Ogłoszenie z dnia 2022-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania: Wykończenie Hali Sportowej (Centrum Aktywizacji i Integracji Społecznej) w zakresie pomieszczeń piętra 1 i 2 (...)"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRODZISK MAZOWIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269137
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. T. Kościuszki 12A
1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 227555534 wew. 250
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@grodzisk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.grodzisk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania: Wykończenie Hali Sportowej (Centrum Aktywizacji i Integracji Społecznej) w zakresie pomieszczeń piętra 1 i 2 (...)"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e8127cc-60cc-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00433297
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Art. 305 pkt 1 w zw. z 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. W dniu 07.02.2020 r. w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, zawarta została z Wykonawcą WRM BUD Waldemar Lulis, ul. Feliksa Pancera 17/16, 03-187 Warszawa umowa w przedmiocie „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania: Budowa Centrum Aktywizacji i
Integracji Społecznej z ukształtowaniem i zagospodarowaniem na cele kulturalno-edukacyjne (....).W ogłoszeniu o zamówieniu nr 632640-N-2019 opublikowanym w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 05.12.2019 r. dla ww. zamówienia wskazano, w sekcji II.2.7), iż Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wysokości 25% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie podobne jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu podobnych usług.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.101.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Umowy jest wykonanie przez Wykonawcę usługi zleconej przez Zamawiającego pn.: „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania: Wykończenie Hali Sportowej (Centrum Aktywizacji i Integracji Społecznej) w zakresie pomieszczeń piętra 1 i 2 wraz z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi.”
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151905,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151905,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151905,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WRM BUD Waldemar Lulis
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524-267-59-51
7.3.3) Ulica: ul. Feliksa Pancera nr 17 lok. 16
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-187
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151905 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30INNE PRZETARGI Z GRODZISKA MAZOWIECKIEGO
- Dostawa materiałów jednorazowego użytku do zabiegów hemodializ dla Szpitala Zachodniego w Grodzisku Mazowieckim
- Modernizacja dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego ul. Żeromskiego 25B w Grodzisku Mazowieckim
- "Remont boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 5 przy ul. Zondka 6 w Grodzisku Mazowieckim"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa, przebudowa oraz wyposażenie pomieszczeń Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowalnych związanych z przebudową budynku B w Jeleniej Górze przy ul. Okopowej 6 oraz w Złotoryi przy ul. Stromej 6
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn.: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Miodowej w Krapkowicach wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania "Przebudowa i termomodernizacja budynków mieszkalnych zlokalizowanych przy ul. Musialika 1 i 3 w Bytomiu
- Świadczenie usługi nadzorów branżowych wraz z koordynacją nad realizacją Zadania: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 299 Stacja kolejowa Gniewkowo - droga krajowa nr 15"
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania związanego z wykonaniem robót budowlanych obejmujących utworzeniem Branżowego Centrum Umiejętności w CKZiU w Andrychowie
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.