parametry i sposób realizacji usług, w tym rodzaj sprzętu jakim musi dysponować Wykonawca zostały określone w „Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych” (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w Uchwale Zarządu Powiatu Tucholskiego określającej standardy zimowego utrzymania dróg (załącznik nr 6 do SWZ).
Zakres obowiązków obejmuje nie tylko roboty związane z odśnieżaniem, ale także załadunek soli (materiał Zamawiającego) na solarki w siedzibie Zamawiającego zgodnie z SST.
Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć wszystkie pojazdy (solarki), którymi będzie świadczył usługę zimowego utrzymania dróg w system monitoringu i lokalizacji GPS zapewniający możliwość lokalizacji pojazdu w terenie podczas prowadzenia akcji oraz przeglądanie historii tras na minimalny okres 6 miesięcy. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić Zamawiającemu (w siedzibie Zamawiającego) dostęp do portalu internetowego poprzez przeglądarkę internetową np. Internet Chrome lub Firefox oraz aktualne hasła do systemu monitorowania pozycji pojazdów GPS wykorzystywanych w realizacji zamówienia. Pojazdy wyposażone w GPS powinny być oznakowane tak, aby Zamawiający mógł zidentyfikować w systemie monitorowania GPS poszczególne pojazdy. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia ciągłości pracy systemu monitoringu, a w przypadku jego awarii uruchomienia systemu zastępczego w ciągu 6 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
63110000-3 - Usługi przeładunku towarów
4.5.5.) Wartość części: 293357,81 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie następujących gmin powiatu tucholskiego: Śliwice, Tuchola, Kęsowo, Gostycyn polegające na:- odśnieżaniu,
- usuwaniu oblodzeń,
- wykonaniu usługi ładowarką kołową.
Długość dróg powiatowych objętych częścią nr 2 wynosi 215 km .
Szczegółowy wykaz odcinków dróg, przyjęte standardy zimowego utrzymania oraz parametry i sposób realizacji usług, w tym rodzaj sprzętu jakim musi dysponować Wykonawca zostały określone w „Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych” (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w Uchwale Zarządu Powiatu Tucholskiego określającej standardy zimowego utrzymania dróg (załącznik nr 6 do SWZ).
Zakres obowiązków obejmuje nie tylko roboty związane z odśnieżaniem, ale także załadunek soli (materiał Zamawiającego) na solarki w siedzibie Zamawiającego zgodnie z SST.
Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć wszystkie pojazdy (solarki), którymi będzie świadczył usługę zimowego utrzymania dróg w system monitoringu i lokalizacji GPS zapewniający możliwość lokalizacji pojazdu w terenie podczas prowadzenia akcji oraz przeglądanie historii tras na minimalny okres 6 miesięcy. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić Zamawiającemu (w siedzibie Zamawiającego) dostęp do portalu internetowego poprzez przeglądarkę internetową np. Internet Chrome lub Firefox oraz aktualne hasła do systemu monitorowania pozycji pojazdów GPS wykorzystywanych w realizacji zamówienia. Pojazdy wyposażone w GPS powinny być oznakowane tak, aby Zamawiający mógł zidentyfikować w systemie monitorowania GPS poszczególne pojazdy. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia ciągłości pracy systemu monitoringu, a w przypadku jego awarii uruchomienia systemu zastępczego w ciągu 6 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
63110000-3 - Usługi przeładunku towarów
4.5.5.) Wartość części: 288326,56 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W niniejszym postępowaniu na realizację części nr 1 zamówienia nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W niniejszym postępowaniu na realizację części nr 2 zamówienia nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z TUCHOLI
- "Dostawa i montaż windy dla osób niepełnosprawnych w budynku Zakładu Aktywności Zawodowej w Tucholi"
więcej: przetargi w Tucholi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH I WOKÓŁ BUDYNKÓW SĄDU APELACYJNEGO W SZCZECINIE
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
- Utrzymanie czystości i zimowe utrzymanie ulic administrowanych przez Powiat Pyrzycki w okresie od 01.06.2024 do 31.03.2025 na terenie miasta Pyrzyce
- "Bieżące utrzymanie dróg na terenie Nadleśnictwa Orneta w 2024 roku"
- USŁUGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO - PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALEŻNYMI NA NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ŁÓDZKIE NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O.
- Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych budynków oraz terenów zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy - 2 części
więcej: Usługi przeładunku towarów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.