eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sucha Beskidzka › Podniesienie poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych Świadczeniodawcy- Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej w ramach środków z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Podniesienie poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych Świadczeniodawcy- Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej
w ramach środków z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304415

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 22

1.5.2.) Miejscowość: Sucha Beskidzka

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-200

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zozsuchabeskidzka@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Podniesienie poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych Świadczeniodawcy- Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej
w ramach środków z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8ff09ce-5f3f-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00428816

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003565/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.34 Podniesienie poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych Świadczeniodawcy- Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.platformazakupowa.pl/pn/zozsuchabeskidzka

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: http://www.platformazakupowa.pl/pn/zozsuchabeskidzka
W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 1 pkt. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz.U. z 2019 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami rozdziału II SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami rozdziału II SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZOZ.V.010/DZP/108/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Podniesienie poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych Świadczeniodawcy-Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej:
Pakiet 1. Serwer RACK dla oprogramowania SIEM 1 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z kryteriami określonymi w rozdziale XVI

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Podniesienie poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych Świadczeniodawcy-Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej:

Pakiet 2. Brama bezpieczeństwa poczty e-mail – 1 szt

4.2.6.) Główny kod CPV: 48518000-2 - Pakiety oprogramowania emulującego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z kryteriami określonymi w rozdziale XVI

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Podniesienie poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych Świadczeniodawcy-Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej:
Pakiet 3. Modernizacja serwera poczty e-mail (zakup licencji oprogramowania wraz z migracją posiadanych kont pocztowych na nowy serwer), Modernizacja serwera poczty e-mail (dostawa serwera), Dostawa serwera/urządzenia NAS.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48620000-0 - Systemy operacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48820000-2 - Serwery

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z kryteriami określonymi w rozdziale XVI

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Podniesienie poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych Świadczeniodawcy-Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej:
Pakiet 4. Oprogramowanie SIEM – dostawa licencji wraz z wdrożeniem na sprzęcie zamawiającego – 1 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z kryteriami określonymi w rozdziale XVI

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Podniesienie poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych Świadczeniodawcy-Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej:
Pakiet 5. Dostawa i wdrożenie oprogramowania NAC 1 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z kryteriami określonymi w rozdziale XVI

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Podniesienie poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych Świadczeniodawcy-Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej:
Pakiet 6. Wielofunkcyjna zapora sieciowa (UTM) – 4 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48620000-0 - Systemy operacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z kryteriami określonymi w rozdziale XVI

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolność techniczna lub zawodowa:
Dla pakietów nr 3,4,5
Wykonawca wskaże osoby do wykonania niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, które spełniają następujące warunki:
1. Minimum jedna osoba, która będzie nadzorowała wdrożenie ze strony Wykonawcy
2. Minimum jedna osoba, która będzie prowadziła szkolenie.
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji w zakresie wymagań określonych dla poszczególnych pakietów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia ( określonych w rozdziale VI pkt. 3.4) wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Pakiet nr 1
1. Dokumenty ( np. oświadczenie) potwierdzające wymagania gwarancji oraz wsparcia serwisowego:
a) 5 lat gwarancji na całe urządzenie (wraz z oprogramowaniem wewnętrznym i zainstalowanym wyposażeniem) udzielone przez producenta serwera w trybie onsite z gwarantowaną naprawą i nieodpłatnym przyjazdem do miejsca użytkowania sprzętu przez pracownika serwisu do końca następnego dnia roboczego od zarejestrowania zgłoszenia,
b) Serwis urządzenia musi byś realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta – wymagane oświadczenie producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta w tym zakresie,
c) Dostępność części zamiennych do serwera co najmniej 5 lat po zakończeniu produkcji serwera (do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wymóg, wystawiony przez producenta serwera lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta).
2. Dokumentacja lub oświadczenie producenta, iż elementy, z których zbudowane są serwery są produktami producenta tych serwerów lub być przez niego certyfikowane.
3. Karta produktowa oferowanego serwera umożliwiająca weryfikację parametrów oferowanego sprzętu.


