eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytnica › Dostawa oleju opa³owego lekkiego do Zespo³u Edukacyjnego w Bytnicy dla potrzeb ogrzewania budynku szko³y podstawowej i Sali gimnastycznej



Og³oszenie z dnia 2023-10-06


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego lekkiego do Zespo³u Edukacyjnego w Bytnicy dla potrzeb ogrzewania budynku szko³y podstawowej i Sali gimnastycznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Bytnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770215

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Bytnica

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bytnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-630

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bytnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bytnica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opa³owego lekkiego do Zespo³u Edukacyjnego w Bytnicy dla potrzeb ogrzewania budynku szko³y podstawowej i Sali gimnastycznej

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-59d1a6e1-5abb-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00431835

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-59d1a6e1-5abb-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy
4. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem postêpowania.
cd. w SEKCJI 3.6)

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: cd z SEKCJI 3.5)
6. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (zw. dalej Rozporz±dzeniem w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych);
7. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporz±dzenia w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach Rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (zw. dalej rozporz±dzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci), z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
8. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 Rozporz±dzenia w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
2) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci
wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
9. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej
na adres e-mail: sektretariat@bytnica.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
10. W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy, podpisem zewnêtrznym (XADES) lub wewnêtrznym (PADES). W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny XADES, wewnêtrzny PADES) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny XADES) lub dokumenty z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny PADES)
11. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
12. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
13. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
cd. w SEKCJI IX

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.7.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i sukcesywn± w miarê potrzeb dostawê oleju napêdowego grzewczego lekkiego do Zespo³u Edukacyjny w Bytnicy 66-630 BYTNICA 85 (dwa budynki ogrzewane olejem) w ilo¶ciach niezbêdnych do ogrzewania pomieszczeñ.
2. Planowana ³±czna ilo¶æ oleju wynosiæ bêdzie 33 000 litrów (warto¶æ maksymalna).
3. Ilo¶æ oleju grzewczego jest ilo¶ci± prognozowan±. Dlatego z uwagi na mo¿liwo¶æ zmiany bie¿±cych potrzeb w trakcie realizacji umowy (podyktowanych warunkami niezale¿nymi od Zamawiaj±cego), Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do minimalnej realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym ni¿ 50% ilo¶ci, o której mowa w pkt 4.2.
4. Zakres zamówienia obejmuje:
1) sprzeda¿ oleju opa³owego Zamawiaj±cemu,
2) za³adunek,
3) transport oleju na miejsce przeznaczenia,
4) roz³adunek oleju.
5. Olej opa³owy musi spe³niaæ wymagania normy PN-C-96024:2020-12 lub równowa¿nej dla gatunku L-1.
6. Pozosta³e wymagania w zakresie opisu przedmiotu zamówienia i warunków realizacji zamówienia okre¶lone zosta³y w SWZ i projektowanych postanowieniach umowy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-04-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie wymaga podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga przedmiotowych ¶rodków dowodowych

