eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Zielony plac zabaw. Rozbudowa placu zabaw przy ul. Kanonierów w Kędzierzynie-Koźlu (B.O.)



Ogłoszenie z dnia 2022-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zielony plac zabaw. Rozbudowa placu zabaw przy ul. Kanonierów w Kędzierzynie-Koźlu (B.O.)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90f-a767d9826443

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zielony plac zabaw. Rozbudowa placu zabaw przy ul. Kanonierów w Kędzierzynie-Koźlu (B.O.)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3890f4cd-4092-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00428190

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027756/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Zielony plac zabaw - rozbudowa placy zabaw przy ul. Kanonierów - B.O.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00375043/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.122.2022.RM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 38228,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest częściowa modernizacja i powiększenie istniejącego placu zabaw przy ul. Kanonierów w Kędzierzynie – Koźlu. W tym celu należy dokonać demontażu części istniejącego ogrodzenia placu zabaw od strony terenu zielonego wraz z jego przesunięciem i rozbudowaniem (wykonaniem nowego ogrodzenia) linii ogrodzenia w oparciu o przygotowana dokumentację projektową. W nowo powstałej wolnej przestrzeni Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia i zamontowania nowego zestawu tzw. „mini parku linowego”.
Szczegółowy zakres prac obejmuje:
a) demontaż istniejącego ogrodzenia placu zabaw:
Wykonawca zobowiązany będzie do demontażu istniejącego ogrodzenia od strony terenu zielonego wraz z jego przesunięcieM i rozbudowaniem linii ogrodzenia w oparciu o dołączoną dokumentację. Istniejące ogrodzenie należy zdemontować na długości 30 mb (zdjęcie ogrodzenia w pliku pn. „zdjęcie ogrodzenia”.).
b) ponowny montaż zdemontowanego ogrodzenia:
Zdemontowane panele ogrodzenia oraz pozostałe elementy należy wykorzystać ponownie. W przypadku jeżeli, któryś z elementów nie nadaje się do ponownego wykorzystania (np. słupek, płyta podmurówki, klamra mocująca panele itp.) Wykonawca musi taki element zakupić nowy.
Nowe ogrodzenie Wykonawca musi rozbudować do długości ok. 36 mb zgodnie z przebiegiem linii narysowanej w zagospodarowaniu terenu (plik o nazwie „zagospodarowanie terenu”.)
Dla brakującej części ogrodzenia Wykonawca zobowiązany będzie zakupu i montażu paneli systemowym 2D o parametrach HR 8/6/8 (podwójny drut poziomy o średnicy 8 mm i pojedynczy drut pionowy o średnicy 6 mmm, wymiar oczek 50 x 200 mm), panel o wymiarach szerokości 2,5 m i wysokości 1,03 m, ocynkowany i malowanych proszkowo w kolorze zielonym RAL6005.
Do części brakującego ogrodzenia muszą zostać zakupione nowe słupki o długości 1,80m, wykonane z profilu metolowego 60 x 40 mm i grubości ścianki profilu 2 mm, ocynkowane i malowane na kolor RAL 6005. Do każdego słupka trzeba założyć min. dwie obejmy (w zależności od miejsca, muszą zostać założone obejmy początkowe/końcowe, pośrednie czy też narożne). Każda obejmu musi być ocynkowana i malowana na kolor RAL 6005. Każdy słupek ogrodzeniowy musi zostać zabezpieczony od góry kapturkiem plastikowym w kolorze czarnym.
Przy ponownym montażu ogrodzenia zamiast betonowych łączników należy zamontować w dolnej części ceowniki do utrzymywania płyty betonowej pełniącej rolę podmurówki. Ceowniki muszą być ocynkowane i pomalowane na kolor RAL 6005.
c) doposażenie placu zabaw:
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia i zamontowania nowego zestawu tzw. „mini parku linowego”. Urządzenie to musi spełniać wymagania określone w normie PN – EN 1176:1 lub równoważnej;. Przedmiotowy zestaw musi składać się z pięciu modułów połączonych ze sobą („na krawędzi”, „most zwodzony”, „most birmański”, „kładka punktowa”, „dziurawy most”).
