eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kowala-Stępocina › Poprawa stanu infrastruktury poprzez ulepszenie dróg gminnych- zadanie podzielone na 5 części



Ogłoszenie z dnia 2023-10-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa stanu infrastruktury poprzez ulepszenie dróg gminnych- zadanie podzielone na 5 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOWALA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223818

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Walewskiej 7

1.5.2.) Miejscowość: Kowala-Stępocina

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-624

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486101760

1.5.8.) Numer faksu: 486101722

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kowala@kowala.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowala.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kowala.ezamawiajacy.pl/app/login

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa stanu infrastruktury poprzez ulepszenie dróg gminnych- zadanie podzielone na 5 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0604be09-463c-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00432333

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050386/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Poprawa stanu infrastruktury poprzez ulepszenie dróg gminnych- zadanie podzielone na 5 części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00371034

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1 Poprawa stanu infrastruktury poprzez ulepszenie drogi gminnej dz. 244 w m. Trablice.
Przedmiotem zamówienia jest poprawa stanu drogi gminnej, obejmować będzie całą jej długość na szerokości 3,0m i pochyleniu dwustronnym 3,0%. Plan sytuacyjny i przekroje poprzeczne konstrukcyjne drogi pokazano w części rysunkowej projektu.
Realizacja zadania obejmuje wykonanie następującego asortymentu robót:
- Profilowanie istniejącego podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni przed stabilizacją spoiwem hydraulicznym
- Wykonanie warstwy ulepszonego podłoża / warstwa mrozoochronnej
- Stabilizacja istniejącego podłoża na miejscu spoiwem hydraulicznym C1,5/2 gr. 30,0cm
- Wykonanie warstwy dolnej- nawierzchnia grubości 18 cm z kruszywa 31,5-63,0mm
- Wykonanie warstwy górnej – nawierzchnia grubości 9cm z kruszywa 4-31,5 mm zamiałowana miałem kamiennym 0-4mm na mokro
- Uzupełnienie poboczy gruntem wraz zagęszczeniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.5.) Wartość części: 101579,40 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚC 2 Poprawa stanu infrastruktury poprzez ulepszenie ulicy Równej i Prostej w Kowali – Stępocinie
Przedmiotem zamówienia jest poprawa stanu drogi gminnej, rozpoczyna się od nawierzchni bitumicznej w m. Kowala, która posiada nawierzchnię szlakową o szerokości 3,80m. Wykonanie drogi poprzez wzmocnienie podbudowy i wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego mechanicznie (0-31,5 mm), umocnienie poboczy na całej długości drogi kruszywem łamanym (0-31,5) gr. 10cm, odwodnienie korony drogi powierzchniowe. Poprawa drogi gminnej w m. Kowali stanowi ciąg drogi i łączy się z drogą powiatową, która komunikuje mieszkańców Gminy Kowala. Odcinek remontowany, przebiega przez tereny mieszkalne z zabudową zagrodową. Jest to odcinek drogi szlakowej zdegradowanej. Poprawa stanu infrastruktury drogi gminnej na działkach 2231, 2275 projektuje się o następujących parametrach dla ruchu:
- Szerokość nawierzchni 3,8m
- nawierzchnia z kruszywa łamanego (0-31,5mm), gr 7cm ( rozkładana za pomocą rozściełacza)
- podbudowa zasadnicza kruszywo łamane (0-63mm), gr. 14 cm
- wzmocnienie podłoża poprzez stabilizację CBGM 1,5/2 gr. 14 cm
- roboty ziemne zdjęcie warstwy ziemi śr. 25 do 30cm
- istniejąca konstrukcja drogi śr 8-10 cm ( nawierzchnia szlakowa, gruz budowlany)
- szerokość poboczy 2x 0,5m z umocnieniem kruszywem łamanym z obu stron,
- spadek poprzeczny drogi- 2% daszkowy
- spadek poboczy – 4%

