eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przebudowa sanitariatów wraz z doposażeniem węzła w moduł c.w.u. w budynku "B" Biblioteki Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2022-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa sanitariatów wraz z doposażeniem węzła w moduł c.w.u. w budynku "B" Biblioteki Szkoły Głównej Handlowej
w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001502

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 162

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-554

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 564 78 36

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzl@sgh.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sgh.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://sgh.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa sanitariatów wraz z doposażeniem węzła w moduł c.w.u. w budynku "B" Biblioteki Szkoły Głównej Handlowej
w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c94fdb0-1321-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00426523

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00208475/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie sanitariatów i doposażeniu węzła w modul c.w.u w budynku "B" Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 22 b

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00291297/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ADZL.25.1.58.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 353338,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia przebudowa sanitariatów wraz z doposażeniem węzła w moduł c.w.u. w budynku "B" Biblioteki Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, znajdującego się przy ul. Rakowieckiej 22b.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w n/w załącznikach do SWZ:
1) Załącznik nr 1 – Sposób prowadzenia prac i wymagania dla Wykonawców
2) Załącznik nr 2 – Projekt Architektoniczno – Budowlany
3) Załącznik nr 3 – Projekt Techniczny – Architektura
4) Załącznik nr 4 – Projekt Techniczny - Instalacja Sanitarna
5) Załącznik nr 5 – Projekt techniczny – Instalacja elektryczna
6) Załącznik nr 6 – Projekt Techniczny Węzła Cieplnego – instalacje sanitarne
7) Załącznik nr 7 – Projekt Techniczny Węzła Cieplnego instalacje elektryczne
8) Załącznik nr 8 – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) – branża budowlana
9) Załącznik nr 8a – STWiOR – branża sanitarna
10) Załącznik nr 8b – STWiOR – branża elektryczna
11) Załącznik nr 8c – STWiOR – branża sanitarna dla doposażenia węzła w moduł c.w.u.
12) Załącznik nr 9 – Pomocniczy wykaz prac
13) Załącznik nr 9a – przykładowy wykaz prac branża budowlana
14) Załącznik nr 9b - przykładowy wykaz prac - branża elektryczna
15) Załącznik nr 9c - przykładowy wykaz prac - branża sanitarna
16) Załącznik nr 9d - przykładowy wykaz prac - węzeł cieplny
Załączniki nr 9a-9d do SWZ mają charakter pomocniczy, i nie stanowią przedmiaru oraz nie służą do skalkulowania ceny oferty
17) Załącznik nr 10 – Ewidencja środków trwałych
18) Załącznik nr 11 – Wzór umowy
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 24-miesięcznej gwarancji jakości od protokolarnego przekazania przedmiotu umowy bez wad i usterek oraz wyraził zgodę, aby rękojmia była równa okresowi udzielonej gwarancji.
Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Oferta przewidująca wydłużenie okresu gwarancji otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej na zasadach określonych w rozdziale XVI SWZ.
4. Wizja lokalna
1) Ze względu na przewidziane wynagrodzenie ryczałtowe Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej w celu poznania charakterystyki robót, a także pozyskania na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Wizja lokalna nie stanowi zebrania Wykonawców, o którym mowa w art. 136 Ustawy. Zamawiający nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania Wykonawców podczas wizji lokalnej, a wszelkie wątpliwości dotyczące realizacji zamówienia zgodnie z wymaganiami SWZ będą rozstrzygane wyłącznie na zasadach określonych w art. 135 Ustawy.
2) Termin i zasady udziału w wizji lokalnej lub sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego:
a) termin przeprowadzenia wizji lokalnej wyznaczony zostaje na 10.08.2022 r. na godzinę 10:00;
b) miejsce zbiórki przed portiernią w budynku Biblioteki przy ul. Rakowieckiej 22b Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
c) zgłoszenia na wizję (najwyżej dwóch przedstawicieli Wykonawcy) należy przesyłać za pośrednictwem elektronicznej Platformy Zakupowej w zakładce „Pytania / Informacje” lub na adres dzl@sgh.waw.pl;
5. Zamawiający stawia wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem prac budowlanych i montażowych, czyli tzw. pracowników fizycznych, wykonywanie tych czynności uzasadnia bowiem wykonywanie pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy. Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 Ustawy oraz sankcji z tytułu ich niespełnienia zostały określone we wzorze umowy (Załącznik nr 11 do SWZ). Wymóg nie dotyczy osób skierowanych do realizacji zamówienia, o których mowa w rozdziale XIII ust. 1 pkt 4) lit. b) SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu zostały złożone dwie oferty przez:
1. POL – MAR Marta Pszczoła, ul. Jana Styki 18, 05-820 Piastów,
Cena oferty brutto: 758 143,51 zł.
2. Konsorcjum w składzie:
DENBUD Przedsiębiorstwo Budowlano – Remontowe Sp. z o.o. – Lider,
ul. Korkowa 163a/167, 04-549 Warszawa oraz
DENBUD Przedsiębiorstwo Budowlano – Remontowe Anna Deniszewska
– Partner, ul. Okulickiego 11/7, 03-984 Warszawa,
Cena oferty brutto: 898 459,44 zł.
Przed otwarciem ofert w dniu 10.10.2022 r. Zamawiający udostępnił informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 434 606,75 zł. brutto.
W związku z tym, że obie oferty złożone w postępowaniu przewyższają kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnia prowadzone postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 758143,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 898459,44 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.