eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń oraz korytarzy wewnętrznych wraz z montażem klimatyzacji z wykonaniem instalacji dla jej zasilania w budynku Przystani Bydgoszcz

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń oraz korytarzy wewnętrznych wraz z montażem klimatyzacji z wykonaniem instalacji dla jej zasilania w budynku Przystani Bydgoszcz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Bydgoskie Obiekty Sportowe Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384871421

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Królowej Jadwigi 23

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-231

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 885904512

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bosbydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bosbydgoszcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/802269

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarzadzanie obiektami sportowymi i hotelami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń oraz korytarzy wewnętrznych wraz z montażem klimatyzacji z wykonaniem instalacji dla jej zasilania w budynku Przystani Bydgoszcz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50afea3c-47b6-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00427299

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00375197

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 4/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2830355,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem umowy jest remont pomieszczeń oraz korytarzy wewnętrznych wraz z montażem klimatyzacji pomieszczeń z wykonaniem instalacji elektrycznej dla jej zasilania (jed-nostki wewnętrzne i zewnętrzne wraz pełnym orurowaniem i zasilaniem) a także wymiana i renowacja wyposażenia pokoi w istniejącym budynku Przystani Bydgoszcz przy ul. Tamka 2 w Bydgoszczy 2. Zakres robót obejmuje w szczególności:
1) wykonanie nowych/ wymiana okładzin podłogowych i ściennych w łazienkach, wykonanie nowych/ wymiana okładzin ściennych w pokojach,
2) malowanie sufitów,
3) wykonanie nowego wykończenia sufitów w przedsionkach oraz łazienkach,
4) wykonanie zabudowy z płyt g-k,
5) wymiana istniejącej stolarki drzwiowej,
6) wymiana armatury sanitarnej,
7) wymiana istniejących podejść instalacyjnych pod nowe przybory,
8) wymiana/montaż przewodów elektroenergetycznych,
9) wymiana oraz renowacja wyposażenia pokoi,
10) wymienienie istniejącego wykończenia posadzki w części komunikacji poszcze-gólnych pięter (wykładziny)
11) wymianę istniejącego wykończenia posadzki i schodów na klatce schodowej na nowe płytki gress,
12) montaż klimatyzacji w pokojach oraz na recepcji wraz z niezbędną instalacją w tym elektroenergetyczną,
13) wymiana szklenia w oknach połaciowych w części pokoi,
14) wykonanie obudowy klimatyzatorów zgodnie z zaleceniem konserwatora zabyt-ków.
3. Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z: dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2023 poz.682 ze zm. ) oraz zasadami wiedzy technicznej. Dokumentacja ta jest załącznikiem do SWZ i dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262690-4 - Remont starych budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45262321-7 - Wyrównywanie podłóg

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45410000-4 - Tynkowanie

45432110-8 - Kładzenie podłóg

45431000-7 - Kładzenie płytek

45431100-8 - Kładzenie terakoty

45431200-9 - Kładzenie glazury

45442100-8 - Roboty malarskie

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

50850000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mebli

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1973857,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5880000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.