eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Remont dachu na budynku niemieszkalnym przy ul. Wośnickiej 125D w Radomiu stanowiącym własność Gminy Miasta Radomia.



Ogłoszenie z dnia 2022-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu na budynku niemieszkalnym przy ul. Wośnickiej 125D w Radomiu stanowiącym własność Gminy Miasta Radomia.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141226775

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Garbarska 55/57

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 048 3835748

1.5.8.) Numer faksu: 048 3835749

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bip@bip.mzlradom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mzlradom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.mzlradom.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dachu na budynku niemieszkalnym przy ul. Wośnickiej 125D w Radomiu stanowiącym własność Gminy Miasta Radomia.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24d9fbcf-4881-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00429102

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022182/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remont dachu na budynku niemieszkalnym przy ul. Wośnickiej 125D w Radomiu stanowiącym własność Gminy Miasta Radomia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00385213/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP/001/09/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 160007,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont dachu na budynku niemieszkalnym przy ul. Wośnickiej 125D w Radomiu stanowiącym własność Gminy Miasta Radomia.
2. Zakres robót budowlanych obejmuje:
1) skucie uszkodzonych tynków na kominach,
2) uzupełnienie uprzednio skutych tynków na kominach,
3) rozebranie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych,
4) rozebranie starego pokrycia dachowego z papy,
5) wykonanie nowych obróbek blacharskich,
6) wykonanie nowych rynien i rur spustowych,
7) pokrycie dachu papą termozgrzewalną,
8) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki,
9) uporządkowanie terenu robót i doprowadzenie do stanu pierwotnego.
3. Zakres prac remontu dachu będzie określony przez Zamawiającego w przedmiarze robót.
4. Szczegółowy zakres prac oraz obowiązki Wykonawcy zawarte są we wzorze umowy, (wzór umowy - Załącznik nr 8 do SWZ), Przedmiarach robót (Załącznik nr 9 do SWZ) oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie w/w postępowania ogłoszonego w dniu 10.10.2022r w BZP pod numerem 2021/BZP 2022/BZP 00385213/01 do upływu terminu składania ofert wpłynęły trzy oferty złożone przez Wykonawców:
1. ATS-DOCIEPLANIA Andrzej Adamiec, Chustki 53 B, 26 - 500 Szydłowiec z ceną brutto - 171999,84 zł
2. Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „MARBUD I” s.c. M & M. Pacholec, ul. Strycharska 4, 25 - 659 Kielce, z ceną brutto: 199 917,57 zł
3. Genner Spółka z o.o. ul. Grudniowa 44, 26 - 600 Radom z ceną brutto: 358 977,10 zł
Pierwsza oferta złożona w niniejszym postępowaniu została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, jako niezgodna z przepisami ustawy, bowiem nie została sporządzona przez Wykonawcę w sposób określony w art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.
Wykonawca złożył ofertę przy użyciu środków komunikacji elektronicznej bez opatrzenia jej właściwym podpisem elektronicznym, opatrzył jedynie właściwym podpisem (podpisem zaufanym) formularz służący do przekazania oferty.
Kwestie związane z opatrywaniem ofert podpisem elektronicznym reguluje art. 63 ustawy Pzp. Zgodnie z ww. przepisem w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Złożenie podpisu jedynie w innym miejscu nie jest równoznaczne ze złożeniem podpisu pod ofertą. Oferta, która została złożona bez opatrzenia właściwym podpisem elektronicznym podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp z uwagi na niezgodność z art. 63 ustawy Pzp.
Ponadto treść niniejszej oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia, gdyż Wykonawca nie załączył do oferty kosztorysu ofertowego, załączył jedynie składniki cenotwórcze. Zamawiający wymagał załączenie do oferty kosztorysu ofertowego sporządzonego zgodnie z wymaganiami opisanymi w Rozdziale XIII SWZ. W przypadku wynagrodzenia kosztorysowego przyjętego w niniejszym postępowaniu, niedołączenie do oferty kosztorysu skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust 1.pkt 5.
Druga oferta złożona przez Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „MARBUD I” s.c. M & M. Pacholec podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp z uwagi na niezgodność jej treści z warunkami zamówienia.
Oferta jest niezgodna z warunkami zamówienia, gdyż Zamawiający wymagał złożenia z ofertą kosztorysu ofertowego, co wyraźnie w Rozdziale VIII SWZ pkt 4 zaznaczył zapisem: „Wykonawca w postępowaniu może złożyć tylko jedną ofertę (na każdą z części), która musi zawierać m. in.:
1) Formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ,
2) Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z opisem zamieszczonym w Rozdziale XIII (...)”
Kosztorys w przypadku przyjęcia wynagrodzenia kosztorysowego jest podstawą do określenia zarówno przedmiotu zamówienia (przyszłych robót budowlanych), jak również określenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy, gdyż istotą kosztorysowego rozliczenia realizacji przedmiotu zamówienia jest wyliczenie ceny końcowej w oparciu o ilość faktycznie zrealizowanych prac oraz ceny jednostkowe poszczególnych rodzajów nakładów i prac.
W przypadku wynagrodzenia kosztorysowego przyjętego w niniejszym postępowaniu, niedołączenie do oferty kosztorysu skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust 1.pkt 5. Brak ten nie podlega uzupełnieniu.
Cena trzeciej oferty – 358 977,10 zł (a zatem ceny wszystkich niepodlegających odrzuceniu ofert) przewyższa kwotę w wysokości: 196 808,95 zł, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie będzie mógł zwiększyć tej kwoty do kwoty 358 977,10 zł.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do najniższej ceny.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 358977,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 358977,10 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.