eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa, montaż i instalacja urządzeń systemu zasilania awaryjnego wraz z akcesoriami



Ogłoszenie z dnia 2022-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, montaż i instalacja urządzeń systemu zasilania awaryjnego wraz z akcesoriami

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Ekologii Terenów Uprzemysłowionych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271590804

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Kossutha 6

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-844

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 2546031

1.5.8.) Numer faksu: 32 2541717

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.brol@ietu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ietu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b27fc9ad-5388-11ed-9171-f6b7c7d59353

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa, montaż i instalacja urządzeń systemu zasilania awaryjnego wraz z akcesoriami

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b27fc9ad-5388-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00429578

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003346/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa, montaż i instalacja urządzeń systemu zasilania awaryjnego wraz z akcesoriami

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00407197/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/26/TP-1/FA/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 400000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż instalacja i uruchomienie urządzeń systemu zasilania awaryjnego 230/400VAC 72kVA z baterią akumulatorów z akcesoriami (dalej „Urządzenia”).
System zasilania awaryjnego ma się składać z elementów wyszczególnionych w Specyfikacji technicznej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1 do SWZ.
System zasilania awaryjnego ma być zintegrowany z istniejącą rozdzielnicą szynową 0,4 kV o prądzie znamionowym szyn 1000A znajdującą się w pomieszczeniu 03 w siedzibie Zamawiającego (dokumentacja rozdzielnicy do wglądu u Zamawiającego).
Miejscem montażu i instalacji urządzeń systemu zasilania awaryjnego z akcesoriami jest pomieszczenie 08 w siedzibie Zamawiającego, które należy do tego zadania przystosować. Schemat pomieszczenia przedstawiony jest w załączniku Nr 8 do SWZ.
Zakres robót przystosowawczych stanowi integralną część zamówienia i polegać będzie na:
1. rozebraniu ścianki działowej gr. 10 cm.,
2. wykonaniu okładziny w płyty p.poż 12,5 mm na ścianie o wymiarach 5,70m x 2,62m,
3. częściowej wymianie tynków ścian,
4. wykonaniu gładzi gipsowej ścian i sufitów,
5. robotach malarskich farbami lateksowymi,
6. wymianie drzwi i okien na nowe o ognioodporności EI 30,
7. wykonaniu klimatyzacji w oparciu o dwa klimatyzatory typu split o mocy 5 kW każdy,
8. wykonaniu posadzki technicznej z płytek gressowych,
9. wywozie i utylizacji odpadów.
Wykonawca zobowiązany będzie do przeszkolenia wyznaczonych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi Urządzeń.
Szkolenie musi zostać przeprowadzone w siedzibie Zamawiającego a jego zakres obejmować obsługę i eksploatacje przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymaga aby:
1. wraz z ofertą Wykonawca dostarczył dokumentację techniczną producenta, specyfikację techniczną producenta lub instrukcję obsługi producenta, w postaci papierowej, plików pdf lub linków do dokumentów na stronach producenta potwierdzającą spełnianie wymagań przedstawionych w Specyfikacji technicznej. Dostarczone dokumenty muszą być opracowane w języku polskim lub angielskim.
2. instalacja Urządzeń, pełna konfiguracja oraz szkolenia były przeprowadzone w normalnych godzinach pracy Zamawiającego tj. między godz. 8:00 a 16:00 pod nadzorem personelu Zamawiającego;
3. wszystkie Urządzenia były ze sobą w pełni kompatybilne;
4. poszczególne Urządzenia były rozmieszczone zgodnie z wymaganiami Zamawiającego;
Zamawiający wymaga, aby została zapewniona możliwość rozbudowy Urządzeń oraz dostępność części zamiennych dla wyżej ww. Urządzeń przez okres co najmniej 3 lat od momentu odbioru przedmiotu zamówienia.
Dodatkowe wymagania:
1. dostarczane produkty winny pochodzić z bieżącej produkcji i posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i świadectwa dopuszczające je do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia opisane są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik Nr 3 do SWZ, będącym integralną częścią Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31430000-9 - Akumulatory elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

51100000-3 - Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu wpłynęła tylko jedna oferta od Wykonawcy ZEG ENERGETYKA Sp. z o.o.
Zgodnie z pkt. 21.1.1. SWZ, w celu potwierdzenia, że oferowane produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SWZ, Wykonawcy byli zobowiązani dostarczyć stosowne dokumenty tj. dokumentację techniczną producenta, specyfikację techniczną producenta lub instrukcję obsługi producenta, lub inne równoważne dokumenty, z których w sposób nie budzący wątpliwości winno wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia posiada wszystkie parametry jakościowe i cechy użytkowe wymagane w SWZ. Dokumenty te powinny być przedłożone w języku polskim lub angielskim i określać m.in. nazwę producenta, nr katalogowy, parametry produktu, itp.
Zgodnie z art. 107 ust. 1 ustawy Pzp:
Jeżeli zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych, wykonawca składa je wraz z ofertą.
Wykonawca nie złożył wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych a Zamawiający nie przewidział wezwania do ich złożenia lub uzupełnienia na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp.
Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy ZEG ENERGETYKA Sp. z o.o. na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2) lit. c) ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 ust. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.