eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › BO - L19/12/VII I - Kompleksowy remont kuchni w Szkole Podstawowej nr 27 im. Prof. Władysława Szafera w Katowicach.



Ogłoszenie z dnia 2022-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BO - L19/12/VII I - Kompleksowy remont kuchni w Szkole Podstawowej nr 27 im. Prof. Władysława Szafera w Katowicach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 27 IM. PROF.WŁADYSŁAWA SZAFERA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001285938

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Łętowskiego 18

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-648

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp27katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp27katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BO - L19/12/VII I - Kompleksowy remont kuchni w Szkole Podstawowej nr 27 im. Prof. Władysława Szafera w Katowicach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff180488-1249-11ed-8c68-c68bc3dc99bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00426932

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00238201/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 BO - kompleksowy remont kuchni w Szkole Podstawowej nr 27 w Katowicach wraz z wymianą przestarzałego sprzętu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00287746/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/523/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 186142,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie posadzki wraz z wymianą przepustów instalacyjnych i ułożeniem płytek, wymianą instalacji elektrycznej, malowaniem ścian i sufitów wraz z wykonaniem robót towarzyszących w pomieszczeniach kuchni, w szczególności:
Zakres robót budowlanych :
 nawiercenie otworów osuszających strop w piwnicy,
 demontaż drzwi wewnętrznych razem z ościeżnicami,
 demontaż sprzętu kuchennego,
 wykucie istniejących wpustów podłogowych,
 skucie posadzki z płytek wraz z rozebraniem 1 warstwy płytek ściennych,
 fragmentaryczne rozebranie płytek ściennych pod przeróbki instalacyjne,
 skucie wylewki,
 fragmentaryczne rozebranie ścianek działowych z cegły,
 przebicie przez strop pod nowe wpusty,
 montaż nowych wpustów podłogowych,
 montaż nowej instalacji wod-kan.,
 dostawa i montaż umywalek i zlewów,
 wykonanie izolacji z papy termozgrzewalnej,
 izolacja,
 wylewka cem-wap. z wykonaniem spadków,
 ułożenie płytek podłogowych z wykonaniem spadków do spustów podłogowych,
 fragmentaryczne licowanie ścian płytkami,
 montaż ościeżnic i drzwi wewnętrznych,
 montaż ścianki w windzie towarowej,
 ścianki działowe g-k,
 ścianka g-k - obudowa pionów instalacyjnych,
 malowanie ścian pomieszczeń kuchni,
 malowanie sufitów pomieszczeń kuchni,
 dostawa i montaż kątowników stalowych
 dostawa i montaż ścianki działowej ze stali nierdzewnej w kabinie windy,
 montaż zdemontowanego sprzętu kuchennego,
 dostawa i montaż sprzętu wyposażenia kuchni,
 montaż pieca konwekcyjno-parowego,
 Utylizacja i wywóz materiału z rozbiórki.
Zakres robót branży elektrycznej:
 wewnętrzna linia zasilająca (WLZ),
 tablice bezpiecznikowe obwodowe,
 instalacje elektryczne oświetlenia podstawowego,
 instalacje elektryczne 230V i 400V: zasilanie gniazd wtykowych i odbiorów 1 i 3-fazowych,
 wykonanie podłączenia elektrycznego pod piec konwekcyjno-parowy
 ochrona przepięciowa,
 instalacje uziemienia i połączeń wyrównawczych,
 ochrona przeciwporażeniowa,
 pomiary i dokumentacja powykonawcza..
Zakres robót branży sanitarnej:
 wymiana instalacji wod.-kan. w pomieszczeniach kuchni,
 poprowadzenie instalacji wod.-kan. dla nowej lokalizacji urządzeń w tym do pieca konwekcyjno-parowego,
 wymiana toalety oraz umywalki w pomieszczeniu wc,
 wywóz i utylizacja materiału z rozbiórki.
Uwaga:
1. Zdemontowany sprzęt kuchenny należy złożyć w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Piec konwekcyjno- parowy dostarcza Zamawiający. Drzwi wewnętrzne (1 szt.) dostarcza Zamawiający.
2. Załączona dokumentacja projektowa obejmuje całość zadania inwestycyjnego. Niniejsze postępowanie nie obejmuje: wentylacji kuchni, wydzielenia piwnic wraz z pracami remontowymi i stolarki w jadalni.
Wykonawca wykona wszelkie roboty budowlane, dostawy i inne czynności zgodnie z celem Inwestycji, opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ, a także dokumentacją projektową i innymi decyzjami w zakresie niezbędnym do pełnej realizacji i odbioru Inwestycji – wymienione przez Zamawiającego dokumenty zawarte są w załączniku Nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45431200-9 - Kładzenie glazury

45432210-9 - Wykładanie ścian

45212500-1 - Przeróbki kuchni lub restauracji

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 296292,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 918728,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 296292,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERAUT Sławomir Kowalczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 2220775968

7.3.3) Ulica: Słowackiego 4

7.3.4) Miejscowość: Mysłowice

7.3.5) Kod pocztowy: 41-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29629224 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-19

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.