eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytów › Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla spółki Wodociągi Miejskie Bytów Sp. z o.o.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla spółki Wodociągi Miejskie Bytów Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wodociągi Miejskie Bytów Spółka z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770564574

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Bytów

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-100

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wodabytow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodabytow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Działalność w obszarze wodociągów i innych usług komunalnych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla spółki Wodociągi Miejskie Bytów Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63545f46-6005-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00430739

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.wodabytow.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (ID postępowania).
3. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: j.kortus@jerzmanowski.pl
4. Szczegółowe zasady komunikacji elektronicznej zostały opisane w Rozdziale 12 i 13 SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.4 Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, dalej „RODO”), Zamawiający informuję, że:
a. administratorem danych osobowych Pani/Pana są Wodociągi Miejskie Bytów Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Bytowie przy ul. Adama Mickiewicza 1 (77-100 Bytów);
b. inspektorem ochrony danych osobowych jest Iwona Rahn, kontakt: tel. 608 364 978.
c. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego w niektórych sytuacjach Zamawiający może przekazywać Pani/Pana dane osobowe osobom trzecim, jeśli będzie to konieczne do dochodzenia praw i obowiązków wynikających z zawartej umowy lub obowiązujących przepisów prawa;
d. Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane wyłącznie osobom upoważnionym przez Zamawiającego tj. pracownikom i współpracownikom Zamawiającego, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki, podmiotom przetwarzającym, którym Zamawiający zleci to zadanie, innym odbiorcom danych, np. kurierom (placówkom pocztowym), bankom, ubezpieczycielom, kancelariom prawnym lub instytucjom upoważnionym z mocy prawa do otrzymania przedmiotowych danych;
e. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą ponadto osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późń. zm.);
f. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz przez okres wykonywania przez Zamawiającego ciążących na nim obowiązków prawnych, w którym przepisy prawa nakazują Zamawiającemu przechowywać dane osobowe, w którym Zamawiający może ponieść konsekwencje prawne niewykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa oraz ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń oraz wierzytelności przez Zamawiającego;
g. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp;
h. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
i. posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO , ;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
j. nie przysługuje Pani/Panu:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 01/11/WMBytów