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.5.) Wartość części: 106166,84 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 3 Poprawa stanu infrastruktury poprzez utwardzenie drogi gminnej w m. Trablice dz. 285
Przedmiotowa droga o długości około 260 mb zlokalizowana jest prostopadle do drogi gminnej – ulicy ks. Romana Kotlarza w miejscowości Trablice gm. Kowala pow. radomski. Droga obsługuje ruch komunikacyjny dla przyległego terenu – działki nr 239/1, 239/2, 239/3. Jest to lokalny ruch – dojazd do posesji głownie eksploatowany przez samochody osobowe. Ruch odbywa się wyjeżdżonym nieregularnym pasem terenu, co stanowi część drogi. Droga zlokalizowana jest na działce o nr 285 o powierzchni 0,19 ha, przy czym ruch wewnętrzny odbywa się na długości około 260,0 m. W czasie wizji lokalnej stwierdzono, że nawierzchnię stanowi mieszanka gruntu z kruszywem. W nawierzchni stwierdzono uszkodzenia w postaci pojedynczych wybojów, nierówności oraz wybojów, w których gromadzi się woda opadowa. Część ubytków w nawierzchni uzupełniana jest gruzem i kruszywem oraz odpadami z gruzu budowlanego z rozbiórek, które w niedługim czasie w wyniku ruchu kołowego ulegają zmieszaniu się z gruntem. Utwardzenie będzie obejmować istniejący zjazd drogi gminnej z częścią początkową drogi na łącznej powierzchni ok. 45,0m2 oraz nawierzchnię drogową poza zjazdem na długości około 25,0 mb na średniej szerokości 3,0m i pochyleniu jednostronnym. Istniejący zjazd oraz początek drogi ( na łącznej powierzchni około 33 m2) w celu zapobieżenia szybkiej destrukcji należy dodatkowo wzmocnić poprzez wykonanie stabilizacji gruntu spoiwem gr 10cm. W tym celu o wytyczeniu na powierzchni wykonać koryto. W wykonanym korycie podłoże odpowiednio wyprofilować i dogęścić. Na tak przygotowanym podłożu wykonać warstwę mrozoochronną ulepszoną gr 10cm, a następnie podbudowę dolną gr. 8cm z kruszywa łamanego 31.5-63,0 mm. Następnie należy wykonać warstwę górną gr 12cm po dogęszczeniu z kruszywa 4-31,5 mm. Poza obszarem zjazdu na długości 250,0mn należy oczyścić ręcznie z gruzu i śmieci pobocze. Następnie ściąć pobocze po obu stronach drogi pasem szerokości ok. 50cm. Przygotowaną powierzchnię należy odpowiednio wyprofilować, nadać spadki i dogęścić mechanicznie, starając się uzyskać możliwe największy współczynnik dogęszczenie Is. Na tak przygotowanym podłożu ułożyć kruszywo o zmiennych frakcjach 32.5-63,0 oraz 4-31,5 mm i dogęścić. Grubość kruszywa po dogęszczeniu 12cm.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.5.) Wartość części: 46016,32 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 4 Poprawa stanu infrastruktury poprzez utwardzenie drogi gminnej w m. Dąbrówka Zabłotnia
Przed rozpoczęciem robót bezwzględnie należy odtworzyć i oznaczyć w terenie granice działki 565/1 oraz 565/2. Po dokonaniu wyznaczenia granicy działki należy dokonać korekty przebiegu utwardzonej drogi. Prace pomiarowe powinny być wykonane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia – uprawnionego geodetę. Punkty wierzchołkowe, punkty główne obiektów kubaturowych, placów, chodników, dróg oraz sieci i punkty pośrednie osi muszą być zaopatrzone w oznaczenia określające w sposób wyraźny i jednoznaczny charakterystykę i położenie tych punktów. Punkty wierzchołkowe trasy i inne punkty główne powinny być zastabilizowane w sposób trwały, przy użyciu pali drewnianych, dowiązane do punktów pomocniczych, położonych poza granicą robót ziemnych. Ścinanie poboczy może być wykonywane ręcznie, za pomocą łopat lub sprzętem mechanicznym Ścinanie poboczy należy przeprowadzić od krawędzi pobocza do krawędzi nawierzchni, zgodnie z założonym spadkiem poprzecznym. Nadmiar gruntu uzyskanego podczas ścinania poboczy należy wywieźć na odkład. Grunt pozostały w poboczu należy spulchnić na głębokość od 5 do 10 cm, doprowadzić do wilgotności optymalnej poprzez dodanie wody i zagęścić. W przypadku występowania ubytków (wgłębień) i zaniżenia w poboczach należy je uzupełnić materiałem o właściwościach podobnych do materiału, z którego zostały pobocza wykonane. Miejsce, w którym wykonywane będzie uzupełnienie, należy spulchnić na głębokość od 2 do 3 cm, doprowadzić do wilgotności optymalnej, a następnie ułożyć w nim warstwę materiału uzupełniającego – kruszywa. Po ustaleniu trasy przebiegu – korekcie pasa ruchu w miejscach, gdzie znajduje się grunt nienośny (ziemia orna, nieużytki, grunty nasypowe etc) należy na głębokość 30 cm wykonać koryto, w korycie podłoże dogęścić i odpowiednio wyprofilować. Na przygotowanym podłożu wykonać warstwę odsączającą z piasku gr 10 cm, a na niej warstwę wzmacniającą z gruntu stabilizowanego cementem. Warstwę wzmacniającą wykonać o grubości 20 cm następnie dogęścić do Is 0,98. Przygotowaną powierzchnię należy odpowiednio wyprofilować, nadać spadki i dogęścić mechanicznie, starając się uzyskać możliwe największy współczynnik dogęszczenie Is. Wszelkie ubytki, kolejny należy uzupełnić kruszywem frakcji 0-31,5 