Pakiet nr 2
1. Dokumenty ( np. oświadczenie) potwierdzające wymagania gwarancji oraz wsparcia serwisowego:
Oferowane urządzenie musi zostać dostarczone z minimum 3 letnią gwarancją producenta na sprzęt i oprogramowanie wewnętrzne, obejmującą naprawę lub wymianę sprzętu w trybie Next Business Day oraz wsparcie serwisowe producenta telefoniczne i mailowe w trybie 24x7x365 (365 dni w roku, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę) w języku polskim lub angielskim

Pakiet nr 3
Dotyczy poz. nr 2
1. Dokumenty ( np. oświadczenie) potwierdzające wymagania gwarancji oraz wsparcia serwisowego:
a) 3 lata gwarancji na całe urządzenie (wraz z oprogramowaniem wewnętrznym i zainstalowanym wyposażeniem) udzielone przez producenta serwera w trybie onsite z gwarantowaną naprawą i nieodpłatnym przyjazdem do miejsca użytkowania sprzętu przez pracownika serwisu do końca następnego dnia roboczego od zarejestrowania zgłoszenia,
b) Serwis urządzenia musi byś realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta – wymagane oświadczenie producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta w tym zakresie,
c) Dostępność części zamiennych do serwera co najmniej 5 lat po zakończeniu produkcji serwera (do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wymóg, wystawiony przez producenta serwera lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta).
2. Dokumentacja lub oświadczenie producenta, iż elementy, z których zbudowane są serwery są produktami producenta tych serwerów lub być przez niego certyfikowane.
3. Karta produktowa oferowanego serwera umożliwiającą weryfikację parametrów oferowanego sprzętu.

Pakiet nr 6
1. Dokumenty ( np. oświadczenie) potwierdzające wymagania gwarancji oraz wsparcia serwisowego:
System musi być objęty serwisem gwarancyjnym producenta lub jego autoryzowanego partnera serwisowego przez okres minimum 12 miesięcy, polegającym na naprawie lub wymianie urządzenia na nowe w przypadku jego wadliwości.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Pakiet nr 1
1. Dokumenty ( np. oświadczenie) potwierdzające wymagania gwarancji oraz wsparcia serwisowego:
a) 5 lat gwarancji na całe urządzenie (wraz z oprogramowaniem wewnętrznym i zainstalowanym wyposażeniem) udzielone przez producenta serwera w trybie onsite z gwarantowaną naprawą i nieodpłatnym przyjazdem do miejsca użytkowania sprzętu przez pracownika serwisu do końca następnego dnia roboczego od zarejestrowania zgłoszenia,
b) Serwis urządzenia musi byś realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta – wymagane oświadczenie producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta w tym zakresie,
c) Dostępność części zamiennych do serwera co najmniej 5 lat po zakończeniu produkcji serwera (do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wymóg, wystawiony przez producenta serwera lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta).
2. Dokumentacja lub oświadczenie producenta, iż elementy, z których zbudowane są serwery są produktami producenta tych serwerów lub być przez niego certyfikowane.
3. Karta produktowa oferowanego serwera umożliwiająca weryfikację parametrów oferowanego sprzętu.


Pakiet nr 2
1. Dokumenty ( np. oświadczenie) potwierdzające wymagania gwarancji oraz wsparcia serwisowego:
Oferowane urządzenie musi zostać dostarczone z minimum 3 letnią gwarancją producenta na sprzęt i oprogramowanie wewnętrzne, obejmującą naprawę lub wymianę sprzętu w trybie Next Business Day oraz wsparcie serwisowe producenta telefoniczne i mailowe w trybie 24x7x365 (365 dni w roku, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę) w języku polskim lub angielskim

Pakiet nr 3
Dotyczy poz. nr 2
1. Dokumenty ( np. oświadczenie) potwierdzające wymagania gwarancji oraz wsparcia serwisowego:
a) 3 lata gwarancji na całe urządzenie (wraz z oprogramowaniem wewnętrznym i zainstalowanym wyposażeniem) udzielone przez producenta serwera w trybie onsite z gwarantowaną naprawą i nieodpłatnym przyjazdem do miejsca użytkowania sprzętu przez pracownika serwisu do końca następnego dnia roboczego od zarejestrowania zgłoszenia,
b) Serwis urządzenia musi byś realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta – wymagane oświadczenie producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta w tym zakresie,
c) Dostępność części zamiennych do serwera co najmniej 5 lat po zakończeniu produkcji serwera (do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wymóg, wystawiony przez producenta serwera lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta).
2. Dokumentacja lub oświadczenie producenta, iż elementy, z których zbudowane są serwery są produktami producenta tych serwerów lub być przez niego certyfikowane.
3. Karta produktowa oferowanego serwera umożliwiającą weryfikację parametrów oferowanego sprzętu.

