eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żarki › Rozbudowa drogi powiatowej realizowana pod nazwą "Przebudowa drogi powiatowej nr 1710 S Sokolniki-Zagórze"



Ogłoszenie z dnia 2022-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi powiatowej realizowana pod nazwą „Przebudowa drogi powiatowej nr 1710 S Sokolniki-Zagórze”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie z/s w Żarkach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151405866

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Myszkowska, 59

1.5.2.) Miejscowość: Żarki

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-310

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343148304

1.5.8.) Numer faksu: 343148304

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pzd.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.myszkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/pzdmyszkow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka organizacyjna administracji samorządowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa drogi powiatowej realizowana pod nazwą „Przebudowa drogi powiatowej nr 1710 S Sokolniki-Zagórze”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23bad8a2-3983-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00431283

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001829/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Rozbudowa drogi powiatowej realizowana pod nazwą „Przebudowa drogi powiatowej nr 1710 S Sokolniki-Zagórze”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00359730/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD/11/342/DP/ST/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6889430,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Realizacja zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa drogi powiatowej realizowana pod nazwą „Przebudowa drogi powiatowej nr 1710 S Sokolniki-Zagórze” będzie finansowana z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych i środków własnych Powiatu Myszkowskiego na podstawie Wstępnej Promesy Nr Edycja2/2021/1108/PolskiLad.
1.2. Szczegółowy zakres rzeczowy obejmuje m.in.:
- wykonanie nowej jezdni o pełnej konstrukcji o szerokości 6,0m na odcinku od km 0+002,90 do km l+905,04.
- budowę peronu autobusowego o szerokości 2,0 m z betonowej kostki brukowej;
- przebrukowanie istniejących zjazdów z kostki brukowej;
- przebudowa istniejących skrzyżowań z drogami publicznymi, zjazdów publicznych o naw. bitumicznej;
- przebudowa zjazdów indywidualnych w granicach pasa drogowego z betonowej kostki brukowej koloru czerwonego;
- przebudowa zjazdów indywidualnych w granicach pasa drogowego z kruszywa kamiennego;
- budowę kanalizacji deszczowej;
- wykonanie wpustów deszczowych ulicznych z osadnikiem wraz z przyłączeniem ich do kanalizacji deszczowej oraz rowu przydrożnego;
- budowę poboczy;
- przebudowa istniejącego przepustu;
- wykonanie zmiany oznakowania poziomego oraz pionowego drogi;
- przebudowa sieci teletechnicznej;
- budowę kanału technologicznego.

Pełny opis przedmiotu i zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej, na podstawi której należy wykonać zamówienie.

UWAGA: Na Wykonawcy ciąży obowiązek dokonania wszystkich uzgodnień, związanych z czasową organizacją ruchu, przygotowanie harmonogramu robót i spisanie protokołu odbioru z Zarządcą drogi oraz zarządcami sieci.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo ludzi i mienia podczas prowadzonych robót do chwili ich odbioru przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie.
Ponadto roboty pomiarowe (obsługa geodezyjna z naniesieniem na zasoby geodezyjne Starostwa Powiatowego) oraz projekt czasowej organizacji ruchu należy uwzględnić w kosztach ogólnych.

1.3 Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości wykonania przedmiotu umowy na wykonane roboty (w tym materiały) na okres nie krótszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy. Długość okresu gwarancji udzielonej przez Wykonawcę będzie punktowana jak kryterium „okres gwarancji” o wadze 40 % (Rozdział XI BADANIE OFERT ORAZ KRYTERIA OCENY OFERT)

1.4 Zamawiający wymaga, aby zaoferowany okres gwarancji był taki sam jak okres rękojmi licząc od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy.

1.5 Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli zamawiającemu 24 miesięcy gwarancji na wykonane oznakowanie poziome grubowarstwowe licząc od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8473015,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11734342,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8473015,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. „DOMAX” Arkadiusz Mika

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751383487

7.3.3) Ulica: Grabińska 8

7.3.4) Miejscowość: Boronów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-283

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 847301590 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.