• Moduł „most birmański” – wymiar modułu razem z stacją początkową i końcową musi mieć dł. 3,00 ÷ 3,50 m, szer. 0,55 ÷ 0,85 m i wys. 2,10 ÷ 2,50 m. Na stacji początkowej i końcowej muszą zostać zamontowane podesty na wysokości min. 0,40 m od poziomu gruntu. W tym module pomiędzy stacją początkową, a końcową na wysokości podestów muszą zostać zamontowane dwie liny polipropylenowe z rdzeniem stalowym aby zapewnić przejście pomiędzy stacjami. W górnej części modułu pomiędzy stacjami musi zostać zamocowany stalowy profil kwadratowy o przekroju min. 40 x 40 mm. Pomiędzy poziomymi linami łączącymi stacje a górnym poziomym profilem muszą zostać poprowadzone co najmniej trzy liny pionowe polipropylenowe z rdzeniem stalowym służące za podtrzymanie w chwili przechodzenia po linach poziomych.
• Moduł „na krawędzi” – wymiar modułu razem z stacją początkową i końcową musi mieć dł. 3,00 ÷ 3,50 m, szer. 0,55 ÷ 0,90 m i wys. 2,10 ÷ 2,50 m. Na stacji początkowej i końcowej muszą zostać zamontowane podesty na wysokości min. 0,40 m od poziomu gruntu. W tym module pomiędzy stacją początkową, a końcową przejście polegać będzie na chodzeniu po równoważni wykonanej z drewna o przekroju min. 80 x 80 mm. Cała długość do przejścia pomiędzy stacjami musi składać co najmniej z trzech odcinków belkowych ustawionych skośnie. Belki muszą być zamontowane na dwóch różnych wysokościach (jedna min. 0,35 m od poziomu gruntu, a druga min. 0,45 m od poziomu gruntu). Dodatkowo do drewnianych belek muszą zostać zamocowane kotwy, które muszą zostać zabetonowane na głębokość min. 0,55 m.
• Moduł „dziurawy most” – wymiar modułu razem z stacją początkową i końcową musi mieć dł. 3,00 ÷ 3,50 m, szer. 0,55 ÷ 0,85 m i wys. 2,10 ÷ 2,50 m. Na stacji początkowej i końcowej muszą zostać zamontowane podesty na wysokości min. 0,40 m od poziomu gruntu. W tym module pomiędzy stacją początkową, a końcową na wysokości podestów muszą zostać zamontowane dwie liny polipropylenowe z rdzeniem stalowym aby zapewnić przejście pomiędzy stacjami. Pomiędzy poziomymi linami muszą zostać zamontowanych co najmniej osiem drewnianych szczeble w nierównych odstępach z czego niektóre przerwy mają sprawiać wrażenie jakby na moście brakowało szczebli. Szczeble muszą zostać mocno przymocowane do poziomych lin tak aby maksymalnie ograniczyć możliwość swobodnego przesuwania szczebli.
• Moduł „most zwodzony” – wymiar modułu razem z stacją początkową i końcową musi mieć dł. 3,00 ÷ 3,50 m, szer. 0,55 ÷ 0,90 m i wys. 2,10 ÷ 2,50 m. Na stacji początkowej i końcowej muszą zostać zamontowane podesty na wysokości min. 0,40 m od poziomu gruntu. W tym module pomiędzy stacją początkową, a końcową na wysokości podestów muszą zostać zamontowane liny polipropylenowe z rdzeniem stalowym. W połowie dystansu do przejścia musi znaleźć się podpora zamontowana na wysokości min. 0,95 m od poziomu gruntu. Podpora musi być wykonana z rury stalowej fi. min. 40 mm i posiadać dwie nogi konstrukcyjne, które następnie muszą zostać zabetonowane na głębokości min. 0,55 m. Liny łączące stacje początkową i końcową z podporą w środku muszą tworzyć przeplotnię z lin.
• Moduł „kładka punktowa” – wymiar modułu razem z stacją początkową i końcową musi mieć dł. 3,00 ÷ 3,50 m, szer. 0,55 ÷ 0,85 m i wys. 2,10 ÷ 2,50 m. Na stacji początkowej i końcowej muszą zostać zamontowane podesty na wysokości min. 0,40 m od poziomu gruntu. W tym module pomiędzy stacją początkową, a końcową na wysokości podestów muszą zostać zamontowane dwa łańcuchy, do których muszą być zamocowane drewniane klocki. Po zamocowanych klockach będzie możliwość przejścia pomiędzy stacjami. W górnej części modułu pomiędzy stacjami musi zostać zamocowany stalowy profil kwadratowy o przekroju min. 40 x 40 mm. Dodatkowo do profila kwadratowego musi zostać zamocowana lina polipropylowa z rdzeniem stalowym, służąca do pomocy przy przejściu pomiędzy stacjami.

