Ogłoszenie z dnia 2023-10-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00395403/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-14
- 2023/BZP 00395451/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa wiaty rekreacyjnej wraz z zagospodarowaniem terenu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZŁOTY STOK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718484
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 22
1.5.2.) Miejscowość: Złoty Stok
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-250
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748164164
1.5.8.) Numer faksu: 748164133
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@zlotystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zlotystok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zlotystok.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa wiaty rekreacyjnej wraz z zagospodarowaniem terenu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02d88468-5158-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00430729
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00058915/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa wiaty rekreacyjnej wraz zagospodarowaniem terenu w Złotym Stoku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00395403
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RL.271.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem inwestycji jest budowa wiaty rekreacyjnej wraz z zagospodarowaniem terenu. W zakresie prac projektuje się utwardzenie terenu. Działka podlegająca zainwestowaniu położona jest na obrzeżach centrum miasta Złoty Stok. Jest działką drogową na terenie której zrealizowano ścieżkę rowerową. Planowane zagospodarowanie terenu będzie pełniło funkcję infrastruktury ścieżki rowerowej. Na terenie inwestycji znajduje się istniejąca infrastruktura – sieć elektroenergetyczna i sieć teletechniczna. Planowane zagospodarowanie terenu będzie pełniło funkcję infrastruktury ścieżki rowerowej. Projektuje się budowę wiaty wraz z zagospodarowaniem terenu. Lekka, drewniana konstrukcja wiaty ma chronić przed słońcem i deszczem, w środku można usiąść, by zjeść posiłek i odpocząć. W zakresie prac przewiduje się również wyrównanie i utwardzenie terenu., Na tak przygotowanym terenie zostaną zamontowane ławostoły, leżaki, stojaki rowerowe oraz kosz do segregacji odpadów. Zakłada się również założenie monitoringu wizyjnego tego miejsca, aby zapobiegać zachowaniom niepożądanym i dewastacji wyposażenia. Projektuje się utwardzenie terenu z kostki betonowej gr.6 cm w kolorze jasnoszarym i antracytowym, o strukturze płukanej.
2) Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa opracowana przez Architekt Karolinę Urbańską pt.: „Budowa wiaty rekreacyjnej wraz z zagospodarowaniem terenu w Złotym Stoku”, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót stanowiący materiał pomocniczy do oszacowania ceny ofertowej Wykonawcy stanowiące załączniki do SWZ.
3) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszystkich robót niezbędnych w celu wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, normami, uzgodnieniami, z zaleceniami inwestora oraz do oddania przedmiotu zamówienia Zamawiającemu, w określonym terminie.
4) Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi na dzień odbioru końcowego przepisami i normami, a w szczególności z przepisami Prawa budowlanego oraz na ustalonych w projekcie umowy warunkach.
5) Wykonawca, oprócz ww. obowiązków zobowiązuje się do:
a) protokolarnego przejęcia terenu budowy w terminie 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy, jego zabezpieczenia i należytego utrzymania,
b) organizacji zaplecza budowy oraz pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla pracowników i miejsca składowania materiałów,
c) zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłaty za ich dostawę; wykonawca we własnym zakresie zapewnia niezbędne media warunkujące prawidłowe wykonawstwo robót,
d) poniesienia wszelkich kosztów związanych z realizacją i bieżącym nadzorem kierownika budowy nad robotami oraz wypełnieniem wszystkich zobowiązań wynikających z decyzji, uzgodnień i opinii,
e) przekazania Zamawiającemu oświadczenia o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy, w dniu podpisania umowy,
f) uporządkowania terenu budowy i terenu przyległego po zakończeniu robót,
g) wywozu materiału i gruzu z rozbiórki na składowisko odpadów i poniesienia kosztów ich składowania
h) obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót budowlanych,
i) ochrony punktów osnowy geodezyjnej, a w przypadku ich zniszczenia lub konieczności ich przeniesienia - zlecenia uprawnionej jednostce wykonawstwa geodezyjnego ich odtworzenia lub założenia nowych,
j) przedłożenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy dokumentów wynikających ze specyfikacji warunków zamówienia,
k) wykonania badań i pomiarów w czasie wykonywania robót budowlanych oraz badań odbiorowych zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych,
6) Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928210-3 - Wiaty drewniane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
39142000-9 - Meble ogrodowe
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzył przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 300.000,00 zł. Cena najkorzystniejszej oferty wyniosła 310.000,00 złSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
- Przebudowa lokali wraz z remontem części wspólnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami w parterze przy ul. Wschodniej 40 w Łodzi.
- Modernizacja budynku Urzędu Gminy w Kobylej Górze oraz pokrycia dachowego na budynkach komunalnych w gminie Kobyla Góra
- "Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Niziny - Etap II - w ramach zadania Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Tuczępy Etap II. "
więcej: Wiaty drewniane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.