eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Dostawa paliw p³ynnych dla Gminy Sieradz na rok 2023



Og³oszenie z dnia 2022-11-08


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliw p³ynnych dla Gminy Sieradz na rok 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA SIERADZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934520

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 5

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sieradz

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 43 827 55 50

1.5.8.) Numer faksu: 43 822 32 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugsieradz.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ugsieradz.finn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliw p³ynnych dla Gminy Sieradz na rok 2023

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-758a3c85-5f41-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00427525

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00051266/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Dostawa paliw p³ynnych dla Gminy Sieradz na rok 2023

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https:// ugsieradz.e-zp.finn.pl/procurements/51/procurement

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https:// ugsieradz.e-zp.finn.pl/procurements/51/procurement

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, musi posiadaæ konto w Systemie e-ZP. 2Rejestracja i korzystanie z Systemu E-ZP jest bezp³atne. 3 W Systemie znajduj± siê Instrukcja obs³ugi Systemu FINN e-ZP oraz filmy instrukta¿owe. (https://pomoc.e-zp.finn.pl/) 4Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych Systemu e-ZP: a)format kodowania tre¶ci w obrêbie Systemu - UTF8, b)komunikacja pomiêdzy przegl±dark± Wykonawcy, a serwerem jest wykonywana przy u¿yciu bezpiecznego protoko³u HTTPS, c)oznaczeniem czasu odbioru danych przez System jest data oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) - czas lokalny serwera synchronizowany odpowiednim ¼ród³em czasu, 5wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Systemu: a)sta³y dostêp do sieci Internet i minimalna prêdko¶æ po³±czenia internetowego nie mniejsza ni¿ 512 kb/s, b)zaktualizowana przegl±darka internetowa Chrome w wersji 77 i pó¼niejsze lub Mozilla Firefox w wersji 63 i pó¼niejsze, c)system operacyjny Microsoft Windows 7 i pó¼niejsze lub Apple macOS 10.14 i pó¼niejsze, dystrybucje systemu Linux. 6Z³o¿enie oferty,
oferty dodatkowej, oferty ostatecznej poprzez System e-ZP wymaga posiadania przez Wykonawcê kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu osobistego lub podpisu zaufanego. 7Pliki mo¿na podpisaæ przed do³±czeniem do systemy za pomoc± zewnêtrznych narzêdzi do podpisu lub po do³±czeniu do Systemu e-ZP przy pomocy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu osobistego. 8Korzystanie z wbudowanej w System funkcjonalno¶ci sk³adania podpisu elektronicznego mo¿liwe jest pod
warunkiem, ¿e system teleinformatyczny, z którego korzysta wykonawca, wyposa¿ony jest w jeden z poni¿szych komponentów: -wirtualna maszyna Java firmy Oracle w wersji co najmniej 1.8.0_221 (Java SE JRE 8 Update 221) z obs³ug± technologii Java Web Start JavaWS) lub -wirtualna maszyna OpenJDK w wersji co najmniej 1.8.0_222 z zainstalowanym rozszerzeniem IcedTea Web Start. 9Powy¿sze wymagania nie ograniczaj± mo¿liwo¶ci korzystania z zewnêtrznego oprogramowania do sk³adania podpisu
elektronicznego, a)kwalifikowany podpis elektroniczny(dopuszczalne formaty podpisów: PaDES - format.pdf, XaDES – pozosta³e formaty), b)podpis zaufany, c)podpis osobisty. 10Oferty, oferty dodatkowe, oferty ostateczne, ¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, z art.117 ust. 4 ustawy Pzp, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo sporz±dza siê w postaci elektronicznej w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych. 11Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿̇ ww. sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych przez Zamawiaj±cego w SWZ.
12Maksymalny rozmiar przesy³anych plików - 150 MB; 13W zale¿no¶ci od formatu podpisu: Podpis kwalifikowany (PAdES, XAdES), podpis osobisty (XAdES), podpis zaufany (PAdES, XAdES) i jego typu Wykonawca do³±cza do Systemu uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z podpisem (typ otaczaj±cy). 14Wykonawca sk³ada ofertê, ofertê dodatkow±, ofertê ostateczn± za po¶rednictwem funkcji Wy¶lij formularzy do z³o¿enia, wycofania oferty lub
wniosku. Wys³ana oferta, oferta dodatkowa, oferta ostateczna jest automatycznie szyfrowana i chroniona terminem otwarcia.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Sieradz, ul. Armii Krajowej 5, 98-200 Sieradz, tel. 43 827 55 50, e-mail: sekretariat@ugsieradz.com.pl;
2) Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Gminie Sieradz jest Pan Józef Goliñski e-mail: iod@ugsieradz.com.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawê paliw p³ynnych dla Gminy Sieradz na rok 2023 znak sprawy: ZFZ.271.1.20.2022 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji oraz jego rozstrzygniêcia, jak równie¿ zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a tak¿e udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 i 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 1710), dalej „ustawa” oraz przepisy Ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001r. o dostêpie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 902), a tak¿e firma LTC sp. z o.o. z siedzib± w Wieluniu (kod 98-300), przy ul. Narutowicza 2, na której Gmina Sieradz prowadzi postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, dzia³aj±c pod adresem https://ugsieradz.e-zp.finn.pl/procurements
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 80 ustawy Pzp oraz zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 z pó¼n. zm.), przez okres 11 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 11 lat, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZFZ.271.1.20.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliwa p³ynnego spe³niaj±cego wymagania okre¶lone w rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z 9 pa¼dziernika 2015r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz. U. z 2015r., poz. 1680 z pó¼n. zm.), zgodnego z norm± PN-EN 228 oraz PN-EN 590: benzyny bezo³owiowej Pb 95 oraz oleju napêdowego na potrzeby Gminy Sieradz i Ochotniczych Stra¿y Po¿arnych.
2) Szacunkowa ilo¶æ paliwa:
a) olej napêdowy – 24 500 litrów
b) benzyna bezo³owiowa Pb 95 – 5 400 litrów
3) Zakup paliwa bêdzie nastêpowa³ na stacjach paliw Wykonawcy sukcesywnie wed³ug zapotrzebowania Zamawiaj±cego. Wykonawca zapewni mo¿liwo¶æ tankowania paliwa do kanistrów dla urz±dzeñ posiadaj±cych zbiorniki o ma³ych pojemno¶ciach.
4) Wykonawca zapewni mo¿liwo¶æ ca³odobowego dokonywania zakupów paliwa 7 dni w tygodniu.
5) Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiêkszenia okre¶lonej w niniejszej specyfikacji przybli¿onej ilo¶ci dostawy w wysoko¶ci +/- 15% litrów. Zamawiaj±cy nie bêdzie ponosi³ jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowañ na rzecz Wykonawcy z tego tytu³u.
6) Wykaz pojazdów, dla potrzeb których bêdzie odbywa³ siê zakup paliwa zostanie przekazany Wykonawcy w dniu podpisania umowy i stanowiæ bêdzie Za³±cznik Nr 1 do umowy. Zmiana za³±cznika nie bêdzie powodowa³a konieczno¶ci zmiany umowy, a o ka¿dej zmianie wykazu pojazdów Wykonawca bêdzie poinformowany w formie pisemnej.
7) Wykonawca zobowi±zany bêdzie do wystawienia potwierdzenia zakupu i tankowania zawieraj±cego co najmniej: daty sprzeda¿y paliwa, rodzaju i ilo¶ci pobranego paliwa, numeru rejestracyjnego pojazdu oraz nazwisko kierowcy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09134100-8 - Olej napêdowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezo³owiowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) kryterium - cena ON po uwzglêdnieniu upustu - wska¼nik C1 – maksymalna ilo¶æ punktów 6 pkt, znaczenie procentowe 6% (1pkt – 1%)

