eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Syrynia › Bieżące utrzymanie infrastruktury technicznej dróg powiatowych na terenie Powiatu Wodzisławskiego



Ogłoszenie z dnia 2023-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie infrastruktury technicznej dróg powiatowych na terenie Powiatu Wodzisławskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wodzisławski - Powiatowy Zarząd Dróg w Wodzisławiu Śląskim z siedzibą w Syryni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276286413

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Raciborska 3

1.5.2.) Miejscowość: Syrynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-361

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzd-wodzislaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzd.bip.powiatwodzislawski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzd-wodzislaw.logintrade.net/zapytania_email,139295,c4d866c83face9f0b5668429a829bcda.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie infrastruktury technicznej dróg powiatowych na terenie Powiatu Wodzisławskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15839c97-4bb3-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00426554

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00524948/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Bieżące utrzymanie infrastruktury technicznej dróg powiatowych na terenie Powiatu Wodzisławskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00381625

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2521.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 144368,21 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty związane z odwodnieniem pasa drogowego w zakresie odbudowy, regulacji,
umocnienia i konserwacji rowów odwodniających pas drogowy, a także przepustów drogowych oraz wpustów kanalizacji
drogowej w ciągu dróg powiatowych na terenie Powiatu Wodzisławskiego.
Zakres rzeczowy zadania, zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ:
Roboty odwadniające i pobocza
Wykoszenie ręcznie porostów gęstych twardych ze skarp – 200 m2,
Ręczne ścinanie i karczowanie gęstych krzaków i podszycia wraz z wywozem – 5,00 m2,
Naprawy poboczy wykonywane mechanicznie - ścinanie o grubości 10 cm - wraz z obrobieniem na czysto i wywozem
urobku – 150 m2,
Wykopy ręczne rowów o głębokości 1,0 m. Nachylenie skarpy 1:1; 1:1,5; 1:2,szerokość dna do 1,0 m. Grunt kategorii III -
25,00 m3,
Ręczne roboty ziemne poprzeczne na przerzut z wbudowaniem ziemi w nasyp wraz z zagęszczeniem nasypu. Grunt
kategorii III – 10,00 m3,
Ręczne formowanie nasypów z ziemi dowożonej samochodami samowyładowczymi wraz z zagęszczeniem nasypu i
kosztem gruntu. Grunt kategorii III – 10,00 m3,
Pogłębienie rowów odwadniających wraz z rozplantowaniem ziemi wydobytej z wykopów leżącej wzdłuż rowu. Grunt
kategorii III – 30,00 m3,
Plantowanie (obrobienie na czysto) powierzchni skarp i dna wykopów wykonywanych ręcznie. Grunt kategorii I-III – 200,00
m2,
Plantowanie (obrobienie na czysto) powierzchni skarp i korony nasypów. Grunt kategorii I-III – 100,00 m2,
Humusowanie i obsianie skarp przy grubości warstwy humusu 5 cm – 100,00 m2,
Umocnienie skarp i dna rowów płytami ażurowymi 60x40x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 wg KPED 01.37
wraz z wykonaniem wykopu i wywozem urobku – 150,00 m2,
Przełożenie płyt typu "krata" wraz z ułożeniem podsypki piaskowej gr.5cm – 100,00 m2,
Przepusty
Oczyszczanie przepustów z namułu. Średnice przepustów 0,4 m Grubość namułu do 1/2 średnicy – 15,00 m,
Oczyszczanie przepustów z namułu. Średnice przepustów 0,6 m Grubość namułu do 1/2 średnicy – 15,00 m,
Oczyszczanie przepustów z namułu. Średnice przepustów 0,8 m Grubość namułu do 1/2 średnicy – 10,00 m,
Oczyszczanie przepustów z namułu. Średnice przepustów 1,0-1,2m Grubość namułu do 1/2 średnicy – 20,00 m,
Wywóz zanieczyszczeń z oczyszczenia przepustów – 7,54 m3,
Rozebranie ścianek czołowych betonowych przepustów pod zjazdami – 5,00 m3,
Rozebranie przepustów rurowych. Rury betonowe o średnicy 40 cm – 40,00 m,
Ławy fundamentowe żwirowe gr.25cm pod część przelotową przepustu – 1,25 m3,
Kanały z rur PVC. Rurociągi PVC o średnicy zewnętrznej 315x9,2mm,łączone na wcisk – 20,00 m,
Kanały z rur PVC. Rurociągi PVC o średnicy zewnętrznej 400x11,7mm,łączone na wcisk – 20,00 m,
Ścianki czołowe dla rur z betonu C16/20 przy obj. 0,36m3/1szt – 8,00 szt.,
Zasypywanie wykopów piaskiem wraz z zagęszczeniem i kosztem materiału – 5,00 m3,
Zasypywanie wykopów gruntem kat. III z wykopów wraz z zagęszczeniem – 10,00 m3

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99072,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114223,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99072,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. „WIMAR” Sp. j. W i M Słanina

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6470509632

7.3.3) Ulica: ul. Hallera 17

7.3.4) Miejscowość: Radlin

7.3.5) Kod pocztowy: 44-310

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99072,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania zamówienia: 2 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż do dnia 30 listopada 2023 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.