eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myślenice › ZP-07/I/2023 Wykonywanie czynności inwestora zastępczego dla dwóch zadań inwestycyjnych Zespołu Szkół-Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach



Ogłoszenie z dnia 2023-10-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZP-07/I/2023 Wykonywanie czynności inwestora zastępczego dla dwóch zadań inwestycyjnych Zespołu Szkół-Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół - Małopolska Szkoła Gościnności im. Tytusa Chałubińskiego w Myślenicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292020

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ZDROJOWA 18

1.5.2.) Miejscowość: Myślenice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-400

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsp.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/zspmsgitcwmyslenicach/Article/get/id,179999.html#page=1

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-75777f6f-2d16-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP-07/I/2023 Wykonywanie czynności inwestora zastępczego dla dwóch zadań inwestycyjnych Zespołu Szkół-Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75777f6f-2d16-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00429019

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057484/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Wykonanie czynności Inwestora zastępczego dla zadania inwestycyjnego Renowacja dachu ZS-MSG w Myślenicach: Renowacja dachu budynku Internatu

1.3.11 Wykonanie czynności Inwestora zastępczego nad zaprojektowaniem i wykonaniem robót budowlanych modernizacji kotłowni gazowej, budowy instalacji fotowoltaicznej i budowy instalacji pomp ciepła.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00334866

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-07/I/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 150000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1.1. Część 1: Wykonywanie czynności inwestora zastępczego dla zadania inwestycyjnego: Poprawa efektywności energetycznej budynków Zespołu Szkół – Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach: zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych modernizacji kotłowni gazowej, budowy instalacji fotowoltaicznej i budowy instalacji pompy ciepła.
5.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zadania: Poprawa efektywności energetycznej budynków Zespołu Szkół – Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach, stanowi załącznik nr 4a do SWZ oraz Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 11 do SWZ.
5.7. Prace budowlane remontu dachu Zespołu Szkół będą odbywać się w obiekcie czynnym (szkoła/internat/mieszkańcy). Wykonawca w całym okresie trwania umowy winien aktywnie zabezpieczyć plac budowy przed dostępem osób trzecich, jak również dostosować się zakresem prac budowlanych do harmonogramu szkolnego, celem realizacji działań statutowych jednostki.
5.8. Zamawiający jednocześnie informuje, iż w przypadku w którym z uwagi na prowadzone roboty budowlane przez innego wykonawcę, nie będzie możliwości równoległego wykonywania robot budowlanych, wykonawca którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przyjmuje do wiadomości, że rozpoczęcie prac nastąpi po zakończeniu realizacji robót budowlanych, tj. remontu dachu Sali gimnastycznej, który zgodnie z umową zawieraną innym wykonawcą (ZP-04/I/2023) winien zakończyć się nie później niż do 05.10.2023r. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że jeśli przepisy Prawa Budowlanego na to dozwolą i nie będzie innych przeciwskazań, wykonawca będzie zobowiązany realizować zadanie w terminach wskazanych w Istotnych Postanowieniach Umownych, po uprzednim skoordynowaniu prac z drugim wykonawcą wyłonionym w drugim postępowaniu. Powyższa okoliczność nie będzie stanowić podstawy do odstąpienia od umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71530000-2 - Doradcze usługi budowlane

