eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Dostawa sprzętu sportowego do 4 sal sportowych w szkołach na terenie Gminy Ełk



Ogłoszenie z dnia 2022-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu sportowego do 4 sal sportowych w szkołach na terenie Gminy Ełk

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ełk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671099

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 28A

1.5.2.) Miejscowość: Ełk

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-330

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 876194500

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@elk.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://elk.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu sportowego do 4 sal sportowych w szkołach na terenie Gminy Ełk

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cba1952b-2aa8-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00431198

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022549/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Zakup wyposażenia do sal sportowych w 4 szkołach na terenie Gminy Ełk - sprzęt sportowy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Aktywne dzieci = Zdrowe dzieci” nr LT-PL-4R-282 współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, z Programu Współpracy Interreg V-A Litwa-Polska 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00331508/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KZP.271.3.36.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 188502,86 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu sportowego do szkoły w Nowej Wsi Ełckiej:
1) kozioł gimnastyczny – 3 szt.;
2) odskocznia trampolinowa – 2 szt.;
3) skrzynia gimnastyczna – 2 szt.;
4) równoważnia gimnastyczna – 2 szt.;
5) materac gimnastyczny – 15 szt.;
6) wózek na materace – 2 szt.;
7) stół do tenisa stołowego – 4 szt.;
8) ławka gimnastyczna – 12 szt.;
9) piłka do siatkówki – 40 szt.;
10) piłka do koszykówki – 40 szt.;
11) piłka ręczna – 40 szt.;
12) piłka nożna – 40 szt.
13) kotara grodząca salę gimnastyczną – 1 szt.;
14) stół do piłkarzyków – 2 szt.;
15) worek do skakania – 15 szt.;
16) pałeczka sztafetowa – 8 szt.;
17) taśma miernicza – 1 szt.;
18) zestaw woreczków gimnastycznych – 10 szt.;
19) zestaw woreczków gimnastycznych - 33 szt.;
20) zestaw woreczków gimnastycznych – 33 szt.;
21) drewniana drabinka gimnastyczna – 3 szt.;
22) płotek gimnastyczny – 10 szt.;
23) zestaw piłek do tenisa stołowego – 1 szt.;
24) step fitness – 17 szt.;
25) zestaw do gry w boule – 1 szt.;
26) bramka do unihokeja – 2 szt.;
27) zestaw do badmintona – 5 szt.;
28) chorągiewka slalomowa – 20 szt.;
29) hula-hop – 15 szt.;
30) piłka lekarska – 2 szt.;
31) gwizdek sędziowski – 5 szt.;
32) zestaw do unihokeja – 2 szt.;
33) skakanka – 1 szt.;
34) rakietka do tenisa stołowego – 12 szt.;
35) zestaw gum do ćwiczeń fitness, crossfit – 1 szt.;
36) zestaw taśm do ćwiczeń oporowych – 5 szt.;
37) kije do nordic walkin – 18 szt.;
38) kosz do koszykówki ze stojakiem – 1 szt.;
39) szarfy gimnastyczne – 15 szt.;
40) zestaw elementów w kształcie stóp i dłoni – 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis wymagań dotyczących realizacji dostawy zawarty jest w załączniku nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37451700-1 - Piłki do piłki nożnej

37452200-3 - Piłki do koszykówki

37452900-0 - Piłki do siatkówki

37452710-1 - Piłki tenisowe

37452100-2 - Badminton

37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny

37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

37451900-3 - Piłka ręczna

37451000-4 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach

4.5.5.) Wartość części: 140417,64 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Dostawa sprzętu sportowego do szkoły w Chełchach:
1) ławeczka gimnastyczna – 2 szt.;
2) ławeczka gimnastyczna - 2 szt.;
3) drążek gimnastyczny – 2 szt.;
4) drabinka sznurkowa – 2 szt.;
5) materac gimnastyczny – 1 szt.;
6) materac gimnastyczny – 2 szt.;
7) platforma na kółkach – 4 szt.;
8) zestaw tyczek do zabaw ruchowych – 1 szt.;
9) zestaw pachołków (grzybek) – 1 szt.;
10) stół do tenisa stołowego – 1 szt.;
11) ringo – 16 szt.;
12) drabinka koordynacyjna – 2 szt.;
13) płotek treningowy – 4 szt.;
14) pachołek z otworami – 12 szt.;
15) zestaw drążków – 4 szt.;
16) zestaw elementów w kształcie stóp i dłoni – 2 szt.;
17) znaczniki w kształcie strzałki – 10 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis wymagań dotyczących realizacji dostawy zawarty jest w załączniku nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37451700-1 - Piłki do piłki nożnej

