Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00396045/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-17
- 2022/BZP 00402577/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy produktów głęboko mrożonych – wraz z rozładunkiem w magazynach 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego - w zakresie 4 (czterech) części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061402337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 2F
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 261181536
1.5.8.) Numer faksu: 261181607
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32wog.zampub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/32wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy produktów głęboko mrożonych – wraz z rozładunkiem w magazynach 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego - w zakresie 4 (czterech) części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11b17600-4e0c-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00431215
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00086277/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.22 Dostawa produktów głęboko mrożonych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00396045/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/55/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 207427,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy w zakresie CZĘŚĆ I: sukcesywne dostawy produktów głęboko mrożonych, ul. Wojska Polskiego 2F, 22-400 Zamość w tym: flaki zamrożone, pierogi z mięsem zamrożone, pierogi z kapustą i grzybami zamrożone, pierogi ruskie zamrożone, uszka z kapustą i grzybami zamrożone, paszteciki drożdżowe z mięsem zamrożone, paszteciki drożdżowe z kapustą i grzybami zamrożone, pyzy ziemniaczane z mięsem zamrożone, krokiety z kapustą i grzybami zamrożone, krokiety z mięsem zamrożone, naleśniki z serem zamrożone, naleśniki z owocami zamrożone, kluski śląskie zamrożone, kopytka zamrożone, mieszanka warzywa II składnikowa zamrożona, fasolka szparagowa zamrożona, różyczki kalafiora zamrożone, brokuł zamrożony, szpinak zamrożony.Szczególowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie w części nr I określają:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr I – stanowiący Załącznik nr 1a do SWZ;
2) Wykaz asortymentowo-ilościowy do poszczególnych miejsc dostaw
w zakresie części nr I – stanowiący Załącznik nr 2a do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 59011,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy w zakresie CZĘŚĆ II : sukcesywne dostawy produktów głęboko mrożonych, ul. Lubelska 139, 22-100 Chełm w tym: flaki zamrożone, pierogi z mięsem zamrożone, pierogi z kapustą i grzybami zamrożone, pierogi z serem zamrożone, pierogi ruskie zamrożone, uszka z kapustą i grzybami zamrożone, paszteciki drożdżowe z mięsem zamrożone, paszteciki drożdżowe z kapustą i grzybami zamrożone, pyzy ziemniaczane z mięsem zamrożone, pyzy ziemniaczane zamrożone, krokiety z kapusta i grzybami zamrożone, krokiety z mięsem zamrożone, naleśniki z serem zamrożone, naleśniki z owocami zamrożone, kluski śląskie zamrożone, kopytka zamrożone, knedle owocowe zamrożone, mieszanka warzywa II składnikowa zamrożona, kapusta brukselska zamrożona, fasolka szparagowa zamrożona, różyczki kalafiora zamrożone, brokuł zamrożony, szpinak zamrożony, groszek zielony zamrożony, marchewka mini zamrożona, mieszanka chińska zamrożona, frytki zamrożone, truskawka zamrożona, czarna porzeczka zamrożona, śliwka zamrożona, wiśnie mrożone, maliny mrożone.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie w części nr II określają:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr II – stanowiący Załącznik nr 1b do SWZ;
2) Wykaz asortymentowo-ilościowy do poszczególnych miejsc dostaw
