eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Wykonanie usługi porządkowania odpadów na nieruchomościach należących do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych w woj. świętokrzyskim - na terenie działania KOWR OT w Kielcach.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie usługi porządkowania odpadów na nieruchomościach należących do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych w woj. świętokrzyskim – na terenie działania KOWR OT w Kielcach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA ODDZIAŁ TERENOWY W KIELCACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 36784953800041

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piaskowa 18

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-323

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.kielce@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kowr.eb2b.com.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Państwowa osoba prawna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usługi porządkowania odpadów na nieruchomościach należących do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych w woj. świętokrzyskim – na terenie działania KOWR OT w Kielcach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1797d3d6-6291-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00427206

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00115273/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usuwanie dzikich wysypisk śmieci, porządkowanie gruntów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kowr.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem https://kowr.eb2b.com.pl/ i pod numerem postępowania KIE.WOP.260.3.2023.MJ . Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale XIX SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wszelkie dokumenty, oświadczenia, informacje, o których mowa w SWZ, należy wczytać jako załączniki na Platformie, według Instrukcji korzystania z Platformy, dostępnej dla zalogowanych użytkowników w zakładce „Pomoc” – „Instrukcje”. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składające się na ofertę, składane są przez Wykonawcę przy użyciu zakładki „Załączniki” w trakcie etapu składania ofert. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia, uzupełnienia, elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane przez Wykonawcę po złożeniu ofert (np. na wezwanie Zamawiającego), składane są przy użyciu zakładki „Pytania/informacje”. Ewentualne wnioski o wyjaśnienie treści SWZ, także składane są przy użyciu zakładki „Pytania/informacje”. Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale XIX SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem XXIII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Rozdziałem XXIII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KIE.WOP.260.3.2023.MJ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zadania częściowego nr 1 jest uporządkowanie nieruchomości należącej do ZWRSP tj. działka nr 752 o pow. 2,9500 ha położona w obrębie Maleniec, gmina Ruda Maleniecka, powiat konecki, województwo świętokrzyskie, na której składowane są odpady w szacunkowej ilości ok. 30 m³. Na działce znajdują się odpady w tym: gruz budowlany, folia z materiałów budowlanych, zużyta opona, elementy drewniane, tworzywa sztuczne, sprzęt elektroniczny, odpady komunalne w tym: butelki, wiadra, itp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90511300-5 - Usługi zbierania śmieci

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteriami oceny ofert w postępowaniu są:
1) cena brutto – waga 60% (60 pkt)
2) termin wykonania zamówienia – waga 40% (40 pkt)
Porównywaną ceną będzie cena brutto za wykonanie zamówienia.
W kryterium „cena” każda z ofert niepodlegających odrzuceniu będzie punktowana według poniższego wzoru:
C = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
C – punkty za kryterium cena,
Cn – cena najniższa spośród nieodrzuconych ofert,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „termin wykonania zamówienia” każda z ofert niepodlegających odrzuceniu będzie punktowana następująco:
Zamawiający przyzna Wykonawcy punkty za skrócenie terminu wykonania zamówienia.
Za skrócenie terminu o każdy dzień kalendarzowy od podanego wymaganego terminu maksymalnego (20 dni kalendarzowych liczonych od zawarcia umowy) przydzielone zostanie po 4 pkt za każdy dzień kalendarzowy – maksymalnie można uzyskać 40 pkt.
Zamawiający oceni oferty w niniejszym kryterium na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w ofercie.
Zadeklarowanie terminu wykonania dłuższego niż wskazany w SWZ maksymalny termin wykonania zamówienia spowoduje odrzucenie oferty na podst. art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp gdyż treść oferty nie odpowiada treści Specyfikacji Warunków Zamówienia.
W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę żadnego terminu wykonania zamówienia w formularzu ofertowym, Zamawiający przyjmuje do oceny,
iż Wykonawca deklaruje wykonanie zamówienia w podstawowym terminie
tj. do 20 dni kalendarzowych liczonych od zawarcia umowy oraz przyzna Wykonawcy 0 pkt. w niniejszym kryterium.
Oferty, w których Wykonawca zaproponuje termin wykonania przedmiotu zamówienia krótszy niż 10 dni kalendarzowych otrzyma 40 pkt w kryterium termin wykonania zamówienia, a w przypadku wyboru jego oferty - w umowie zobowiązany będzie do wykonania zamówienia zgodnie z oświadczeniem (terminem) zawartym w ofercie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zadania częściowego nr 2 jest uporządkowanie nieruchomości należącej do ZWRSP tj. działka nr 1119/4 o pow. 2,2000 ha położona w obrębie Smerdyna, gmina Staszów, powiat staszowski, województwo świętokrzyskie, na której składowane są odpady w szacunkowej ilości ok. 20 m³. Na działce znajdują się odpady w tym: odpady po wyrębie drzewostanu (gałęzie, korzenie), gruz budowlany itp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90511300-5 - Usługi zbierania śmieci

