eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa i wdrożenie platformy do podpisów biometrycznych (oprogramowanie + tablety)



Ogłoszenie z dnia 2023-10-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i wdrożenie platformy do podpisów biometrycznych (oprogramowanie + tablety)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bankowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 032 359 13 34

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/us

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i wdrożenie platformy do podpisów biometrycznych (oprogramowanie + tablety)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-614a2f85-4b07-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00430209

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00324213/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.17 Dostawa tabletów

1.2.18 Oprogramowanie do podpisów biometrycznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Jeden Uniwersytet - Wiele Możliwości. Program Zintegrowany. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, Oś Priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5. Kompleksowe programy szkół wyższych, o numerze POWR.03.05.00-00-Z301/18.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00387512

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.382.1.52.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 318800,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie platformy do podpisów biometrycznych (oprogramowanie + tablety), w tym:
a) dostarczenie licencji bezterminowej na platformę, wsparcie instalacji oraz konfiguracji w środowisku Zamawiającego platformy umożliwiającej podpisywanie dokumentów zapisanych w formacie PDF w formie elektronicznej (równoważnej formie pisemnej) lub dokumentowej (zależnie od potrzeb danego obiegu),
b) dostarczenie pieczęci elektronicznej współpracującej z dostarczonym rozwiązaniem,
c) świadczenie usługi Zaufanej Trzeciej Strony – polegającej na zabezpieczeniu dostępu do danych biometrycznych na potrzeby postępowania sądowego,
d) wsparcie instalacji w środowisku Zamawiającego Bramki Usług Zaufania (TSG) umożliwiającej podpisywanie dokumentów pieczęcią elektroniczną lub mobilnym podpisem kwalifikowanym bez konieczności przesłania poza serwery Zamawiającego pełnego tekstu podpisywanych dokumentów,
e) dostarczenie licencji umożliwiającej podpisanie dokumentów za pomocą podpisu biometrycznego dynamicznego (pismo odręczne z rejestracją parametrów sposobu składania podpisu) lub biometrycznego statycznego (pismo odręczne bez rejestracji parametrów składania podpisu)– paczka 5000 podpisów,
f) dostarczenie licencji umożliwiającej podpisanie dokumentów z wykorzystaniem potwierdzenia tożsamości za pomocą SMS – paczka 1000 podpisów,
g) dostarczenie 25 szt. tabletów umożliwiających składanie podpisu biometrycznego,
h) udzielenie gwarancji jakości na dostarczony Sprzęt,
i) świadczenie usługi wsparcia technicznego na warunkach określonych we wzorze umowy.
2) Oferowane tablety powinny być fabrycznie nowe, pochodzić z bieżącej produkcji (tj. wyprodukowany nie wcześniej niż w 2022 r.), posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny sprzętu.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres zawiera załącznik nr 2 do SWZ.
4) Termin realizacji zamówienia: do 60 dni od daty zawarcia umowy;
Za datę realizacji zamówienia uznaje się wdrożenie rozwiązania, potwierdzone protokołem odbioru.
5) Adres dostawy:
Uniwersytet Śląski w Katowicach, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice.
6) Wymagany minimalny okres gwarancji na oferowany sprzęt (tablety) wynosi: 12 miesięcy;
7) Wymagany minimalny okres wsparcia technicznego: 12 miesięcy;

4.5.3.) Główny kod CPV: 48311100-2 - System zarządzania dokumentacją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 260 ust. 2 w zw. z art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”, Zamawiający informuje, że postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy
Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty.
Termin składania ofert w postępowaniu upłynął w dniu 03.10.2023 r. o godz. 11:00. Do upływu tego terminu nie została złożona żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.