Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00287746/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-02
- 2022/BZP 00305982/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-16
- 2023/BZP 00309853/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BO - L19/12/VII I - Kompleksowy remont kuchni w Szkole Podstawowej nr 27 im. Prof. Władysława Szafera w Katowicach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 27 IM. PROF.WŁADYSŁAWA SZAFERA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001285938
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Łętowskiego 18
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-648
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp27katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp27katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BO - L19/12/VII I - Kompleksowy remont kuchni w Szkole Podstawowej nr 27 im. Prof. Władysława Szafera w Katowicach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff180488-1249-11ed-8c68-c68bc3dc99bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00426932
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00238201/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 BO - kompleksowy remont kuchni w Szkole Podstawowej nr 27 w Katowicach wraz z wymianą przestarzałego sprzętu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00287746/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/523/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 186142,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie posadzki wraz z wymianą przepustów instalacyjnych i ułożeniem płytek, wymianą instalacji elektrycznej, malowaniem ścian i sufitów wraz z wykonaniem robót towarzyszących w pomieszczeniach kuchni, w szczególności:
Zakres robót budowlanych :
nawiercenie otworów osuszających strop w piwnicy,
demontaż drzwi wewnętrznych razem z ościeżnicami,
demontaż sprzętu kuchennego,
wykucie istniejących wpustów podłogowych,
skucie posadzki z płytek wraz z rozebraniem 1 warstwy płytek ściennych,
fragmentaryczne rozebranie płytek ściennych pod przeróbki instalacyjne,
skucie wylewki,
fragmentaryczne rozebranie ścianek działowych z cegły,
przebicie przez strop pod nowe wpusty,
montaż nowych wpustów podłogowych,
montaż nowej instalacji wod-kan.,
dostawa i montaż umywalek i zlewów,
wykonanie izolacji z papy termozgrzewalnej,
izolacja,
wylewka cem-wap. z wykonaniem spadków,
ułożenie płytek podłogowych z wykonaniem spadków do spustów podłogowych,
fragmentaryczne licowanie ścian płytkami,
montaż ościeżnic i drzwi wewnętrznych,
montaż ścianki w windzie towarowej,
ścianki działowe g-k,
ścianka g-k - obudowa pionów instalacyjnych,
malowanie ścian pomieszczeń kuchni,
malowanie sufitów pomieszczeń kuchni,
dostawa i montaż kątowników stalowych
dostawa i montaż ścianki działowej ze stali nierdzewnej w kabinie windy,
montaż zdemontowanego sprzętu kuchennego,
dostawa i montaż sprzętu wyposażenia kuchni,
montaż pieca konwekcyjno-parowego,
Utylizacja i wywóz materiału z rozbiórki.
Zakres robót branży elektrycznej:
wewnętrzna linia zasilająca (WLZ),
tablice bezpiecznikowe obwodowe,
instalacje elektryczne oświetlenia podstawowego,
instalacje elektryczne 230V i 400V: zasilanie gniazd wtykowych i odbiorów 1 i 3-fazowych,
wykonanie podłączenia elektrycznego pod piec konwekcyjno-parowy
ochrona przepięciowa,
instalacje uziemienia i połączeń wyrównawczych,
ochrona przeciwporażeniowa,
pomiary i dokumentacja powykonawcza..
Zakres robót branży sanitarnej:
wymiana instalacji wod.-kan. w pomieszczeniach kuchni,
poprowadzenie instalacji wod.-kan. dla nowej lokalizacji urządzeń w tym do pieca konwekcyjno-parowego,
wymiana toalety oraz umywalki w pomieszczeniu wc,
wywóz i utylizacja materiału z rozbiórki.
Uwaga:
1. Zdemontowany sprzęt kuchenny należy złożyć w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Piec konwekcyjno- parowy dostarcza Zamawiający. Drzwi wewnętrzne (1 szt.) dostarcza Zamawiający.
2. Załączona dokumentacja projektowa obejmuje całość zadania inwestycyjnego. Niniejsze postępowanie nie obejmuje: wentylacji kuchni, wydzielenia piwnic wraz z pracami remontowymi i stolarki w jadalni.
Wykonawca wykona wszelkie roboty budowlane, dostawy i inne czynności zgodnie z celem Inwestycji, opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ, a także dokumentacją projektową i innymi decyzjami w zakresie niezbędnym do pełnej realizacji i odbioru Inwestycji – wymienione przez Zamawiającego dokumenty zawarte są w załączniku Nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45431200-9 - Kładzenie glazury
45432210-9 - Wykładanie ścian
45212500-1 - Przeróbki kuchni lub restauracji
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 296292,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 918728,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 296292,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERAUT Sławomir Kowalczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 2220775968
7.3.3) Ulica: Słowackiego 4
7.3.4) Miejscowość: Mysłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29629224 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-198.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa suszarki laboratoryjnej
- "KMP Zabrze - likwidacja dwóch zbiorników paliwa pozostałych po stacji paliw wraz z rozbiórką budynku obsługi stacji paliw"
- KMP Bytom - likwidacja trzech zbiorników paliwa pozostałych po stacji paliw
- Świadczenie usług deratyzacji, dezynsekcji i dezynfekcji w nieruchomościach zarządzanych przez KZGM w Katowicach
- Zakup i dostawa sprzętu drukującego
- Dostawa komputerów oraz urządzeń drukujących - 2 części
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33 (2)
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- Remont schodów w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.