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteriami oceny ofert w postępowaniu są:
1) cena brutto – waga 60% (60 pkt)
2) termin wykonania zamówienia – waga 40% (40 pkt)
Porównywaną ceną będzie cena brutto za wykonanie zamówienia.
W kryterium „cena” każda z ofert niepodlegających odrzuceniu będzie punktowana według poniższego wzoru:
C = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
C – punkty za kryterium cena,
Cn – cena najniższa spośród nieodrzuconych ofert,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „termin wykonania zamówienia” każda z ofert niepodlegających odrzuceniu będzie punktowana następująco:
Zamawiający przyzna Wykonawcy punkty za skrócenie terminu wykonania zamówienia.
Za skrócenie terminu o każdy dzień kalendarzowy od podanego wymaganego terminu maksymalnego (20 dni kalendarzowych liczonych od zawarcia umowy) przydzielone zostanie po 4 pkt za każdy dzień kalendarzowy – maksymalnie można uzyskać 40 pkt.
Zamawiający oceni oferty w niniejszym kryterium na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w ofercie.
Zadeklarowanie terminu wykonania dłuższego niż wskazany w SWZ maksymalny termin wykonania zamówienia spowoduje odrzucenie oferty na podst. art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp gdyż treść oferty nie odpowiada treści Specyfikacji Warunków Zamówienia.
W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę żadnego terminu wykonania zamówienia w formularzu ofertowym, Zamawiający przyjmuje do oceny,
iż Wykonawca deklaruje wykonanie zamówienia w podstawowym terminie
tj. do 20 dni kalendarzowych liczonych od zawarcia umowy oraz przyzna Wykonawcy 0 pkt. w niniejszym kryterium.
Oferty, w których Wykonawca zaproponuje termin wykonania przedmiotu zamówienia krótszy niż 10 dni kalendarzowych otrzyma 40 pkt w kryterium termin wykonania zamówienia, a w przypadku wyboru jego oferty - w umowie zobowiązany będzie do wykonania zamówienia zgodnie z oświadczeniem (terminem) zawartym w ofercie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zadania częściowego nr 3 jest uporządkowanie nieruchomości należącej do ZWRSP tj. działka nr 1781 o pow. 4,3482 ha położona w obrębie Ćmielów, gmina Ćmielów, powiat ostrowiecki, województwo świętokrzyskie, na której składowane są odpady w szacunkowej ilości ok. 20 m³. Na działce znajdują się odpady w tym: lodówka, telewizor, butelki, ubrania, odpady budowlane przemieszane z ziemią i gałęziami itp

4.2.6.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90511300-5 - Usługi zbierania śmieci

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteriami oceny ofert w postępowaniu są:
1) cena brutto – waga 60% (60 pkt)
2) termin wykonania zamówienia – waga 40% (40 pkt)
Porównywaną ceną będzie cena brutto za wykonanie zamówienia.
W kryterium „cena” każda z ofert niepodlegających odrzuceniu będzie punktowana według poniższego wzoru:
C = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
C – punkty za kryterium cena,
Cn – cena najniższa spośród nieodrzuconych ofert,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „termin wykonania zamówienia” każda z ofert niepodlegających odrzuceniu będzie punktowana następująco:
Zamawiający przyzna Wykonawcy punkty za skrócenie terminu wykonania zamówienia.
Za skrócenie terminu o każdy dzień kalendarzowy od podanego wymaganego terminu maksymalnego (20 dni kalendarzowych liczonych od zawarcia umowy) przydzielone zostanie po 4 pkt za każdy dzień kalendarzowy – maksymalnie można uzyskać 40 pkt.
Zamawiający oceni oferty w niniejszym kryterium na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w ofercie.
Zadeklarowanie terminu wykonania dłuższego niż wskazany w SWZ maksymalny termin wykonania zamówienia spowoduje odrzucenie oferty na podst. art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp gdyż treść oferty nie odpowiada treści Specyfikacji Warunków Zamówienia.
W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę żadnego terminu wykonania zamówienia w formularzu ofertowym, Zamawiający przyjmuje do oceny,
iż Wykonawca deklaruje wykonanie zamówienia w podstawowym terminie
tj. do 20 dni kalendarzowych liczonych od zawarcia umowy oraz przyzna Wykonawcy 0 pkt. w niniejszym kryterium.
Oferty, w których Wykonawca zaproponuje termin wykonania przedmiotu zamówienia krótszy niż 10 dni kalendarzowych otrzyma 40 pkt w kryterium termin wykonania zamówienia, a w przypadku wyboru jego oferty - w umowie zobowiązany będzie do wykonania zamówienia zgodnie z oświadczeniem (terminem) zawartym w ofercie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zadania częściowego nr 4 jest uporządkowanie nieruchomości należącej do ZWRSP tj. działka nr 1137 o pow. 0,3800 ha położona w obrębie Bodzechów, gmina Bodzechów, powiat ostrowiecki, województwo świętokrzyskie, na której składowane są odpady w szacunkowej ilości ok. 20 m³. Na działce znajdują się odpady w tym: opakowania z papieru i tektury, z tworzyw sztucznych, ze szkła, zużyte opony, tworzywa sztuczne, odpady z betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów, szkło, tekstylia, odpady z innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia, materiały budowlane zawierające azbest, itp. Zakres prac powiększony o usunięcie zakrzaczeń

