eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Wykonanie prac budowlanych remontowo konserwacyjnych na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z o.o.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie prac budowlanych remontowo konserwacyjnych na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363369920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wigierska 32

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 875635000

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zbm.suwalki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zbm.suwalki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2783a701-579f-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie prac budowlanych remontowo konserwacyjnych na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2783a701-579f-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00433923

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00406264

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 22/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1 – REJON 1 - Wykonanie prac budowlanych remontowo konserwacyjnych na nieruchomościach zarządzanych przez ZBM w Suwałkach TBS Sp. z o.o.
1. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy – Załącznik Nr 3 do SWZ.
2. Szczegółowy zakres prac do realizacji przez Wykonawcę określa Załącznik nr 1 do umowy stanowiący część składową SWZ.
3. Wykaz nieruchomości stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki, Skarbu Państwa, ZBM w Suwałkach TBS Sp. z o.o. oraz Wspólnot Mieszkaniowych zawiera załącznik Nr 2 do umowy stanowiący część składową SWZ.
4. Prace remontowe winne być wykonywane zgodnie ze sztuką budowlaną i technologią zawartą w Polskich Normach dotyczących budownictwa mieszkaniowego i użyteczności publicznej, z zapewnieniem przez Wykonawcę odpowiedniego sprzętu i materiałów niezbędnych do wykonania powierzonych prac.
5. Zlecenia dotyczące konieczności wykonania prac remontowych obiektów w zakresie robót budowlanych zgłaszane będą Wykonawcy w formie pisemnej lub telefonicznie przez pracowników Działu Eksploatacji ZBM.
6. Wykonawca zobowiązany jest do codziennego kontaktu z pracownikami Działu Eksploatacji ZBM w godz. od 700 do 900 celem pisemnego potwierdzania zleconych robót.
7. W przypadku zaistniałych sytuacji zagrażających bezpieczeństwu ludzi lub konstrukcji budynku zlecenia przyjmowane będą przez Wykonawcę telefonicznie. Wykonawca w trybie natychmiastowym przystąpi do wykonania niezbędnych czynności usuwających zaistniały stan zagrożenia.
8. Zamawiający określa okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: minimalne 12 m-cy oraz maksymalne 24 m-ce licząc od dnia odbioru końcowego robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 94659,86 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2 - REJON 2 - Wykonanie prac budowlanych remontowo konserwacyjnych na nieruchomościach zarządzanych przez ZBM w Suwałkach TBS Sp. z o.o.
1. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy – Załącznik Nr 3 do SWZ.
2. Szczegółowy zakres prac do realizacji przez Wykonawcę określa Załącznik Nr 1 do umowy stanowiący część składową SWZ.
3. Wykaz nieruchomości stanowiących własność Gminy Miasta Suwałk, ZBM w Suwałkach TBS Sp. z o.o. oraz Wspólnot Mieszkaniowych zawiera załącznik Nr 2 do umowy stanowiący część składową SWZ.
4. Prace remontowe winne być wykonywane zgodnie ze sztuką budowlaną i technologią zawartą w Polskich Normach dotyczących budownictwa mieszkaniowego i użyteczności publicznej, z zapewnieniem przez Wykonawcę odpowiedniego sprzętu i materiałów niezbędnych do wykonania powierzonych prac.
5. Zlecenia dotyczące konieczności wykonania prac remontowych obiektów w zakresie robót budowlanych zgłaszane będą Wykonawcy w formie pisemnej lub telefonicznie przez pracowników Działu Eksploatacji ZBM.
6. Wykonawca zobowiązany jest do codziennego kontaktu z pracownikami Działu Eksploatacji ZBM w godz. od 700 do 900 celem pisemnego potwierdzania zleconych robót.
