eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kruszwica › Przebudowa i termomodernizacja dachu na budynku świetlicy wiejskiej w Sokolnikach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i termomodernizacja dachu na budynku świetlicy wiejskiej w Sokolnikach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRUSZWICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350777

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nadgoplańska 4

1.5.2.) Miejscowość: Kruszwica

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-150

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@kruszwica.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/804109

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i termomodernizacja dachu na budynku świetlicy wiejskiej w Sokolnikach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf187e36-36a0-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00434088

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037000/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przebudowa i termomodernizacja dachu na budynku świetlicy wiejskiej w Sokolnikach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00347452

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PIFZ-Z.271.27.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 176676,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wspólny Słownik Zamówień:
CPV 45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
Zamawiający: Gmina Kruszwica
Termin realizacji: 4 miesiące od dnia zawarcia umowy

1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamierzenia inwestycyjnego jest realizacja na terenie dz. nr 34/3, obręb 42 Sokolniki gm. Kruszwica przebudowy i termomodernizacji dachu na budynku świetlicy wiejskiej.
Wymiary części budynku objętej zamówieniem:
- długość 14,69 m
- szerokość 12,28 m
- wysokość 6,03 m
- kąt nachylenia dachu 20,00o
- powierzchnia zabudowy 180,39 m2
- powierzchnia użytkowa 155,93 m2
- kubatura 864,07 m3

Roboty składające się na przedmiot zamówienia obejmują:
1) Roboty rozbiórkowe:
- Pokrycie dachowe z płyt azbestowych.
- Ściany szczytowe oraz mur po obwodzie na wys. projektowanego wieńca, wraz z drzwiami.
- Termoizolacja z wełny mineralnej.
- Płatwie drewniane.
- Sufit podwieszany z rusztem drewnianym.
- Obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe.
- Demontaż istniejącej instalacji elektrycznej oświetleniowej wraz z oprawami.
- Konstrukcja stalowa dachu.
2) Roboty budowlane:
- Wykopy pod wzmocnienie fundamentów.
- Zabetonowanie podlewek pod fundamenty w 2 etapach.
- Zasypki z zagęszczeniem.
- Rusztowania.
- Przygotowanie i montaż zbrojenia dla wieńców i rdzeni.
- Zabetonowanie rdzeni i wieńców.
- Wymurowanie ścian szczytowych wraz z ponownym montażem zdemontowanych uprzednio drzwi drewnianych.
- Montaż konstrukcji stalowej z płatwiami i kątownikami w wieńcach.
- Zabezpieczenie antykorozyjne istniejącej konstrukcji stalowej.
- Montaż pokrycia dachowego z blachy na rąbek stojący o grubości 0,7 mm wraz z obróbkami, rynnami i rurami spustowymi.
- Sufit podwieszany z płyt gipsowo - kartonowych, z folią paroizolacyjną, szpachlowany i malowany na biało.
- Montaż nowej instalacji elektrycznej oświetleniowej - okablowanie i oprawy LED sufitowe.
- Izolacja termiczna z wełny mineralnej gr. 40 cm.
- Tynki strukturalne - nowe ściany szczytowe i wieniec.

2. Dokładny opis i zakres prac przedstawiony jest w dokumentacji projektowej:
1) Projekt budowlany: „Przebudowa i termomodernizacja dachu na budynku świetlicy wiejskiej”.
2) Projekt techniczny: „Przebudowa i termomodernizacja dachu na budynku świetlicy wiejskiej”.
3) Projekt wykonawczy: „Przebudowa i termomodernizacja dachu na budynku świetlicy wiejskiej”.
4) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót „Przebudowa i termomodernizacja dachu na budynku świetlicy wiejskiej w Sokolnikach”

3. Wytyczne dla Wykonawcy:
1) Zastosowane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania
i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
2) Wykonawca jest zobowiązany do opracowania i przekazania Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo-finansowego, określający kolejność wykonywania robót oraz terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych elementów robót w terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. Harmonogram za zgodą stron może być aktualizowany w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy.
3) Wykonawca będzie zobowiązany do zabezpieczenie terenu budowy ogrodzeniem ochronnym.
4) Wykonawca będzie zobowiązany do zabezpieczenia budynku przed zalaniem podczas wykonywania prac.
5) Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym wszelkie walory estetyczne.
6) Szczegółowe informacje zawierają dokumentacje techniczne, projekty budowlane oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót natomiast przedmiary robót są elementami pomocniczymi.
7) Zamawiający wymaga przedłożenia kosztorysu ofertowego do umowy.

4. Wymagania Zamawiającego w związku z art. 95. ustawy PZP:

Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z pracami budowlanymi w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w ilości osób niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym:
-pracownik budowy – prace ogólnobudowlane,
-pracownik budowy- prace dekarskie,
-pracownik budowy- prace elektryczne,
jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, o ile czynności te nie będą wykonywane przez osobę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.
Szczegółowe wymagania w związku z art. 95 ustawy Pzp zostały zawarte w §24 wzoru umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249226,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249226,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249226,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanisław Żak Zakład Ogólnobudowlany- Wielobranżowy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5560802542

7.3.3) Ulica: ul. Ogrodowa 14

7.3.4) Miejscowość: Kruszwica

7.3.5) Kod pocztowy: 88-153

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249226,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.