Wszystkie słupy konstrukcyjne muszą być wykonane z słupów stalowych fi. min. 140 mm,. gr. ścianki słupów min. 3 mm, ocynkowane i lakierowane proszkowo na kolor niebieski lub szary. Słupy te muszą być zabetonowane w fundamentach lub gotowych prefabrykatach o wymiarach min. 0,60 x 0,60 m i wysokości min. 0,70 m z betonu klasy min. B30/B25. Dodatkowo wszystkie słupy muszą być od góry zaślepione dekielkami z tworzywa sztucznego.

Pozostałe elementy metalowe muszą być ocynkowane i lakierowane proszkowo na kolor niebiesko lub szaro, zaś profile górne łączące w górnej części poszczególne stacje początkowe z końcowymi ze sobą muszą być w kolorze żółtym lub pomarańczowym. Wszystkie podesty w stacjach początkowych i końcowych musza zostać wykonane z ramy stalowej, na która od góry zostanie nałożona płyta HDPE z powłoką antypoślizgową odporną na promienie UV.
Wszystkie liny wykorzystane w zestawie musza być wykonane z polipropylenu z rdzeniem stalowym o fi. min. 16 mm w kolorze niebieskim lub czerwonym.

2. Inne postanowienia
a) Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za zniszczenia w drzewostanie podczas prowadzonych prac - zobowiązany będzie do wykonania nowych nasadzeń adekwatnych do powstałych strat na własny koszt pod kierunkiem Inspektora do spraw kształtowania terenów zieleni miejskich (lub osoby wskazanej przez Zamawiającego);
b) Wykonawca razem ze złożoną ofertą przedstawi przedmiotowy środek dowodowy o którym mowa w pkt 10 SWZ służący potwierdzeniu, iż oferowane urządzenia (zestaw „mini park”) , spełniają kryteria określone przez Zamawiającego w zakresie wymiarów, określonych w pkt 3.1.3. SWZ.
c) do dostarczonego zestawu Wykonawca przed przystąpieniem do odbioru przekaże Zamawiającemu certyfikaty wykonania zgodnie z normą PN – EN 1176:1 lub równoważną;
d) Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji (bądź dłuższej w zależności od złożonej oferty) na dostarczony zestaw, wykonane prace montażowe urządzeń oraz wszelkie prace związane z ponownym montażem ogrodzenia;
e) Wykonawca zobowiązany będzie do remontów i napraw zniszczeń powstałych w czasie prowadzonych prac np. zniszczeń nawierzchni istniejących chodników;
f) koszty transportu sprzętu z bazy na miejsce prowadzenia prac i z powrotem ponosi Wykonawca;
g) po wykonaniu montażu Wykonawca zobowiązany będzie do uporządkowania i wyrównania terenu, wykopany ewentualny gruz bądź inne odpady zagospodaruje na własny koszt zgodnie z ustawą o odpadach. Na całym terenie objętym zakresem prac wykonawca dokona siewu trawy w miejscach gdzie się pojawiły ubytki, na którą udzieli jednorocznej gwarancji od chwili odbioru całego zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35131,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35131,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOVUM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365105992

7.3.3) Ulica: Bolesława Chrobrego 1

7.3.4) Miejscowość: Szczytno

7.3.5) Kod pocztowy: 12-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35131,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.