eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szyd³owiec › Modernizacja placu zabaw przy PSP Nr 1 z Oddzia³ami Integracyjnymi przy ul. Wschodniej 19 w Szyd³owcu



Og³oszenie z dnia 2022-11-09


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Modernizacja placu zabaw przy PSP Nr 1 z Oddzia³ami Integracyjnymi przy ul. Wschodniej 19 w Szyd³owcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA SZYD£OWIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223391

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: RYNEK WIELKI 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szyd³owiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: (48) 617 86 30

1.5.8.) Numer faksu: (48) 617 05 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@szydlowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.szydlowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

bip.szydlowiec.pl

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja placu zabaw przy PSP Nr 1 z Oddzia³ami Integracyjnymi przy ul. Wschodniej 19 w Szyd³owcu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-079af929-244a-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00430031

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00037875/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.18 Modernizacja placu zabaw przy PSP Nr 1 z Oddzia³ami Integracyjnymi przy ul. Wschodniej 19 w Szyd³owcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00320126/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZD.271.42.2022.PK

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 132575,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni bezpiecznej placu zabaw o ³±cznej powierzchni 341m2, wykonanie remontu i dostosowanie do aktualnych norm zamontowanego zestawu zabawowego Smyk M, ³±cznie z wymian± p³yt ze sklejki na p³yty z HDPE. Demonta¿ starego s³upa po urz±dzeniu linarnym i zamontowaniu w tym miejscu nowej karuzeli tarczowej wyposa¿onej w siedziska, oparcie i kierownicê dla dzieci, przy Publicznej Szkole Podstawowej z Oddzia³ami Integracyjnymi im. Jana III Sobieskiego w Szyd³owcu, ul. Wschodnia 19, 26-500 Szyd³owiec.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) demonta¿ i utylizacja istniej±cych p³yt gumowych,
2) wyrównanie i odbudowa istniej±cej podbudowy placu zabaw,
3) wykonanie nowej nawierzchni bezpiecznej wylewanej, w kolorze czerwonym RAL 3016 o pow. 341m2 ca³o¶æ o grubo¶ci minimum 50 mm i wysoko¶ci swobodnego upadku 1,5m (nawierzchnia sk³ada siê z warstwy wierzchniej – granulat EPDM gr. min. 8 mm z materia³u pierwotnego i warstwy dolnej granulat SBR),
4) wymiana dolnych p³yt ze sklejki wodoodpornej na p³yty z HDPE przy 2 wie¿ach istniej±cego zestawu zabawowego SMYK M,
5) demonta¿, dostosowanie do aktualnie obowi±zuj±cej normy, ponowny monta¿ przewê¿enia przy ze¶lizgu zestawu zabawowego SMYK M, wraz z wymian± sklejki na p³yty z HDPE,
6) demonta¿ schodów wej¶ciowych, dostosowanie ich do aktualnie obowi±zuj±cej normy, wykonanie i monta¿ wype³nieñ schodów z p³yty HDPE i stopni wej¶ciowych schodów w zestawie zabawowym SMYK M, ponowny monta¿ schodów,
7) demonta¿ i dostosowanie do aktualnie obowi±zuj±cej normy mostu z barierami – jeden poziom, w zestawie zabawowym SMYK M, ponowny monta¿,
8) demonta¿ i dostosowanie mostu z barierami – ró¿nica poziomów, w zestawie zabawowym SMYK M, ponowny monta¿,
9) demonta¿, dostosowanie trapu wej¶ciowego – w zestawie zabawowym SMYK M, dostosowanie do aktualnie obowi±zuj±cej normy, ponowny monta¿,
10) demonta¿ istniej±cego s³upa po urz±dzeniu linarnym,
11) monta¿ w miejscu po istniej±cym s³upie linarnym, nowej karuzeli tarczowej,
z siedziskami oparciem i kierownic± nierdzewn± dla dzieci. Wymagania odno¶nie karuzeli: karuzela tarczowa, ¶rednicy oko³o 1,5 m, tarcza (pod³oga karuzeli wykonana z blachy ryflowanej aluminiowej grubo¶ci 3 m ryflowanej), wyposa¿ona w dwa siedziska z p³yty HDPE, wraz z oparciami dla minimum 6 dzieci, wyposa¿ona w s³up z kierownic± ze stali nierdzewnej umo¿liwiaj±ca obracanie siê bawi±cym na niej dzieciom, konstrukcja metalowa, zabezpieczona przez ocynkowanie ogniowe lub zabezpieczenie antykorozyjne i malowana proszkowo, ³o¿yskowana.
3. Zamawiaj±cy nie dopuszcza wykonania warstwy u¿ytkowej nawierzchni bezpiecznej technologi± natryskow±.
4. Wykonawca obowi±zany jest uwzglêdniæ w cenie oferty ca³o¶æ prac wynikaj±cych z dokumentacji projektowej. Za ujêcie wszystkich prac ponosi odpowiedzialno¶æ tylko i wy³±cznie Wykonawca.
5. Wymagania w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcê, lub Podwykonawcê, osób na podstawie stosunku pracy:
1) Zamawiaj±cy wymaga w zakresie zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê wszelkich osób wykonuj±cych wszelkie czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.). Wymóg ten dotyczy osób, które wykonuj± czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane z wykonaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg ten nie dotyczy osób: kieruj±cych budow±, dostawców materia³ów budowlanych itp.
2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec wykonawcy odno¶nie spe³niania przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych czynno¶ci wskazane powy¿ej. W celu weryfikacji spe³niania tych wymagañ Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do ¿±dania:
• o¶wiadczenia zatrudnionego pracownika,
• o¶wiadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracê,
• po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em kopii umowy o pracê zatrudnionego pracownika,
• innych dokumentów zawieraj±cych informacje, w tym dane osobowe, niezbêdne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, w szczególno¶ci imiê
i nazwisko zatrudnionego pracownika, datê zawarcia umowy o pracê, rodzaj umowy o pracê i zakres obowi±zków pracownika,
3) Wykonawca na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie przed³o¿y Zamawiaj±cemu wskazane w pkt 2 dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci wymienione w pkt 1. Sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ Zamawiaj±cy okre¶la w § 6 ust. 1 pkt 7 projektu umowy.
4) W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcê lub podwykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy,
5) Wykonawca do realizacji zamówienia powinien zatrudniæ osoby, których dane osobowe ma prawo przetwarzaæ na podstawie odrêbnych przepisów oraz które wyra¿± zgodê na przetwarzanie przez Zamawiaj±cego ich danych osobowych. Osoba/y, która/e takiej zgody nie wyra¿±/j± nie mo¿e/mog± braæ udzia³u w wykonywaniu zamówienia.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kszta³towania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45236290-9 - Naprawa terenów rekreacyjnych

45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci

45112720-8 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów sportowych i rekreacyjnych

37535000-7 - Karuzele, hu¶tawki, wyposa¿enie strzelnic i parków zabaw

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 169276,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 169276,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169276,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMES SOKO£OWSCY Sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7990002408

7.3.3) Ulica: Ko¶ciuszki 128A

7.3.4) Miejscowo¶æ: Szyd³owiec

7.3.5) Kod pocztowy: 26-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-26

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 169276,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.