w zakresie części nr II– stanowiący Załącznik nr 2b do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 104438,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy w zakresie CZĘŚĆ III : sukcesywne dostawy produktów głęboko mrożonych, ul. Dwernickiego 4, 22-500 Hrubieszów w tym: flaki zamrożone, pierogi z mięsem zamrożone, pierogi z kapustą i grzybami zamrożone, pierogi z serem zamrożone, pierogi ruskie zamrożone, uszka z kapustą i grzybami zamrożone, paszteciki drożdżowe z mięsem zamrożone, paszteciki drożdżowe z kapustą i grzybami zamrożone, pyzy ziemniaczane z mięsem zamrożone, pyzy ziemniaczane zamrożone, krokiety z kapustą i grzybami zamrożone, krokiety z mięsem zamrożone, naleśniki z serem zamrożone, naleśniki z owocami zamrożone, kluski śląskie zamrożone, kopytka zamrożone, knedle owocowe zamrożone, mieszanka warzywa II składnikowa zamrożona, kapusta brukselska zamrożona, fasolka szparagowa zamrożona, różyczki kalafiora zamrożone, brokuł zamrożony, szpinak zamrożony.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie w części nr III określają:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr III – stanowiący Załącznik nr 1c do SWZ;
2) Wykaz asortymentowo-ilościowy do poszczególnych miejsc dostaw
w zakresie części nr III– stanowiący Załącznik nr 2c do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 23701,80 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy w zakresie CZĘŚĆ IV: sukcesywne dostawy produktów głęboko mrożonych ul. Zbigniewa Herberta 49, 20-468 Lublin w tym: flaki zamrożone, pierogi z mięsem zamrożone, pierogi z kapustą i grzybami zamrożone, pierogi ruskie zamrożone, uszka z kapustą i grzybami zamrożone, paszteciki drożdżowe z mięsem zamrożone, paszteciki drożdżowe z kapustą i grzybami zamrożone, pyzy ziemniaczane z mięsem zamrożone, pyzy ziemniaczane zamrożone, krokiety z kapustą i grzybami zamrożone, krokiety z mięsem zamrożone, naleśniki z serem zamrożone, naleśniki z owocami zamrożone, kluski śląskie zamrożone, kopytka zamrożone, knedle owocowe zamrożone, mieszanka warzywa II składnikowa zamrożona, kapusta brukselska zamrożona, fasolka szparagowa zamrożona, różyczki kalafiora zamrożone, brokuł zamrożony, szpinak zamrożony, Groszek zielony mrożony, marchewka mini zamrożona, frytki zamrożone, truskawka zamrożona, czarna porzeczka zamrożona, śliwka zamrożona, wiśnie mrożone.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie w części nr IV określają:
1. ) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr IV – stanowiący Załącznik nr 1d do SWZ;
2. ) Wykaz asortymentowo-ilościowy do poszczególnych miejsc dostaw
w zakresie części nr IV – stanowiący Załącznik nr 2d do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 20277,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu W ZAKRESIE CZĘŚCI NR I nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022. poz. 1710 t.j.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu W ZAKRESIE CZĘŚCI NR II nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022. poz. 1710 t.j.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu W ZAKRESIE CZĘŚCI NR III nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022. poz. 1710 t.j.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu W ZAKRESIE CZĘŚCI NR IV nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022. poz. 1710 t.j.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- ZRĘBKOWANIE, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW ULEGAJĄCYCH BIODEGRADACJI W POSTACI GAŁĘZI DRZEW I KRZEWÓW
- Roboty budowlane w zakresie: Remont ścian i piwnic wraz z izolacją przeciwwilgociową w budynku nr 10 w miejscowości Jawidz.
- "REMONT NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH MASĄ Z BETONU ASFALTOWEGO DRÓG NA TERENIE MIASTA ZAMOŚĆ W 2024R
- Roboty budowlane w zakresie: Remont budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy ul. 1-go Maja w Woli Uhruskiej.
- Renowacja elewacji podcieni kamienic przy ulicy Staszica numer 21, 23, 25, 27, 29, 31, 33, 35, 37, 39 w Zamościu
- Remont mostu zlokalizowanego na drodze powiatowej nr 3203L Nielisz - Gruszka Duża - Tworyczów w m. Gruszka Duża
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Olofa Palmego w Józefowie w roku szkolnym 2024/2025
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 34 w Białymstoku
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej SP43 w Lublinie w roku szkolnym 2024 - 2025
- DOSTAWA RYB, MROŻONEK, WARZYW, OWOCÓW, JAJ I ZIEMNIAKÓW
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Samorządowej Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II w Kazimierzy Wielkiej w roku szkolnym 2024/2025"
- Zakup i sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej im. Józefa Żurawia w Brzózie Królewskiej w II połowie 2024 roku z podziałem na części
więcej: Produkty głęboko mrożone »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.