eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgrów › Przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń wraz z egzaminami dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu pn. Nowa jakość kształcenia w Powiecie Węgrowskim



Ogłoszenie z dnia 2023-10-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń wraz z egzaminami dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu pn. Nowa jakość kształcenia w Powiecie Węgrowskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Węgrowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581831

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Węgrów

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiatwegrowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwegrowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń wraz z egzaminami dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu pn. Nowa jakość kształcenia w Powiecie Węgrowskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64970850-393a-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00432778

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064239/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń wraz z egzaminami dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu pn. Nowa jakość kształcenia w Powiecie Węgrowskim.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn. Nowa jakość kształcenia w Powiecie Węgrowskim, Oś priorytetowa X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.3. Doskonalenie zawodowe, 10.3.1 Doskonalenie zawodowe uczniów.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00353400

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR. 272.16.2023.EU

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń wraz z egzaminami
w zakresie zdobywania nowych kwalifikacji zawodowych dla uczniów i nauczycieli w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Węgrowie.
1. Szkolenie: Obsługa obrabiarek skrawających sterowanych numerycznie (CNC) - szkolenie dla uczniów;
2. Szkolenie: Programowanie obrabiarek skrawających sterowanych numerycznie (CNC) - szkolenie dla uczniów;
3. Szkolenie: Obsługa obrabiarek skrawających sterowanych numerycznie (CNC) - szkolenie dla nauczycieli:
4. Szkolenie: Programowanie obrabiarek skrawających sterowanych numerycznie (CNC) - szkolenie dla nauczycieli.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2.1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 127600,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń wraz z egzaminami
w zakresie zdobywania nowych kwalifikacji zawodowych dla uczniów i nauczycieli w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Łochowie.
1. Szkolenie: Tworzenie witryn internetowych - szkolenie dla uczniów,
2. Szkolenie: Projektowanie grafiki komputerowej - szkolenie dla uczniów,
3. Szkolenie: Tworzenie witryn internetowych - szkolenie dla nauczycieli,
4. Szkolenie: Planowanie, tworzenie i dystrybuowanie treści marketingowych (content marketing) - szkolenie dla nauczycieli,
5. Szkolenie: Projektowanie grafiki komputerowej - szkolenie dla nauczycieli.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2.2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 230000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń wraz z egzaminami
w zakresie zdobywania nowych kwalifikacji zawodowych dla uczniów i nauczycieli w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Sadownem.

1. Szkolenie: Przygotowywanie potraw zgodnie z trendami rynkowymi i zasadami zdrowego żywienia - szkolenie dla uczniów;
2. Szkolenie: Przygotowywanie potraw zgodnie z trendami rynkowymi i zasadami zdrowego żywienia - szkolenie dla nauczycieli;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2.3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 98000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103722,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103722,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Towarzystwo Oświatowo-Naukowe „Inter-Wiedza” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 530947597

7.3.3) Ulica: ul. Reymonta 16/201

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-066

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103722,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W toku prowadzonego postępowania przetargowego w odniesieniu do jednej z ofert w zakresie
części nr II Zamawiający stwierdził wystąpienie przesłanek badania oferty pod kątem
możliwości wystąpienia rażąco niskiej ceny. Zamawiający dokonał ponownej analizy
załączonych do Specyfikacji Warunków Zamówienia dokumentów. Ponowna analiza SWZ
doprowadziła do wniosku, iż opis przedmiotu zamówienia dla części II był błędny i mógł
wprowadzać Wykonawców w błąd co do sposobu obliczenia ceny oferty.
Zamawiający dla czterech szkoleń przewidzianych w tej części zamówienia tj. dla szkoleń z
zakresu tworzenia witryn internetowych (ZSK) – uczniowie; projektowania grafiki komputerowej
(ZSK) – uczniowie; tworzenia witryn internetowych (ZSK) – nauczyciele oraz projektowania witryn
internetowych (ZSK) – nauczyciele zastosował taki sam opis przedmiotu zamówienia podczas gdy cel
i zakres programu poszczególnych szkoleń powinien być rodzajowo różny.
Zamawiający unieważnienia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 w zw. z art. 457 ust. 1
pkt 1 ustawy Pzp. Unieważnienie następuje zgodnie z językową wykładnią wskazanego
przepisu. Stwierdzona w postępowaniu wada wypełnia wszystkie przesłanki wskazanego
przepisu.
Błąd konstrukcji Załącznika nr 2.2 do SWZ został zauważony na etapie badania ofert,
w związku z czym Zamawiający nie ma możliwości dokonania korekty zapisów SWZ, a tym
samym usunięcia wady opisu przedmiotu zamówienia. Powstała wada ma zatem charakter
trwały. Fakt jej wystąpienia znajduje swój dowód w dokumentach postepowania, a brak
możliwości zawarcia ważnej umowy wynika bezpośrednio z brzmienia art. 239 ust. 1 i 2, który
nakazuje wybór najkorzystniejszej oferty na podstawie określonych kryteriów, co - wobec
braku możliwości określenia właściwej ceny oferty w skutek błędnego opisu przedmiotu
zamówienia - uniemożliwia skuteczne porównanie ofert, a tym samym wyklucza wybór oferty
najkorzystniejszej z nich.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117902,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184300,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93450,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93450,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93450,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SYNTEA Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 060373770

7.3.3) Ulica: ul. Wojciechowska 9a

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-704

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93450,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.