eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Paradyż › Świadczenie usług fizjoterapii dla mieszkańców gminy Paradyż



Ogłoszenie z dnia 2022-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług fizjoterapii dla mieszkańców gminy Paradyż

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PARADYŻ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648267

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konecka 4

1.5.2.) Miejscowość: Paradyż

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-333

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 447584082

1.5.8.) Numer faksu: 447584020

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminaparadyz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaparadyz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminaparadyz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług fizjoterapii dla mieszkańców gminy Paradyż

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09a74c28-2e7a-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00427717

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00336492/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu indywidualnej fizjoterapii dla mieszkańców gminy Paradyż, posiadających skierowanie od lekarza kierującego na zabiegi.
2. Na usługę składać się będzie terapia indywidualna dla każdego mieszkańca gminy Paradyż.
3. Realizacja zadań będzie prowadzona od poniedziałku do piątku 7,5 godzin dziennie.
4. Udzielanie zabiegów w zakresie fizjoterapii mają wykonywać 2 osoby posiadające:
a. odpowiednie uprawnienia (kwalifikacje) fizjoterapeuty zgodnie z ustawą z dnia 25 września 2015r. o zawodzie fizjoterapeuty ;
b. wpis do Krajowego Rejestry Fizjoterapeutów;
c. przynajmniej 1 osoba roczne doświadczenie w zawodzie fizjoterapeuty;
5. Warunki zatrudnienia: samozatrudnienie
6. Wykonawca w trakcie udzielania zabiegów fizjoterapeutycznych na rzecz pacjentów, będzie korzystał nieodpłatnie z:
a) lokalu przy. ul. Opoczyńskiej 4 udostępnionego przez Zamawiającego;
b) aparatury i sprzętu medycznego Zamawiającego;
c) środków farmaceutycznych oraz sprzętu jednorazowego użytku Zamawiającego;
7. Korzystanie ze środków określonych w pkt. 6 może się odbywać wyłącznie w zakresie niezbędnym do udzielania zabiegów będących przedmiotem zamówienia.
8. Wykonawca nie może wykorzystywać środków określonych w pkt. 6 na cele odpłatnego udzielania zbiegów fizjoterapeutycznych.
9. Nie dopuszcza się wykonywania płatnych usług.
10. Wykonawca będzie wykonywał zabiegi w zakresie:
- elektroterapii;
- światłolecznictwa;
- magnetoterapii;
- ultradźwięków;
- biostymulacji laserowej;
- kinezyterapii,
- wykorzystania sprzętu: UGUL;
- masażu.
11. Wykonawca musi posiadać komputer do prowadzenia dokumentacji medycznej oraz prowadzić kartę pacjenta oraz potwierdzać wykonywanie zabiegów fizjoterapeutycznych w formie pisemnej i elektronicznej
12. Dbanie o porządek i czystość na stanowisku pracy;
13. Dbanie o sprzęt oraz o stanowisko zabiegowe (mycie, dezynfekowanie);
14. Odnoszeniu się do pacjenta z należytym szacunkiem i w sposób kulturalny;
15. Nie wykraczaniu poza swoje umiejętności zawodowe przy wykonywaniu zabiegów, w przypadku gdy zakres zabiegów przewyższa umiejętności zwróceniu się do bardziej kompetentnych fizjoterapeutów;
16. Kierowaniu się dobrem pacjenta, poszanowaniem jego podmiotowości i godności osobistej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rehabilitacja Narządu Ruchu Bernarda Cieślik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7681136683

7.3.3) Ulica: ul. Partyzantów 25A

7.3.4) Miejscowość: Opoczno

7.3.5) Kod pocztowy: 26-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

8Sense Hubert Cmielewski


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.