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:
1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór, stanowi±cy Za³±cznik nr 1 do SWZ (przy czym Wykonawca mo¿e sporz±dziæ ofertê wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmowaæ dane wymagane dla oferty w SWZ i za³±cznikach).
2) O¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 8 i 10 ustawy Pzp oraz niepodleganiu wykluczeniu w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (o¶wiadczenie stanowi±ce Za³±cznik nr
2 do SWZ)
3) Potwierdzenie umocowania do dzia³ania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby:
a) Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji I Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru;
b) Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w pkt a) je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³
dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
c) je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego
reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt a). Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy z³o¿enia wraz z ofert± pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
4) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
(je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku sk³adania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia musi z³o¿yæ dokumenty i O¶wiadczenia wskazane w sekcji V pkt 5.5 i 5.11 Og³oszenia.
Pozosta³e dokumenty bêd± traktowane jako wspólne.
2. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia musz± stanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Do OFERTY nale¿y do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo.
3. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zamówienia, okre¶lon± w art. 366 Kodeksu cywilnego.
4. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
5. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych
siê o udzielenie zamówienia kluczowych zadañ.
6. Przed podpisaniem umowy od Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o zamówienie publiczne, których oferta zosta³a
wybrana Zamawiaj±cy bêdzie ¿±daæ umowy reguluj±cej ich wspó³pracê.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Poza przypadkami okre¶lonymi w przepisach ustawy - Prawo zamówieñ publicznych, zmiany postanowieñ zawartej Umowy s± dopuszczalne w zakresie:
1) wysoko¶ci wynagrodzenia (brutto), w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i us³ug w stosunku do stawki obowi±zuj±cej w dniu zawarcia Umowy,
b) zmiany ceny oleju przez producenta,
2) terminu wykonania przedmiotu Umowy, w przypadku wyst±pienia „si³y wy¿szej” lub innych zdarzeñ niezale¿nych od Wykonawcy, pod warunkiem, ¿e Wykonawca powiadomi na pi¶mie Zamawiaj±cego o wyst±pieniu zdarzenia si³y wy¿szej nie pó¼niej ani¿eli w ci±gu 2 dni od dnia w/w zdarzenia. Przesuniêcie terminu nastêpuje o ilo¶æ dni, w których zdarzenie si³y wy¿szej wyst±pi³o lub na czas usuniêcia skutków dzia³ania si³y wy¿szej,
3) numeru rachunku bankowego Wykonawcy,
4) osób upowa¿nionych do kontaktu wskazanych, w tym danych w § 10,
5) zmiany organizacyjnej w strukturze Zamawiaj±cego lub Wykonawcy,
2. Zmiana, o której mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a mo¿e nast±piæ w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug obowi±zuj±cej na moment powstania obowi±zku podatkowego w stosunku do stawki obowi±zuj±cej w dniu zawarcia Umowy, przy czym wynagrodzenie umowne netto nie ulegnie zmianie, a jedynie zostanie do niego doliczony podatek w zmienionej wysoko¶ci.
3. Zmiany Umowy nie stanowi w szczególno¶ci zmiana nazw/okre¶leñ Stron, siedziby Stron, jak równie¿ osób odpowiedzialnych za realizacjê przedmiotu umowy ze strony Wykonawcy oraz przedstawicieli Zamawiaj±cego a tak¿e zmiana producenta oleju opa³owego w stosunku do oferty, stanowi±cej za³±cznik nr 1 do Umowy.
4. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagaj± pod rygorem niewa¿no¶ci formy pisemnej w postaci aneksu, za wyj±tkiem zmiany rachunku bankowego, o którym mowa w ust. 1 pkt 3, z zastrze¿eniem postanowieñ ust. 3.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-16 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski” na platformie pod adrsem: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-16 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Zamawiaj±cy wykluczy wykonawcê na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego w przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okre¶lonych w niej przes³anek.
2. Przedmiot zamówienia wykonywany bêdzie sukcesywnie, w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 30 kwietnia 2024 r.
3. Wymaga siê, aby realizacja dostaw odbywa³a siê na koszt Wykonawcy, w terminie nie d³u¿szym ni¿ 2 dni robocze od dnia zg³oszenia zapotrzebowania przez pracowników Zamawiaj±cego dostawy oleju, w godzinach 8.00 - 14.00. Przez wyra¿enie „dni robocze” nale¿y rozumieæ dni od poniedzia³ku do pi±tku z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy
ci±g dalszy z SEKCJI III pkt 3.6.)
14. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia
oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
15. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy
mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drog± elektroniczn±
poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
16. Zasady komunikacji okre¶lone w niniejszym rozdziale nie dotycz± komunikacji po wyborze oferty, która odbywa siê
drog± e-mail.
17. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami:
Beata Mo³aczn, tel. (48) 68 39 187 00

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.