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup przez Zamawiającego paliw ciekłych
bezpośrednio na stacji paliw dla pojazdów oraz sprzętów budowlanych będących na
wyposażeniu spółki „Wodociągi Miejskie Bytów" spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w
okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, w następujących ilościach (szacowanych): a) olej
napędowy - 85.000 l; b) Etylina 95 - 3.200 l.
2. Zamawiający informuje, że przedstawiona wyżej tabela zawiera szacunkowy, średnioroczny
możliwy zakres zakupu poszczególnych paliw w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości kupionego paliwa + 15 % każdej z
podanych wyżej ilości paliw (wg bieżących potrzeb).
3. Paliwo objęte przedmiotem zamówienia musi spełniać wymagania i normy określone w
rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań
jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680).
4. Rozliczenia za dostarczone paliwo będzie następowało w oparciu o faktycznie zakupione
ilości paliwa i cenę jednostkową obowiązującą w dacie dokonywania zakupu (tankowania),
ustaloną w oparciu o cenę hurtową paliwa zamieszczoną na stronie www.orlen.pl w zakładce
„hurtowa cena paliw” dla oleju napędowego Ekodiesel i benzyny bezołowiowej Eurosuper 95
oraz doliczony procent marży (która może przyjąć również wartość ujemną tj. formę upustu, o
wartość (%) którego zostanie umniejszona cena) podany przez Wykonawcę w formularzu
ofertowym. W razie udokumentowanego braku informacji o cenie hurtowej na www.orlen.pl z
dnia zakupu, zastosowanie znajdzie cena hurtowa z najbliższego dnia, dla którego umieszczono
cenę, następującego po dniu zakupu (tankowania).
5. W przypadku mniejszej ilości zakupu paliw niż szacowane, Wykonawca nie będzie kierował
roszczeń do Zamawiającego z tego tytułu, z tym że Zamawiający gwarantuje odbiór paliw na
poziomie nie mniejszym niż 50 % opisanych w pkt. 1 ilości.
6. Zamawiający na warunkach określonych we wzorze Umowy dostarczy Wykonawcy wykaz
pojazdów i ich numerów rejestracyjnych upoważnionych do tankowania paliw u Wykonawcy.
7. Pozostałe wymagania odnośnie sposobu realizacji poszczególnych dostaw paliw zostały
określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132000-3 - Benzyna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o
zaoferowaną przez Wykonawcę cenę w formularzu ofertowym, ustaloną w oparciu o następujący
algorytm opisany szczegółowo w rozdziale 10 SWZ;
2) Oferty zostaną ocenione punktowo na podstawie uzyskanego CWZ.
liczba punktów = Najniższe oferowane CWZ/Wartość ocenianego CWZ x100.
Oferta, która uzyska najwięcej punktów zostanie wybrana.
Pozostałe wymogi zostały określone w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
określone w art. 112 ust. 1 Pzp dotyczące:
a. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie przewiduje określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
b. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają aktualną koncesję na
obrót paliwami ciekłymi wystawioną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki co najmniej w
zakresie paliw objętych przedmiotem zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o zamówienie warunek dotyczący
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa
powyżej będzie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej
działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy do których realizacji te
uprawnienia są wymagane.
c. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie przewiduje określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
d. zdolności technicznej lub zawodowej:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują co najmniej jedną stacją paliw posiadającą następujące cechy i parametry:
a) stacja paliw winna znajdować się w odległości nie większej niż 10 km (licząc od siedziby
spółki "Wodociągi Miejskie Bytów" spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Adama
Mickiewicza 1, 77-100 Bytów - po drogach publicznych);
b) stacja paliw winna być czynna przez całą dobę przez 7 dni w tygodniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego, zwanego dalej „postępowaniem”, zamawiający żąda
następujących podmiotowych środków dowodowych:
a. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3
miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
b. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów
(Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej
grupy kapitałowej;
2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast zaświadczenia, o którym mowa w ust. 5 lit a powyżej - składa dokument lub dokumenty
wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające
odpowiednio, że:
a. nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd,
nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje
się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach
miejsca wszczęcia tej procedury.
3) Dokumenty, o których mowa w ust. 6 lit. a powyżej, powinny być wystawiony nie wcześniej niż 3
miesiące przed ich złożeniem.
Pozostałe wymagania zostały określone w SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, na wezwanie
Zamawiającego w trybie 274 ust. 1 PZP, zobowiązany jest złożyć:
a) aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wystawioną przez Prezesa Urzędu Regulacji
Energetyki (co najmniej w zakresie rodzaju paliw objętych przedmiotem zamówienia);
b) wykaz wyposażenia dostępnego Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o
podstawie do dysponowania tymi zasobami (wykaz stacji paliw).
Pozostałe wymagania zostały opisane w SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać
warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w Rozdziale 6 i 7 SWZ.
2. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym
postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana
za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, mogą zostać wezwani
do przedstawienia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę.
5. Zamawiający wymaga podania w ofercie, które z elementy przedmiotu zamówienia zostaną
wykonane przez poszczególnych wykonawców występujących wspólnie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej
oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy,
stanowiącym Załącznik do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-18 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-17

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów
udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 1, także
oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia
tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w
jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. Ponadto Zamawiający wymaga złożenia przez
Wykonawcę (na wezwanie, o którym mowa w art. 274 ust. 1 PZP) podmiotowych środków
dowodowych, o których mowa w Rozdziale 6 pkt. 5 lit. a SWZ dotyczących tych podmiotów,
potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z
postępowania.
2) Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym - zgodnie z Załącznikiem numer 1 do SWZ w
formie elektronicznej z kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (pod rygorem nieważności). Wraz z
ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
a) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, jako własne oświadczenie Wykonawcy,
sporządzone pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
b) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP dla każdego z podmiotów
udostępniających Wykonawcy zasoby, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w
postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, o ile wykonawca
polega na zasobach innych podmiotów,
c) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, dla każdego z wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, sporządzone pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w
postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
d) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji
niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy
potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi
zasobami tych podmiotów, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w
postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów,
e) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania
Wykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 PZP, jeżeli
w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z
innych dokumentów złożonych z ofertą,
f) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie dla pełnomocnika
ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do
reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia,
g) oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP – z którego wynika, jaki zakres
zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy, w przypadku wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia. (Zamawiający rekomenduje wykorzystać
oświadczenie znajdujące się w treści formularza Oferty stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ).
Pozostałe wymagania odnośnie zasad składania ofert oraz podmiotowych środków dowodowych
zostały określone w SWZ.
3) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu
Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie oraz rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 23 grudnia 2020 roku

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.