Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00382949/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Budowa sieci monitoringu powietrza w Barlinku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BARLINEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967047
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 20
1.5.2.) Miejscowość: Barlinek
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-320
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.8.) Numer faksu: 957465577
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje3@barlinek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.barlinek.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/barlinek1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci monitoringu powietrza w Barlinku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa4164c4-4c78-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00434106
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00511587/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Budowa sieci monitorungu powietrza w Barlinku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00382949
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RID.III.271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 245528,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, uruchomienie, utrzymanie i obsługa serwisowa systemu monitoringu powietrza w Barlinku.
Zamówienie obejmuje wykonanie przez Wykonawcę następujących usług:
1. Etap I – wykonanie i uruchomienie systemu monitoringu powietrza.
2. Etap II – utrzymanie i serwisowanie systemu monitoringu powietrza.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. Dostawę i montaż następujących fabrycznie nowych urządzeń:
1) 2 szt. czujników mierzących jakość powietrza,
2) 2 szt. czujników mierzących jakość powietrza oraz zapewniających pomiar formaldehydu w zakresie pomiarowym 0-1 mg/m3 z dokładnością pomiarową do 0,001 mg/m3 przy maksymalnym błędzie pomiarów ≤5%,
3) 1 szt. czujnika mierzącego jakość powietrza oraz zapewniającego pomiar natężenia hałasu w minimalnym zakresie pomiarowym 40dB-120dB z dopuszczalnym błędem pomiarowym ≤0,5dB,
4) 1 szt. multifunkcjonalnego wyświetlacza LED prezentującego wyniki pomiarów,
5) 4 szt. wyświetlaczy LED .
2. Wdrożenie aplikacji mobilnej na systemy Android oraz iOS prezentującej wyniki pomiarów.
3. Stworzenie podstrony na stronie Zamawiającego prezentującej wyniki pomiarów wraz z umieszczenie w aplikacji „Igo Gmina Barlinek” linku do tej podstrony.
4. Utrzymanie i obsługę serwisową sieci monitoringu przez okres 36 miesięcy.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowią załącznik nr 6 do SWZ, gdzie wskazano lokalizację i wymagania dla poszczególnych urządzeń.
Wymaga się aby wykonywane roboty związane z dostawą i montażem czujników pomiarowych i wyświetlaczy nie powodowały utrudnień w dostępie do sąsiadującego terenu. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia prac z zapewnieniem przejazdu przez ulice znajdujące się wokół miejsc montażu czujników i wyświetlaczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90731400-4 - Usługi monitoringu lub pomiarów zanieczyszczenia powietrza
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 279023,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 279023,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 279023,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Global Innovative Solutions Katarzyna Burda-Świerz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542197765
7.3.3) Ulica: Grottgera 22A
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-681
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Global Innovative Solutions Katarzyna Burda-Świerz
jakie przetargi wygrała firma
Global Innovative Solutions Katarzyna Burda-Świerz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 279023,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z BARLINKA
więcej: przetargi w Barlinku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.