najni¿sza oferowana warto¶æ spo¶ród
zakwalifikowanych ofert
C1 = ---------------------------------------------------- x 6 pkt
warto¶æ badanej oferty

2) kryterium - cena Pb 95 po uwzglêdnieniu upustu - wska¼nik C2 - maksymalna ilo¶æ punktów 4 pkt, znaczenie procentowe 4% (1pkt – 1%)

najni¿sza oferowana warto¶æ spo¶ród
zakwalifikowanych ofert
C2 = ---------------------------------------------------- x 4 pkt
warto¶æ badanej oferty

3) kryterium - wysoko¶æ upustu do ceny ON wyra¿ony procentowo - wska¼nik U1 – maksymalna ilo¶æ punktów 40 pkt, znaczenie procentowe 40% (1pkt – 1%)

najni¿sza oferowana warto¶æ spo¶ród + 100
zakwalifikowanych ofert
U1 = --------------------------------------------------------------------------------- x 40 pkt
warto¶æ badanej oferty + 100

4) kryterium - wysoko¶æ upustu do ceny Pb 95 wyra¿ony procentowo - wska¼nik U2 – maksymalna ilo¶æ punktów 30 pkt, znaczenie procentowe 30% (1pkt – 1%)

najni¿sza oferowana warto¶æ spo¶ród + 100
zakwalifikowanych ofert
U2 = --------------------------------------------------------------------------------------------- x 30 pkt
warto¶æ badanej oferty + 100

*najni¿sza oferowana warto¶æ spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu

