eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Postomino › Dostawa i montaż pomp ciepła do Szkoły Podstawowej w Postominie



Ogłoszenie z dnia 2022-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż pomp ciepła do Szkoły Podstawowej w Postominie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA IM. PPOR. EMILII GIERCZAK W POSTOMINIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Szkoła Podstaowa w Postominie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000270366

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 15A

1.5.2.) Miejscowość: Postomino

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-113

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zspostomino@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zspostomino.edupage.org

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.postomino.pl/postomino/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż pomp ciepła do Szkoły Podstawowej w Postominie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2611c00d-44b5-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00431776

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011678/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Dostawa i montaż pomp ciepła do Szkoły Podstawowej w Postominie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00379402/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż pomp ciepła do Szkoły Podstawowej im. Ppor. Emilii Gierczak w Postominie mający na celu zmianę źródła ciepła .
3.2. W obiekcie szkolnym – w Szkole Podstawowej w Postominie istniejącym źródłem ciepła są kotły na paliwo stałe – ekogroszek. W Szkole Podstawowej w Postominie zainstalowane są 3 kotły
w tym dwa kotły z podajnikiem na ekogroszek o mocy 300 kW i 150kW oraz kocioł bez podajnika o mocy 20 kW służący do podgrzania ciepłej wody użytkowej.
W roku 2018 w przedmiotowym obiekcie przeprowadzone zostały prace termomodernizacyjne obejmujące m.in. docieplenie ścian i stropodachów, wymianę/uszczelnienie stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie nowej instalacji c.o. oraz przebudowę kotłowni w zakresie odbioru ciepła z kotłów i przesyłu do instalacji natomiast same kotły pozostały bez zmiany.
Łączna powierzchnia ogrzewania obiektów zasilanych z kotłowni wynosi: budynek główny z łącznikiem i salą sportową 4964 m2 oraz budynek małej szkoły 896 m2.
3.3. Zakres zadania obejmuje:
1) Unieczynnienie istniejącej kotłowni węglowej,
2) Dokonanie niezbędnych obliczeń w celu doboru urządzeń.
3) Dostawę i montaż pomp ciepła wraz z buforami oraz niezbędnymi osprzętem w tym: m.in. rozdzielacze, układy pompowe i automatykę sterującą pracą urządzeń,
4) Włączenie dostarczonych urządzeń w istniejącą instalację c.o. i CWU,
5) Wykonanie nowej instalacji elektrycznej zasilającej zainstalowane urządzenia,
6) Wykonanie nowej lub przebudowę istniejącej instalacji C.O. celem włączenia urządzeń w istniejącą instalację,
7) Skonfigurowanie, uruchomienie oraz rozruch urządzeń,
8) Przeszkolenie obsługi,
9) Opracowanie dokumentacji powykonawczej wielobranżowej.

Należy zastosować pompy ciepła z pełną modulacja mocy grzewczej (parametry od 10 do 100%). COP min. 3,9 dla +7oC. obliczeniowe mocy maksymalnej przy temp tz/tp = 45/55°C. Zainstalowane urządzenia wyposażyć w moduł umożliwiający zdalny odczyt parametrów pracy za pomocą aplikacji mobilnej.
Prace poprzedzające montaż urządzeń wymagają wykonania niezbędnych uzgodnień zakresu prac z Zamawiającym. W celu dokonania szacunkowego doboru urządzeń i złożenia oferty Zamawiający udostępnia projekty branży sanitarnej w zakresie instalacji c.o. dla obiektów.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uzyskanie wymaganego przepisami prawa komfortu cieplnego w budynkach szkolnych przy optymalnym zapotrzebowaniu na energię elektryczną przez zainstalowane urządzenia.
3.4. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi „towarzyszące" realizacji prac, o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia w szczególności: koszty wykonania dokumentacji powykonawczej, koszty uzyskania niezbędnych badań, protokoły badań i sprawdzeń, protokoły z pomiarów instalacji elektrycznej, protokoły szczelności instalacji co, koszty: zużycia wody i energii elektrycznej, wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, wszystkie koszty wywozu/przewozu materiałów pochodzących z rozbiórki oraz wykopów i utylizacji odpadów. Cena musi uwzględniać również podatek VAT.
3.5. Całość prac należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą specyfikacją warunkach.
3.6. Zobowiązuje się Wykonawcę do stosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnych z deklaracją właściwości użytkowych i kryteriami technicznymi określonymi w PN wyrobu i aprobatach technicznych.
3.7. Po zakończeniu prac należy przedstawić - certyfikaty i świadectwa jakości, atesty lub równoważne na wbudowane materiały budowlane.
3.8. Kod CPV: 42511110-5 pompy grzewcze.
3.9. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
3.10. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, nie gorsze niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia. Ewentualne wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu ma jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o tym samym poziomie technologicznym, wydajnościowym i funkcjonalnym zgodnie z założonym opisem przedmiotu zamówienia. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z założeniami SWZ oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji SWZ oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem.
3.11. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp

4.5.3.) Główny kod CPV: 42511110-5 - Pompy grzewcze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.