eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jawor › Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich oraz drogi powiatowej (dawnej DW nr 363) Jawor-Jenków administrowanych przez Starostwo Powiatowe w Jaworze, w sezonie zimowym 2022/2023.



Ogłoszenie z dnia 2022-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich oraz drogi powiatowej (dawnej DW nr 363) Jawor-Jenków administrowanych przez Starostwo Powiatowe w Jaworze, w sezonie zimowym 2022/2023.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT JAWORSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: STAROSTWO POWIATOWE W JAWORZE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647162

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wrocławska 26

1.5.2.) Miejscowość: Jawor

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 76 729 01 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat-jawor@powiat-jawor.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-jawor.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/sp_jawor

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich oraz drogi powiatowej (dawnej DW nr 363) Jawor-Jenków administrowanych przez Starostwo Powiatowe w Jaworze, w sezonie zimowym 2022/2023.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4c7c153-3b1f-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00430796

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00076361/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonie zimowym 2022/2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00362491/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.22.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 879817,3 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 642057,3 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie zadań przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich oraz drogi powiatowej (dawnej DW nr 363) Jawor - Jenków administrowanych przez Starostwo Powiatowe w Jaworze, według potrzeb określanych przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy, w sezonie zimowym 2022/2023.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) dostarczenie niżej wymienionego sprzętu do zimowego utrzymania dróg:
a) nośnik Wykonawcy wraz z piaskarką lub solarką i pługiem średnim – 3 szt.
b) nośnik Wykonawcy wraz z pługiem ciężkim – 1 szt.
c) ładowarka kołowa o pojemności łyżki min. 1,0 m3 – 1 szt.
2) pełnienie dyżurów osobowych przez dysponentów oraz operatorów sprzętu na bazie Zamawiającego;
3) wykonywanie czynności wskazanych przez Zamawiającego, wchodzących w zakres zimowego utrzymania dróg, do których zalicza się m.in.:
a) usuwanie śniegu z dróg,
b) usuwanie śliskości zimowej poprzez stosowanie mieszanki piaskowo-solnej;
c) załadunek piaskarek/ solarek;
4) pozostawanie w ciągłej gotowości do wykonywania zadań zimowego utrzymania dróg. Gotowość polega na tym, że Wykonawca utrzymuje stałą zdolność do wykonywania czynności ZUD w ramach zawartej umowy z Zamawiającym. Należy przez to rozumieć, że wykazuje on zamiar do ich wykonania wyrażający się w pozostawaniu do dyspozycji Zamawiającego na każde wezwanie w ustalonym trybie i jest w stanie w określonym terminie zapisanym w umowie podjąć się tych czynności oraz utrzymuje pełną zdolność posiadanych zasobów sprzętowych i osobowych do jej świadczenia na zasadach, co do których się zobowiązał. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za gotowość kwotę ryczałtową za każdy miesiąc trwania umowy, zgodnie z postanowieniami umowy.
3. Szczegółowy zakres zamówienia znajduje się w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 538088,4 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 538088,4 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 538088,4 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne i Handlowe "COM-D" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6950001773

7.3.3) Ulica: Poniatowskiego 25

7.3.4) Miejscowość: Jawor

7.3.5) Kod pocztowy: 59-400

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 538088,4 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.