eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głuchołazy › "Modernizacja dwóch pomieszczeń części parteru w budynku przy ul. Bohaterów Warszawy 10 w Głuchołazach dz. nr 1246/3" w ramach zadania budżetowego "Obchody 800-lecia Głuchołaz"



Ogłoszenie z dnia 2022-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja dwóch pomieszczeń części parteru w budynku przy ul. Bohaterów Warszawy 10 w Głuchołazach dz. nr 1246/3” w ramach zadania budżetowego „Obchody 800-lecia Głuchołaz”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Głuchołazy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412792

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 15

1.5.2.) Miejscowość: Głuchołazy

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-340

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@glucholazy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://glucholazy.pl/1189/strona-glowna.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.glucholazy.pl/3592/1034/wrzesien.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja dwóch pomieszczeń części parteru w budynku przy ul. Bohaterów Warszawy 10 w Głuchołazach dz. nr 1246/3” w ramach zadania budżetowego „Obchody 800-lecia Głuchołaz”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e06a9a1f-326d-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00426265

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019575/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Modernizacja dwóch pomieszczeń części parteru w budynku przy ul. Bohaterów Warszawy 10 w Głuchołazach dz. nr 1246/3” w ramach zadania budżetowego „Obchody 800-lecia Głuchołaz”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00342637/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.41.2022.JSz

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dwóch pomieszczeń (nr 1 i nr 8 – docelowe oznaczenie w dokumentacji
projektowej pomieszczeń) części parteru w budynku przy ul. Bohaterów Warszawy 10 w Głuchołazach dz. nr 1246/3 - w
ramach zadania budżetowego „Obchody 800-lecia Głuchołaz”.
2. Zakres rzeczowy zadania określony w oparciu o część opracowanej dokumentacji budowlanej (kolorem czerwonym
skreślono w części opisowej elementy dokumentacji, które należy pominąć) „Przebudowa i remont części parteru ze zmianą
sposobu użytkowania na „Izbę pamięci poświęconej historii lokalnej” w budynku przy ul. Bohaterów Warszawy 10 w
Głuchołazach, dz. nr ewid. 1246/3”, obejmuje min:
1) roboty budowlano-remontowe w pomieszczeniu nr 1 i nr 8 (docelowe oznaczenie w dokumentacji projektowej
pomieszczeń):
a) demontaż istniejącego wyposażenia i elementów wskazanych do rozbiórki,
b) wykonanie robót związanych z posadzkami,
c) wykonanie sufitów podwieszanych na systemowym ruszcie metalowym o odporności pożarowej REI60,
d) renowację wewnętrznej stolarki drzwiowej,
e) wykonanie gładzi gipsowych,
f) roboty wykończeniowe,
g) przebudowę instalacji wewnętrznych elektrycznych,
h) wykonanie wentylacji mechanicznej wywiewnej pomieszczeń
i) wykonanie instalacji sieciowej – Ethernet
j) wykonanie instalacji AV (do podłączenia tablicy interaktywnej z nagłośnieniem wraz z dedykowanym projektorem oraz
podłączeniem stanowiska komputerowego)
2) wykonanie wszelkich robót oraz dostaw w pomieszczeniu nr 1 i nr 8 ( z wyłączeniem robót ujętych w pkt. 5) zgodnie z posiadaną przez zamawiającego dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę nr 988/21 z dnia 19.08.2021 r. specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót oraz obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy
technicznej i sztuką budowlaną,
3) wykonanie wszelkich innych czynności, jakie okażą się niezbędne do wykonania obowiązków lub rezultatów wskazanych w pkt 1-2.
Roboty budowlane prowadzone będą w budynku Liceum ogólnokształcącego, który ujęty jest w gminnej ewidencji zabytków, dlatego prowadzone prace należy wykonywać z należytą ostrożnością i wytycznymi z dokumentacji i przepisami w tym zakresie.
UWAGA: w ramach realizacji zadania w oparciu o dokumentację projektową wyłączeniu podlegają:
a) wszelkie roboty budowlane dotyczące pomieszczeń nr 2, nr 3.1, nr 3.2, nr 4, nr 5, nr 6.1, nr 6.2, nr 6.3, nr 7, nr 9, nr 10,
b) zamieszczona w dokumentacji projektowej część dotycząca renowacji stolarki okiennej oraz docieplenia ścian zewnętrznych od wewnątrz w pomieszczeniu nr 1 i nr 8 (docelowe oznaczenie pomieszczeń),
c) zamieszczona w dokumentacji projektowej część dotycząca wykonania instalacji sanitarnych c.o.
d) zamieszczona w dokumentacji projektowej część dotycząca instalacji sanitarnych wodnych i kanalizacji sanitarnej,
e) zamieszczona w dokumentacji projektowej część dotycząca zakupu i montażu platformy przy-schodowej dla osób niepełnosprawnych (w korytarzu) ,
f) zamieszczona w dokumentacji projektowej część dotycząca montażu drzwi dwuskrzydłowych oddzielających klatkę schodową od części objętej opracowaną dokumentacją projektową (w korytarzu),
g) część dotycząca wyposażenia wszystkich pomieszczeń ujętych w załączonej dokumentacji budowlanej „Przebudowa i remont części parteru ze zmianą sposobu użytkowania na „Izbę pamięci poświęconej historii lokalnej” w budynku przy ul. Bohaterów Warszawy 10 w Głuchołazach.
Szczegółowy zakres zadania określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231855 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 274296,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 231855 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Ogólnobudowlanych Łukasz Dziedzic

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 160185834

7.3.4) Miejscowość: Jarnołtówek 57b

7.3.5) Kod pocztowy: 48-267

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 231855 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.