5) kryterium - ilo¶æ stacji paliw na terenie Gminy Sieradz i Miasta Sieradza - wska¼nik – S – maksymalna ilo¶æ punktów 20 pkt, znaczenie procentowe 20% (1pkt – 1%)
Wykonawca w formularzu ofertowym zobowi±zany jest o¶wiadczyæ iloma stacjami paliw dysponuje na terenie Gminy Sieradz i Miasta Sieradza.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wyka¿e w ofercie o¶wiadczyæ iloma stacjami paliw dysponuje na terenie Gminy Sieradz i Miasta Sieradza — Zamawiaj±cy odrzuci ofertê Wykonawcy ze wzglêdu na to, ¿e jej tre¶æ jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Zamawiaj±cy przyzna punkty w nastêpuj±cy sposób:
- dysponowanie 3 lub wiêcej stacjami paliw - 20 pkt;
- dysponowanie 2 stacjami paliw - 10 pkt
- dysponowanie 1 stacj± paliw - 0 pkt
Zamawiaj±cy udzieli zamówienie oferentowi, którego oferta otrzyma najwiêksz± liczbê punktów (z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku) wg wzoru: S = C1 + C2 + U1 + U2 + S

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 6

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: cena Pb 95 po uwzglêdnieniu upustu

4.3.6.) Waga: 4

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wysoko¶æ upustu do ceny ON wyra¿ony procentowo

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wysoko¶æ upustu do ceny Pb 95 wyra¿ony procentowo

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ilo¶æ stacji paliw na terenie Gminy Sieradz i Miasta Sieradza

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:
1) nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w pkt 12 SWZ oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone przez zamawiaj±cego
2) spe³niaj± warunki dotycz±ce:
a) Zamawiaj±cy nie stawia warunku w zakresie zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym,
b) Zamawiaj±cy uzna, i¿ Wykonawca spe³nia warunek w zakresie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów, je¿eli Wykonawca posiada aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi bêd±cych przedmiotem zamówienia wydanej przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki – ustawa z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 z pó¼n. zm.) lub dokumentem potwierdzaj±cym, ¿e Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w pañstwie cz³onkowskich Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania,
c) Zamawiaj±cy nie stawia warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
d) Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje co najmniej jedn± ca³odobow± stacj± umo¿liwiaj±c± zakup paliwa bêd±cego przedmiotem zamówienia na terenie Miasta Sieradz lub Gminy Sieradz.
3) Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie o Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego – za³±cznik Nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1 Wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami, wzór wykazu stanowi za³±cznik Nr 6 do SWZ.
2 Koncesja na obrót paliwami ciek³ymi wydana przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki – ustawa z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 z pó¼n. zm.) lub dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w pañstwie cz³onkowskich Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z za³±cznikiem Nr 3 do SWZ.
2) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów – za³±cznik Nr 4 do SWZ.
3) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w pkt 1, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
5) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
6) Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy, je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt 5.
7) Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w ppkt 5, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 13 ppkt 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4) O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. umowa mo¿e zostaæ zmieniona zgodnie z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych.
2. Zmiana umowy jest mo¿liwa je¿eli ³±czna warto¶æ zmian jest mniejsza ni¿ progi unijne oraz jest ni¿sza ni¿ 10% warto¶ci pierwotnej umowy.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy w przypadku ustawowej zmiany obowi±zuj±cych stawek podatków obejmuj±cych przedmiot umowy kwota brutto wynagrodzenia umownego zostanie odpowiednio zmieniona.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-17 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ poprzez System e-ZP, stronê postêpowania https://ugsieradz.e-zp.finn.pl/procurements/51/procurement

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-17 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Podstawy wykluczenia
1) Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
2) Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawa z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, na czas trwania tych okoliczno¶ci.
3) Zamawiaj±cy nie przewiduje fakultatywnych przes³anek wykluczenia Wykonawcy z postêpowania , o których mowa w art. 109 ustawy Pzp.
4) Wykonawca mo¿e zostaæ wykluczony przez zamawiaj±cego na ka¿dym etapie postêpowania o udzielenie zamówienia.
5) Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5, je¿eli udowodni zamawiaj±cemu, ¿e spe³ni³ ³±cznie przes³anki wskazane w art. 110 ust. 2 ustawy Pzp.
6) Zamawiaj±cy oceni, czy podjête przez wykonawcê czynno¶ci, o których mowa w art. 110 ust. 2 ustawy Pzp, s± wystarczaj±ce do wykazania jego rzetelno¶ci, uwzglêdniaj±c wagê i szczególne okoliczno¶ci czynu wykonawcy. Je¿eli podjête przez wykonawcê czynno¶ci nie s± wystarczaj±ce do wykazania jego rzetelno¶ci, zamawiaj±cy wyklucza wykonawcê.
7) Wykluczenie Wykonawcy nastêpuje zgodnie z art. 111 ustawy Pzp.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.