4.2.6.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90511300-5 - Usługi zbierania śmieci

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteriami oceny ofert w postępowaniu są:
1) cena brutto – waga 60% (60 pkt)
2) termin wykonania zamówienia – waga 40% (40 pkt)
Porównywaną ceną będzie cena brutto za wykonanie zamówienia.
W kryterium „cena” każda z ofert niepodlegających odrzuceniu będzie punktowana według poniższego wzoru:
C = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
C – punkty za kryterium cena,
Cn – cena najniższa spośród nieodrzuconych ofert,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „termin wykonania zamówienia” każda z ofert niepodlegających odrzuceniu będzie punktowana następująco:
Zamawiający przyzna Wykonawcy punkty za skrócenie terminu wykonania zamówienia.
Za skrócenie terminu o każdy dzień kalendarzowy od podanego wymaganego terminu maksymalnego (20 dni kalendarzowych liczonych od zawarcia umowy) przydzielone zostanie po 4 pkt za każdy dzień kalendarzowy – maksymalnie można uzyskać 40 pkt.
Zamawiający oceni oferty w niniejszym kryterium na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w ofercie.
Zadeklarowanie terminu wykonania dłuższego niż wskazany w SWZ maksymalny termin wykonania zamówienia spowoduje odrzucenie oferty na podst. art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp gdyż treść oferty nie odpowiada treści Specyfikacji Warunków Zamówienia.
W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę żadnego terminu wykonania zamówienia w formularzu ofertowym, Zamawiający przyjmuje do oceny,
iż Wykonawca deklaruje wykonanie zamówienia w podstawowym terminie
tj. do 20 dni kalendarzowych liczonych od zawarcia umowy oraz przyzna Wykonawcy 0 pkt. w niniejszym kryterium.
Oferty, w których Wykonawca zaproponuje termin wykonania przedmiotu zamówienia krótszy niż 10 dni kalendarzowych otrzyma 40 pkt w kryterium termin wykonania zamówienia, a w przypadku wyboru jego oferty - w umowie zobowiązany będzie do wykonania zamówienia zgodnie z oświadczeniem (terminem) zawartym w ofercie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału
w postępowaniu, dotyczące:
- Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
- Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
- Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
1) Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100 000 zł.
- Zdolności technicznej lub zawodowej
1) Wykonawca spełni warunek jeśli posiada niezbędne uprawnienia
zgodne z obowiązującymi przepisami, w tym ustawą z 2012 r. o odpadach w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w świadczeniach i dokumentach wymienionych w Rozdziale IX SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzanych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej - dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100 000 zł wraz z dowodem uiszczenia składki.
Spełnienie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – potwierdzenie, że Wykonawca posiada wpis do Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami tzw. rejestr BDO w zakresie wytwarzania i transportu odpadów

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno zostać podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia i zawierać wskazanie:
a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
b) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa wraz z ofertą oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 Rozdziału IX SWZ. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W tym przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie
z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum wymagane jest wskazanie lidera w formularzu oferty.
Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość ewentualnych zmian w zawartej umowie
w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy poza okolicznościami wymienionymi w art. 455 ustawy w następujących przypadkach:
1) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej;
2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron;
3) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony.
Strony przewidują możliwość zmiany umowy w następujących sytuacjach:
1) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej Umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania przedmiotu Umowy przez Wykonawcę,
2) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenie lub okoliczności, które uniemożliwią zrealizowanie przedmiotu umowy w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie;
3) w przypadku zmian obciążeń publiczno-prawnych (np. cła), cen urzędowych i innych niezależnych od Stron administracyjnych regulacji bezpośrednio wpływających na koszty dostarczenia przedmiotu umowy.
Niezależnie od powyższego, Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych Umowy, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności usprawniających realizację zamówienia. W takiej sytuacji, Strony wprowadzą do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy.
W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany Umowy następujące zmiany:
1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy,
2) danych teleadresowych,
3) danych rejestrowych.
Umowa może ulec zmianie w zakresie zmian nieistotnych, przy czym za zmiany istotne uważa się zmiany o jakich mowa w art. 454 ust 2 ustawy Pzp

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-12 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty wraz załącznikami należy składać za pośrednictwem platformy zakupowej https://kowr.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-12 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.