Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku szpitala w Gubinie, Blok ,,A’’
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Krośnieński
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770095
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piastów 10b
1.5.2.) Miejscowość: Krosno Odrzańskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-600
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@powiatkrosnienski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatkrosnienski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku szpitala w Gubinie, Blok ,,A’’
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12969c6a-3e41-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00428784
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00048389/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Termomodernizacja budynku szpitala w Gubinie Blok „A”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZPITALA W GUBINIE „BLOK A” Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego LUBUSKIE 2020 (RPO L2020)
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00365464/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.272.00018.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5159964,23 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu termomodernizacji budynku szpitala, blok ,,A’’ w Gubinie. Zakres robót obejmuje m.in. roboty izolacyjne, ocieplenie ścian zewnętrznych, dachu, podłogi na gruncie, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wymianę pokrycia dachowego, wymianę źródła ciepła C.W.U. na pompę ciepła, modernizację systemu C.O. i
C.W.U. wymianę grzejników, montaż izolacji przewodów inst. C.O., montaż automatyki do sterowania systemem CO, montaż wentylacji nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła, prace wykończeniowe i uzupełniające termomodernizację (takie jak : przebudowa kominów, wymiana obróbek blacharskich, instalację odgromową itp. ),wym. źródła światła na światła LED, montaż instalacji fotowoltaicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa wartość jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia. Jedyna oferta została złożona na kwotę brutto 6 432 900,00 PLN. Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę brutto 1 336 900,91 PLN.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6432900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6432900 PLN