71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym

71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów

79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej

4.5.5.) Wartość części: 100000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonywanie czynności inwestora zastępczego dla zadania inwestycyjnego: Renowacja dachu Zespołu Szkół-Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach: remont dachu budynku Internatu.
5.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 zadania: Renowacja dachu Zespołu Szkół-Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach, stanowi załącznik nr 4b do SWZ oraz dokumentacja projektowa, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 12 do SWZ.
5.4. Przedmiar robót stanowiący element załącznika nr 12 do SWZ, nie stanowi załącznika do składanej oferty. Jest to materiał pomocniczy do wyceny przedmiotu zamówienia.
5.5. Zamawiający informuje że w dniu 31.01.2023. dokonał skutecznego zgłoszenia robót znak AB.6743.58.2023.KC do Starosty Myślenickiego i posiada zaświadczenie Starosty Myślenickiego dot. braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia dot. remontu dachu. Skan dokumentu stanowi załącznik do niniejszej SWZ – Załącznik nr 12.
5.6. Uwaga: dokumentacja projektowa obejmuje oprócz prac remontowych dachu budynku Internatu, również prace budowlane remontu dachu Sali gimnastycznej i szkoły, które to w chwili obecnej nie są objęte niniejszym postępowaniem przetargowym. Zakres prac podlegających nadzorowi w niniejszemu postępowaniu obejmuje połać dachu wskazaną numerem: XVIIa, XVIIb, XVIIc, XVIId, XVIIIb (Projekt wykonawczy, Rysunek nr 01 – Rzut dachu 1:200). W załączonej dokumentacji projektowej (załącznik nr 12 do SWZ) oprócz przedmiaru robót dachu budynku Internatu, załączony jest przedmiar dachu szkoły. Wykonawca składa ofertę na zakres nadzoru nad robotami dot. dachu budynku Internatu objętych zapisami pkt 5 SWZ (połać dachu wskazaną numerem: XVIIa, XVIIb, XVIIc, XVIId, XVIIIb (Projekt wykonawczy, Rysunek nr 01 – Rzut dachu 1:200)). Nadzór nad dachem budynku szkoły i budynku Sali gimnastycznej nie jest objęty niniejszym postępowaniem. Załączony przedmiar robót dachu Szkoły, służy tylko i wyłącznie wypełnieniu zapisów dot. przewidywanych zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp, tj. zamówień powtórzeniowych szczegółowo opisanych w pkt. 32 SWZ. Wykonawca w formularzu ofertowym przedstawia całkowitą kalkulację za sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem prac budowlanych tylko dla zakresu dachu budynku Internatu (dotyczy części nr 2).
5.7. Prace budowlane remontu dachu Zespołu Szkół będą odbywać się w obiekcie czynnym (szkoła/internat/mieszkańcy). Wykonawca w całym okresie trwania umowy winien aktywnie zabezpieczyć plac budowy przed dostępem osób trzecich, jak również dostosować się zakresem prac budowlanych do harmonogramu szkolnego, celem realizacji działań statutowych jednostki.
5.8. Zamawiający jednocześnie informuje, iż w przypadku w którym z uwagi na prowadzone roboty budowlane przez innego wykonawcę, nie będzie możliwości równoległego wykonywania robot budowlanych, wykonawca którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przyjmuje do wiadomości, że rozpoczęcie prac nastąpi po zakończeniu realizacji robót budowlanych, tj. remontu dachu Sali gimnastycznej, który zgodnie z umową zawieraną innym wykonawcą (ZP-04/I/2023) winien zakończyć się nie później niż do 05.10.2023r. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że jeśli przepisy Prawa Budowlanego na to dozwolą i nie będzie innych przeciwskazań, wykonawca będzie zobowiązany realizować zadanie w terminach wskazanych w Istotnych Postanowieniach Umownych, po uprzednim skoordynowaniu prac z drugim wykonawcą wyłonionym w drugim postępowaniu. Powyższa okoliczność nie będzie stanowić podstawy do odstąpienia od umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71530000-2 - Doradcze usługi budowlane

71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym

71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów

79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej

4.5.5.) Wartość części: 50000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55350 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55350 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55350 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budmar Kuczyński Marcin

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352502247

7.3.3) Ulica: Pienińska 47

7.3.4) Miejscowość: Ostrowsko

7.3.5) Kod pocztowy: 34-431

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55350 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 95 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36900 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55350 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36900 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budmar Kuczyński Marcin

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352502247

7.3.3) Ulica: Pienińska 47

7.3.4) Miejscowość: Ostrowsko

7.3.5) Kod pocztowy: 34-431

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36900 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 77 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.