Pakiet nr 6
1. Dokumenty ( np. oświadczenie) potwierdzające wymagania gwarancji oraz wsparcia serwisowego:
System musi być objęty serwisem gwarancyjnym producenta lub jego autoryzowanego partnera serwisowego przez okres minimum 12 miesięcy, polegającym na naprawie lub wymianie urządzenia na nowe w przypadku jego wadliwości.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
4. W myśl przepisu art. 117 ust. 4 ustawy pzp, w przypadku o którym mowa w art. 117 ust.3
ustawy, wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
Powyższe odnosi się również do wykonawców prowadzących działalność w formie spółki
cywilnej.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art. 455 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
3. Zamawiający, przewiduje możliwość dokonania zmiany treści umowy w następującym zakresie:
a) zastąpienia przedmiotu umowy, który ma być dostarczony w ramach realizacji umowy, przedmiotem umowy równoważnym posiadającym równoważne lub lepsze parametry w stosunku do parametrów jakie posiadał przedmiot umowy będący podstawą wyboru oferty Wykonawcy, w przypadku braku dostępności na rynku ze względu na wycofanie lub wstrzymanie produkcji, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego równoważnego przedmiotu umowy nie ulegnie zwiększeniu;
b) zastąpienia przedmiotu umowy, który ma być dostarczony w ramach realizacji umowy, przedmiotem umowy o wyższej jakości w przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania Umowy, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego równoważnego przedmiotu umowy nie ulegnie zwiększeniu;
c) pojawienia się problemów o charakterze technicznym, technologicznym lub związanych z funkcjonalnością oprogramowania, w tym leżących po stronie Zamawiającego, które mają istotny wpływ na sposób wykonania przedmiotu umowy;
d) w przypadku wprowadzenia przez producenta nowej wersji przedmiotu umowy, Zamawiający dopuszcza zmianę wersji przedmiotu umowy pod warunkiem, że nowa wersja spełnia wymagania określone w SWZ;
e) w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad przedmiotu umowy Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie przedmiotu umowy polegającą na zastąpieniu danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w SWZ dla produktu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub wykonawcę w związku z ujawnieniem wad;
f) z powodu wystąpienia dekoniunktury lub innych nieprzewidzianych okoliczności, niezależnych od żadnej ze Stron (gospodarcze, ekonomiczne, polityczne, społeczne, atmosferyczne itp.), które wpłyną na okoliczności realizacji umowy.
4. Istotne zmiany postanowień niniejszej umowy, w związku z wystąpieniem okoliczności, o których mowa w ust. 3 lit. e) mogą dotyczyć:
a) Terminu realizacji umowy z uwagi na:
• wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy,
• dobro pacjentów lub gdy wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na udzielaniu świadczeń zdrowotnych,
• wystąpienie okoliczności spowodowanych siłą wyższą, w tym wystąpieniem zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć.
b) Usunięcia rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób.
5. Ponadto zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić także w następstwie okoliczności dotyczących Zamawiającego, w szczególności w przypadku niezawinionego i niezależnego od Zamawiającego czasowego wstrzymania prac przez Zamawiającego lub konieczności wykonania dodatkowych testów lub prób w trakcie procedury odbioru.
6. W przypadku zmiany stawki podatku VAT na wyroby będące przedmiotem zamówienia, cena ulegnie zmianie z dniem wejścia w życie aktu prawnego określającego zmianę stawki VAT, z zastrzeżeniem, że zmianie ulegnie wówczas wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. Zmiana umowy w tym przypadku nastąpi automatycznie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami [ załącznik nr 1, 1a ( oferowany pakiet) i 2 i 2a jeżeli dotyczy] należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: http://www.platformazakupowa.pl/pn/zozsuchabeskidzka w myśl Ustawy PZP na stronie internetowej prowadzonego postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-17 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.