eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › ZP.114.2022 Wykonanie remontu pomieszczeń na 1 piętrze budynku nr 18 Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie przy ulicy Mogilskiej 109



Ogłoszenie z dnia 2022-11-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ZP.114.2022 Wykonanie remontu pomieszczeń na 1 piętrze budynku nr 18 Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie przy ulicy Mogilskiej 109

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351081570

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mogilska 109

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://malopolska.policja.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://malopolska-policja.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP.114.2022 Wykonanie remontu pomieszczeń na 1 piętrze budynku nr 18 Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie przy ulicy Mogilskiej 109

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75c99116-2ab3-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00425557

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019525/29/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Remont pomieszczeń - KWP w Krakowie, ul. Mogilska 109, bud. 18

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00331639/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.114.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 128486,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są prace remontowe pomieszczeń na 1 piętrze budynku nr 18 Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie przy ulicy Mogilskiej 109. Zakres prac remontowych:
 demontaż i wymiana sufitu podwieszanego,
 demontaż boazerii ściennej,
 demontaż i wymiana oświetlenia w suficie podwieszanym wraz z wymianą instalacji elektrycznej,
 przygotowanie otworów drzwiowych przez poszerzenie do wymiaru „90 światła przejścia”
(w tym wbudowanie nadproży),
 demontaż i wymiana drzwi wewnętrznych do pomieszczeń,
 demontaż i wymiana wykładziny podłogowej i listew przypodłogowych,
 naprawy podłogi na legarach i wykonanie poszycia z płyt OSB,
 wywiezienie i utylizacja gruzu i odpadów demontażowych,
 roboty malarskie,
 roboty tynkarskie,
 wykonanie ścian wewnętrznych pomieszczenia 102 zabudową GK systemową,
 roboty towarzyszące – mycie okien, zabezpieczenie podłóg folią,
 demontaż instalacji elektrycznej 1 piętra w zakresie pomieszczeń 4-7 oraz przedsionka,
 demontaż istniejącej tablicy piętrowej oraz zastąpienie jej nową rozdzielnicą podtynkową TP1 wg. załączonego schematu,
 wykonanie nowej instalacji gniazd ogólnych oraz data w pomieszczeniach zgodnie
z załączonymi rzutami,
 wykonanie instalacji oświetlenia ogólnego i oświetlenia awaryjnego dróg ewakuacyjnych,
 wymiana istniejącego WLZ od tablicy zasilającej na parterze do tablicy TP1,
 wykonanie instalacji uziemienia serwerowni,
 wykonanie instalacji teleinformatycznej dla 1 piętra bud. 18 KWP,
 wykonanie instalacji radiokomunikacyjnej zgodnie z wymaganiami określonymi w STWIORB.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja projektowa (załącznik nr 6 do SWZ) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 7 do SWZ). Przedmiar robót (załącznik nr 8 do SWZ) służy tylko jako pomoc w określeniu kwoty ryczałtowej na wykonanie w/w roboty budowlanej. Ilości podane w przedmiarze są orientacyjne i pomocnicze.
3. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu lub w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji postępowania parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących towar bądź produkt - Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdującymi się w dokumentacji.
4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych lub techniki wykonania robót budowlanych, Wykonawca musi wraz z drukiem „OFERTA” przedstawić oferowane materiały lub techniki wykonania robót budowlanych oraz dołączyć dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z której jednoznacznie będzie wynikać, że są one w pełni równoważne do rozwiązań wskazanych w dokumentacji postępowania.
5. Wykonawca udzieli gwarancji: na przedmiot zamówienia nie krótszej niż 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. Szczegółowe warunki gwarancji wymagane przez Zamawiającego zawarte są w projekcie umowy.
6. Zamawiający będzie wymagał zawarcia umowy na warunkach określonych w załączniku nr 3 do niniejszej SWZ.
7. Prace realizowane będą w czynnym obiekcie.
8. Uwaga! Zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane. Możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.
9. UWAGA! Zamawiający, działając w oparciu o art. 285 Ustawy Pzp informuje, iż organizuje zebranie Wykonawców w celu wyjaśnienia treści SWZ. Zebranie odbędzie się w dniu 12.09.2022 r. zbiórka o godzinie 10:00 w Recepcji Komendy Wojewódzkiej w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145182,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186416,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145182,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROFIL-BUD Maciej Piwowar

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792700270

7.3.3) Ulica: Wyżynna

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-617

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145182,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.