eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Baboszewo › Sukcesywne dostawy oleju opałowego do celów grzewczych szkół na terenie gminy Baboszewo w okresie od 01 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.



Ogłoszenie z dnia 2023-10-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy oleju opałowego do celów grzewczych szkół na terenie gminy Baboszewo w okresie od 01 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BABOSZEWO

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Baboszewo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378054

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 9A

1.5.2.) Miejscowość: Baboszewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-130

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 236611091 w.41

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gminababoszewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminababoszewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminababoszewo.ezamawiajacy.pl/pn/gminababoszewo/demand/126101/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy oleju opałowego do celów grzewczych szkół na terenie gminy Baboszewo w okresie od 01 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e419534b-4bb6-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00428475

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00009566/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Sukcesywne dostawy oleju opałowego do celów grzewczych szkół na terenie gminy Baboszewo w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00381018

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.17.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 262711,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oleju opałowego do celów grzewczych szkół na terenie gminy Baboszewo w szacunkowej ilości 60 000 dm3, w tym:
1) Szkoła Podstawowa im. Ks. MK. Sarbiewskiego w Sarbiewie, Sarbiewo 17, 09-130 Baboszewo – w szacunkowej ilości 30 000 dm3
2) Szkoła Podstawowa im. Jana Brodeckiego w Polesiu Polesie 9, 09-130 Baboszewo w szacunkowej ilości 30 000 dm3

2. Ilości oleju opałowego są określone szacunkowo (na podstawie zakupu z ostatnich 12 miesięcy) i służą jedynie do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Faktyczne zapotrzebowanie na olej opałowy może się różnić od prognozowanego. Zamawiający określa, że ilość zakupionego oleju opałowego będzie nie mniejsza niż 54 000 dm3. Zamawiający prognozuje, że maksymalna ilość zakupionego oleju opałowego nie powinna przekroczyć 66 000 dm3
Minimalna wielkość jednorazowej dostawy 5 000 dm3
Zamawiający dokona zapłaty za faktycznie dostarczone ilości oleju opałowego.
3. Dostarczany olej opałowy musi spełniać wymagania normy PN-C-96024:2020- 12 i charakteryzować się następującymi parametrami:
- gęstość w temperaturze 150 C max. 860 kg/m3
- wartość opałowa min. 42,6 MJ/kg
- temperatura zapłonu, nie niższa niż 560C
- lepkość kinetyczna temperaturze 20OC nie większa niż 6,00 mm2/s
- skład frakcyjny:
• do 250O C destyluje nie więcej niż 65 %/V/V
• do 350 O C destyluje nie mniej niż 85 %/V/V
- zawartość siarki nie więcej niż 0,100 %/m/m
- pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej, nie
większa niż 0,3 %/m/m
- pozostałość po spopieleniu nie większa niż 0,0100 %
- zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg
- całkowita zawartość zanieczyszczeń stałych nie większa niż 24,0
mg/kg
- temperatura płynięcia max. - 20 O C
- barwa czerwona.
4. Każda dostawa powinna być udokumentowana atestem, świadectwem jakości dla dowodu wydania, orzeczeniem laboratoryjnym bądź innym dokumentem potwierdzającym spełnianie przez olej opałowy parametrów jakościowych określonych normą PN-C-96024:2020-12.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 320400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 339600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 320400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OLKOP BIS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5030078156

7.3.3) Ulica: Szosa Rypińska 26

7.3.4) Miejscowość: Golub Dobrzyń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 320400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.