7. W przypadku zaistniałych sytuacji zagrażających bezpieczeństwu ludzi lub konstrukcji budynku zlecenia przyjmowane będą przez Wykonawcę telefonicznie. Wykonawca w trybie natychmiastowym przystąpi do wykonania niezbędnych czynności usuwających zaistniały stan zagrożenia.
8. Zamawiający określa okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: minimalne 12 m-cy oraz maksymalne 24 m-ce licząc od dnia odbioru końcowego robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 93798,86 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 3 - REJON 3 - Wykonanie prac budowlanych remontowo konserwacyjnych na nieruchomościach zarządzanych przez ZBM w Suwałkach TBS Sp. z o.o.
1. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy – Załącznik Nr 3 do SWZ.
2. Szczegółowy zakres prac do realizacji przez Wykonawcę określa Załącznik nr 1 do umowy stanowiący część składową SWZ.
3. Wykaz nieruchomości stanowiących własność Gminy Miasta Suwałk, Skarbu Państwa, ZBM w Suwałkach TBS Sp. z o.o. oraz Wspólnot Mieszkaniowych zawiera załącznik Nr 2 do umowy stanowiący część składową SWZ.
4. Prace remontowe winne być wykonywane zgodnie ze sztuką budowlaną i technologią zawartą w Polskich Normach dotyczących budownictwa mieszkaniowego i użyteczności publicznej, z zapewnieniem przez Wykonawcę odpowiedniego sprzętu i materiałów niezbędnych do wykonania powierzonych prac
5. Zlecenia dotyczące konieczności wykonania prac remontowych obiektów w zakresie robót budowlanych zgłaszane będą Wykonawcy w formie pisemnej lub telefonicznie przez pracowników Działu Eksploatacji ZBM.
6. Wykonawca zobowiązany jest do codziennego kontaktu z pracownikami Działu Eksploatacji ZBM w godz. od 700 do 900 celem pisemnego potwierdzania zleconych robót.
7. W przypadku zaistniałych sytuacji zagrażających bezpieczeństwu ludzi lub konstrukcji budynku zlecenia przyjmowane będą przez Wykonawcę telefonicznie. Wykonawca w trybie natychmiastowym przystąpi do wykonania niezbędnych czynności usuwających zaistniały stan zagrożenia.
8. Zamawiający określa okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: minimalne 12 m-cy oraz maksymalne 24 m-ce licząc od dnia odbioru końcowego robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 94659,86 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do Zamawiającego w wyznaczonym terminie składania ofert tj. do godziny 9:00 dnia 05.10.2023 r. nie wpłynęła żadna oferta.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do Zamawiającego w wyznaczonym terminie składania ofert tj. do godziny 9:00 dnia 05.10.2023 r. nie wpłynęła żadna oferta.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 05.10.2023 r. do godz. 09:00 do Zamawiającego wpłynęła jedna oferta złożona przez Pana Łukasza Birt - ZENBUD Łukasz Birt, ul. Augustowska 16, 16-400 Suwałki. Powyższa oferta podlega odrzuceniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) ustawy Pzp.
Zgodnie z art. 7 pkt. 29) ustawy Pzp, przez warunki zamówienia należy rozumieć warunki, które dotyczą zamówienia lub postępowania o udzielenie zamówienia, wynikające w szczególności z opisu przedmiotu zamówienia, wymagań związanych z realizacją zamówienia, kryteriów oceny ofert, wymagań proceduralnych lub projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zgodnie z postanowieniami Rozdziału Nr 22 ust. 8 pkt. 2) lit b) SWZ wskaźnik procentowy do materiałów nie mógł przekroczyć 8%. Dodatkowo Zamawiający określił wskaźnik 8% w formularzu ofertowym – Załącznik Nr 1 do SWZ.
W niniejszym postępowaniu Wykonawca w ofercie określił wskaźnik – koszty zakupu (od materiałów) w wysokości 12%. Wskaźnik procentowy od materiałów stanowi istotny element oferty, w sytuacji, w której rozliczenie następuje na podstawie kosztorysu powykonawczego.
Mając na uwadze powyższe, Zamawiający stwierdza, że Wykonawca złożył ofertę sprzeczną z ustawą Pzp i warunkami zamówienia określonymi w SWZ.
Z uwagi na fakt, że jedyna oferta złożona w postępowaniu podlega odrzuceniu, zgodnie z brzmieniem art. 255 pkt 2) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.