37452200-3 - Piłki do koszykówki

37452900-0 - Piłki do siatkówki

37452710-1 - Piłki tenisowe

37452100-2 - Badminton

37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny

37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

37451900-3 - Piłka ręczna

37451000-4 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach

4.5.5.) Wartość części: 17118,96 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Dostawa sprzętu sportowego do szkoły w Woszczelach
1) ławeczka gimnastyczna – 2 szt.;
2) kozioł gimnastyczny – 1 szt.;
3) mata gimnastyczna – 15 szt.;
4) piłka gimnastyczna – 15 szt.;
5) taśma do ćwiczeń – 20 szt.;
6) worek na piłki – 2 szt.;
7) sanki – 10 szt.;
8) siatka do siatkówki – 1 szt.;
9) stoper – 2 szt.;
10) worek do skakania – 6 szt.;
11) stepy – 6 szt.;
12) chorągiewki slalomowe – 10 szt.;
13) lina do przeciągania – 2 szt.;
14) piłka do siatkówki – 10 szt.;
15) piłka do koszykówki – 5 szt.;
16) piłka nożna – 10 szt.;
17) piłka ręczna – 5 szt.;
18) stół do tenisa stołowego – 1 szt.;
19) siatka do tenisa stołowego – 2 szt.;
20) rakieta do tenisa stołowego – 10 szt.;
21) zestaw piłeczek do tenisa stołowego – 4 szt.;
22) gra zręcznościowa – 2 szt.;
23) gra zręcznościowa – 2 szt.;
24) płotek treningowy – 10 szt.;
25) koło treningowe – 1 szt.;
26) zestaw uchwytów do pompek – 1 szt.;
27) rower eliptyczny – 1 szt.;
28) rower treningowy – 1 szt.;
29) zestaw hantli – 1 szt.;
30) wózek na materace gimnastyczne – 1 szt.;
31) apteczka – 1 szt.;
32) chusta animacyjna – 1 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis wymagań dotyczących realizacji dostawy zawarty jest w załączniku nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37451700-1 - Piłki do piłki nożnej

37452200-3 - Piłki do koszykówki

37452900-0 - Piłki do siatkówki

37452710-1 - Piłki tenisowe

37452100-2 - Badminton

37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny

37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

37451900-3 - Piłka ręczna

37451000-4 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach

4.5.5.) Wartość części: 26511,86 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – Dostawa sprzętu sportowego do szkoły w Stradunach
1) piłka do siatkówki – 15 szt.;
2) piłka nożna – 15 szt.;
3) piłka ręczna – 15 szt.;
4) piłka do koszykówki – 10 szt.;
5) piłka palantowa – 3 szt.;
6) kije do unihokeja – 10 szt.;
7) piłeczka do unihokeja – 2 szt.;
8) bramka do unihokeja – 2 szt.;
9) piłeczka do tenisa stołowego (zestaw – 4 szt.) – 25 zest.;
10) siatka do tenisa stołowego – 3 szt.;
12) stoper – 2 szt.;
13) drabinka koordynacyjna – 2 szt.;
14) miara kołowa – 1 szt.;
15) taśma miernicza – 1 szt.;
16) rękawice bramkarskie – 8 szt.;
17) rower górski – 10 szt.;
18) kask rowerowy – 10 szt.;
19) znacznik treningowy jednostronny – 11 szt.;
20) znacznik treningowy jednostronny – 11 szt.;
21) piłka skacząca – 10 szt.;
22) hula-hop – 15 szt.;
23) skakanka – 15 szt.;
24) gra zręcznościowa catch ball – 15 szt.;
25) piłka lekarska – 5 szt.;
26) rakietki do badmintona – 20 szt.;
27) lotki do badmintona – 40 szt.;
28) mata celownicza – 1 szt.;
29) poprzeczka do skoku wzwyż – 1 szt.;
30) materac gimnastyczny – 4 szt.;
31) kijki do Nordic Walking – 10 szt.;
32) guma do ćwiczeń – 20 szt.;
33) siatka do gry w siatkówkę - 2 szt.;
34) kije do palanta – 2 szt.;
35) bramka do piłki nożnej – 2 szt.;
36) gwizdek sędziowski – 6 szt.;
37) blok startowy – 4 szt.;
38) siatki na obręcze do kosza – 4 szt.;
39) waga elektroniczna – 1 szt.;
40) talk – 1 szt.;
41) piłeczki gimnastyczno-rehabilitacyjne – 10 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis wymagań dotyczących realizacji dostawy zawarty jest w załączniku nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37451700-1 - Piłki do piłki nożnej

37452200-3 - Piłki do koszykówki

37452900-0 - Piłki do siatkówki

37452710-1 - Piłki tenisowe

37452100-2 - Badminton

37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny

37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

37451900-3 - Piłka ręczna

37451000-4 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach

4.5.5.) Wartość części: 47810,07 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105330,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178946,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105330,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLOSEO Justyna Kotlewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121720139

7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 35

7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 83-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105330,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8296,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15835,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8296,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLOSEO Justyna Kotlewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121720139

7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 35

7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 83-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8296,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18899,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32583,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18899,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rekreacja i Sport Wojciech Rynkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 510059547

7.3.3) Ulica: osiedle Mazurskie 7/13

7.3.4) Miejscowość: Mrągowo

7.3.5) Kod pocztowy: 11-700

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18899,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33466,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63960,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33466,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPORTPLUS.PL Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6812073848

7.3.3) Ulica: Słowackiego 75A

7.3.4) Miejscowość: Myślenice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-400

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33466,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.