eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Santok › "Budowa wiat przystankowych w gminie Santok w ramach projektu pn. Modernizacja infrastruktury komunikacji publicznej w Gminie Santok"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa wiat przystankowych w gminie Santok w ramach projektu pn. Modernizacja infrastruktury komunikacji publicznej w Gminie Santok”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Santok

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Santok - Urząd Gminy w Santoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966906

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gorzowska 59

1.5.2.) Miejscowość: Santok

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-431

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 95 7287510

1.5.8.) Numer faksu: 95 7287511

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@santok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.santok.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl/pn/gminasantok

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa wiat przystankowych w gminie Santok w ramach projektu pn. Modernizacja infrastruktury komunikacji publicznej w Gminie Santok”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e5325ac-52c5-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00433841

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00001163/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa wiat przystankowych w gminie Santok

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00395565

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.32.2023.BP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 219512,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.Budowa wiat przystankowych na terenie Gminy Santok.
2. W zakres przedmiotu zamówienia dotyczy rozebranie 8 sztuk istniejących wiat przystankowych i budowa 13 sztuk nowych wiat przystankowych na terenie gminy Santok w następujących lokalizacjach:
1) m.Ludzisławice dz. Nr ew. 379 – budowa 2 sztuk,
2) m.Ludzisławice dz. Nr ew. 396/1 – budowa 1 sztuki,
3) m.Lipki Wielkie, dz. Nr ew. 647/1 – budowa 1 sztuki,
4) m.Wawrów, dz. Nr ew. 9/4 – budowa 1 sztuki,
5) m. Gralewo, dz. Nr ew. 9; 275/2, 218 – rozebranie – 2 sztuk, budowa 2 sztuk,
6) m.Jastrzębnik, dz. Nr ew. 243/1, 243/2, 244/3, 244/4 – rozebranie – 1 sztuki, budowa – 1 sztuki,
7) m.Czechów, dz. Nr ew. 169/2 – rozebranie 1 sztuka, budowa – 1 sztuka,
8) m.Gralewo, dz. Nr ew. 700/3, 795/2 – rozebranie – 1 sztuka, budowa – 1 sztuka,
9) m.Płomykowo, dz. Nr ew. 36/4, 40 – rozebranie 1 sztuka, budowa – 1 sztuka,
10) m.Santok, dz. Nr ew. 575 – rozebranie 1 sztuka, budowa – 1 sztuka,
11) m.Wawrów, dz. Nr ew. 140/2 – rozebranie – 1 sztuka, budowa – 1 sztuka.
3. Zakres zamówienia dotyczy :
- rozebranie istniejących wiat,
- wykonanie fundamentów pod wiaty,
- dostawa wiat przystankowych,
- montaż wiat.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

44212321-5 - Wiaty autobusowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 502454,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 304000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zielona Góra Development Walczak&Pacyna Sp.J

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000367344

7.3.3) Ulica: Jarogniewice 5a

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-385

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 304000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.