Ogłoszenie z dnia 2023-10-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont izolacji stropodachu nad pomieszczeniami Biblioteki Wydziału Prawa
i Administracji UMCS oraz Sekcji Technicznego Utrzymania Obiektów (DTE).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001353
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Marii Curie-Skłodowskiej 5
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-031
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@mail.umcs.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzp.umcs.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont izolacji stropodachu nad pomieszczeniami Biblioteki Wydziału Prawai Administracji UMCS oraz Sekcji Technicznego Utrzymania Obiektów (DTE).
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86446763-5dce-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00426091
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie negocjacji bez ogłoszenia na podstawie: art. 301 ust. 1 pkt 3 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający zamierza wszcząć postępowanie w trybie zamówienia publicznego w trybie negocjacji bez ogłoszenia na podstawie art. 301 ust. 1 pkt 3) ustawy z dnia 11.09.2019r. Pzp, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia, nie wynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której wcześniej nie można było przewidzieć, nie można było zachować terminów określonych dla trybu podstawowego.
Zamawiający realizuje roboty budowlane związane z remontem izolacji stropodachu. W wyniku prowadzonych robót budowlanych zauważono wydobywającą się wodę przy wpustach dachowych spod pozostałych warstw stropodachu. Wobec powyższego Zamawiający na podstawie sporządzonego protokołu konieczności, podjął decyzję o przeprowadzeniu postępowania na rozszerzenie zakresu prac, o roboty budowlane, których na wcześniejszym etapie nie można było przewidzieć, przy zachowaniu należytej staranności, polegających na wykonaniu od nowa wszystkich warstw izolacyjnych w stropie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NBO/70-2023/DZP-p
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 207462,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont izolacji stropodachu nad pomieszczeniami Biblioteki Wydziału Prawa i Administracji UMCS oraz Sekcji Technicznego Utrzymania Obiektów (DTE), przy pl. Marii Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45261320-3 - Kładzenie rynien
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45320000-6 - Roboty izolacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 256000,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 256000,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 256000,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kontakt Konrad Dzieńkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7151338930
7.3.4) Miejscowość: Zemborzyce Dolne 52
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 256000,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa zużywalnych materiałów medycznych i leków
- Nadzór inwestorski i rozliczenie finansowe i rzeczowe - funkcja Inżyniera przy realizacji zamówienia pn. "Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 828 Garbów - Krasienin - Niemce - Jawidz w m. Niemce".
- Dostawa tuszy, tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego z możliwością składania ofert częściowych
- druk dwóch wersji językowych folderu promującego efekty Inicjatywy Bilateralnej "Młodzież dla Miasta, Miasto dla Młodzieży - projekty i inicjatywy angażujące i włączające lokalne społeczności ...
- Dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego, laboratoryjnych wyrobów szklanych i drobnego osprzętu laboratoryjnego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 27 części.
- Wykonanie od 4 do 7 operatów szacunkowych nieruchomości
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej w budynku przy ul. Kunickiego 14 w Gliwicach i ul. Kunickiego18 w Gliwicach
- wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej w budynku przy ul. Goździkowej 14-16 w Gliwicach
- "Letnie utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Biskupice w 2024 r."
- wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej w budynku przy ul. Zwycięstwa 41 w Gliwicach
- wykonanie modernizacji instalacji centralnego ogrzewania zasilanej z miejskiej sieci ciepłowniczej od stacji wymienników ciepła w budynku przy ul. Rynek 4-5 w Gliwicach
- Przebudowa przepustu drogowego na ul. Kresowej na potoku Bełczak w Wojcieszowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.