i dogęścić. Tłuczeń rozkładać w warstwie o jednakowej grubości w sposób mechaniczny przy użyciu równiarki lub układarki. Grubość rozłożonej warstwy luźnego kruszywa powinna być taka, aby po jej zagęszczeniu była równa grubości warstwy założonej. Następnie nawierzchnie wałować walcem statycznym o nacisku jednostkowym nie mniejszym niż 50 kN/m albo walcem ogumionym. Na tak przygotowanym podłożu ułożyć kruszywo o zmiennych frakcjach 31.5-63,0 oraz 4-31,5 mm i dogęścić. Grubość kruszywa po dogęszczeniu 12 cm W związku z korektą granicy działki drogowej przewiduje się wykonanie przepustu betonowego w istniejącym rowie odwadniającym wzdłuż asfaltowej drogi głównej. W tym celu po wykonaniu tyczenia należy częściowo zdemontować istniejący przepust (ścianka czołowa) , wykonać roboty ziemne w zakresie zebrania nadmiaru ziemi, wykonania ławy fundamentowej oraz osadzenia doczołowego z rurą istniejącą prefabrykowanej betonowej rury DN 400-600. Rurę osadzać i nadawać odpowiednie spadki. Po osadzeniu należy rurę zastabilizować poprzez obsypkę kruszywem i dogęszczenie. Na końcu zamontować ściankę oporową czołową dedykowaną do przepustu. Nawierzchnię utwardzić poprzez wykonanie podbudowy z piasku stabilizowanego cementem dogęścić w ramach utwardzenia drogi ułożyć kruszywo.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.5.) Wartość części: 88684,03 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 5 Poprawa stanu infrastruktury poprzez ulepszenie drogi gminnej na ul. Dolnej w Kowali
Przedmiotowa droga położona jest na działce o nr ew. 2334/1 w obrębie Kowala, w gminie Kowala o długości ok 489,0m pełni funkcję obsługującą przyległy teren. Strukturę rodzajową ruchu stanowią przede wszystkim pojazdy osobowe. Ruch odbywa się wyjeżdżonym nieregularnym pasem terenu, co stanowi część jezdną drogi. Zgodnie z wizją w terenie konstrukcję nawierzchni stanowi grunt. Droga na dzień wizji w terenie charakteryzuje na znacznej długości uszkodzeniami w postaci pojedynczych wybojów oraz kolein, w których gromadzi się woda opadowa. Część wybojów uzupełniona jest kruszywem łamanym. Opisany stan nawierzchni powoduje jej postępującą degradację obniżając przy tym przydatność eksploatacyjną i oczekiwaną wartość użytkową.
Realizacja zadania obejmuje wykonanie następującego asortymentu robót:
-zdjęcie warstwy humusu i gleby z wywozem poza teren budowy
- profilowanie istniejącego podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni przed stabilizacją spoiwem hydraulicznym
-wykonanie warstwy ulepszonego podłoża/ warstwy mrozoochronnej hydraulicznym C1,5/2gr. 30,0mm
-wykonanie warstwy górnej- nawierzchnia grubości 9cm z kruszywa 4-31,5mm zamiałowana miałem kamiennym 0-4mm na mokro
-uzupełnienie poboczy gruntem wraz z zagęszczeniem

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.5.) Wartość części: 131008,01 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164804,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164804,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164804,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STAR BUDOWA INWESTYCJE SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6642137703

7.3.3) Ulica: TYCHÓW STARY 75

7.3.4) Miejscowość: MIRZEC

7.3.5) Kod pocztowy: 27-220

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164804,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174427,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174427,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174427,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STAR BUDOWA INWESTYCJE SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6642137703

7.3.3) Ulica: TYCHÓW STARY 75

7.3.4) Miejscowość: MIRZEC

7.3.5) Kod pocztowy: 27-220

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174427,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92108,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92108,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92108,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STAR BUDOWA INWESTYCJE SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6642137703

7.3.3) Ulica: TYCHÓW STARY 75

7.3.4) Miejscowość: MIRZEC

7.3.5) Kod pocztowy: 27-220

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92108,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141106,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141106,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141106,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STAR BUDOWA INWESTYCJE SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6642137703

7.3.3) Ulica: TYCHÓW STARY 75

7.3.4) Miejscowość: MIRZEC

7.3.5) Kod pocztowy: 27-220

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141106,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3 ww. ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 415912,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 577267,29 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.