Ogłoszenie z dnia 2022-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00385612/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie terenów w Centrum Sportowym Kosakowo w okresie zimowym 2022/2023 – 2 EDYCJA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kosakowo Sport Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520292081
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gen. W. Andersa 2A
1.5.2.) Miejscowość: Pogórze
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-198
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kosakowosport.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kosakowosport.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6720681.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie terenów w Centrum Sportowym Kosakowo w okresie zimowym 2022/2023 – 2 EDYCJA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c18a24d-4925-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00425489
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00385612/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 7/ZP/TP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania terenów w Centrum Sportowym
Kosakowo zlokalizowanym przy ul. Żeromskiego nr 11 w Kosakowie w okresie od 01.11.2022 roku do 31.03.2023 roku,
zwanym dalej „Centrum Sportowe Kosakowo”.
2. Łączna powierzchnia terenów do odśnieżania Centrum Sportowego Kosakowo stanowi około 8.800 m2 oraz obejmuje:
1) dwa parkingi obiektu (parking główny i parking dla pracowników przy wejściu bocznym do budynku szkoły),
2) dziedziniec szkoły,
3) chodniki: od bramy bocznej do wejścia głównego do budynku pływalni, wejścia głównego do budynku szkoły oraz wejścia
bocznego do budynku szkoły;
4) schody oraz podesty (przed wejściem głównym do budynku pływalni, przed wejściem głównym do budynku szkoły, przed
wejściem bocznym do budynku szkoły);
5) droga pożarowa o nawierzchni asfaltowej.
mapa terenu Centrum Sportowego Kosakowo objętego przedmiotem zamówienia stanowi załącznik nr 10 do SWZ.
3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) wykonania usługi gotowości do podjęcia czynności związanych z zimowym utrzymaniem terenów w Centrum Sportowym
Kosakowo, polegającym w szczególności na utrzymywaniu stałej gotowości technicznej do świadczenia usług w całym
okresie obowiązywania umowy oraz do bieżącego monitorowania warunków pogodowych;
2) wykonania usługi zimowego utrzymania terenów w Centrum Sportowym Kosakowo, polegającym w szczególności na:
a) odśnieżaniu chodników, ciągów pieszych, parkingów, dziedzińca szkoły, drogi pożarowej przy użyciu pojazdu typu ciągnik
z piaskarką i pługiem lub innym pojazdem mechanicznym przystosowanym do wykonywania w/w prac;
b) zwalczaniu i zapobieganiu powstawania śliskości na terenach objętych zamówieniem przy użyciu piasku z solą drogową
(sól drogowa musi być zgodna z Normą PN-C-84081-2:1998) w składzie wagowym 80% piasku + 20% soli drogowej, przy
użyciu pojazdu typu ciągnik z piaskarką i pługiem lub innym pojazdem mechanicznym przystosowanym do wykonywania
w/w prac;
c) odśnieżaniu z jednoczesnym zwalczaniem, zapobieganiem powstawania i likwidacją śliskości terenów objętych
zamówieniem przy użyciu mieszaniny piasku z solą drogową (sól drogowa musi być zgoda z Normą PN-C-84081-2:1998) w
składzie wagowym 80% piasku + 20% soli drogowej, przy użyciu pojazdu typu ciągnik z piaskarką i pługiem lub innym
pojazdem mechanicznym przystosowanym do wykonywania w/w prac;
d) przygotowaniu mieszanki w składzie, o których mowa w lit. b) i c) z materiałów własnych, magazynowanie mieszanki oraz
jej transport,
e) zwalczaniu, zapobieganiu powstawaniu śliskości terenów objętych zmówieniem przy użyciu wyłącznie soli drogowej (sól
drogowa musi być zgoda z Normą PN-C-84081-2:1998) w miejscach szczególnie niebezpiecznych takich jak: schody, chodniki, ciągi piesze;
f) usługi wymienione w lit. a) – e) w szczególności dot. schodów, ciągów pieszych, chodników niedostępnych dla sprzętu
mechanicznego należy wykonać metodą ręczną. 4. Zimowe utrzymanie terenów Centrum Sportowego Kosakowo objętych
przedmiotem zamówienia, realizowane będzie 24 h na dobę we wszystkie dni w tygodniu (od poniedziałku do niedzieli
włącznie), z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, świąt państwowych i kościelnych, takich jak:
1.11.2022 r.
11.11.2022 r.
24.12.2022 r.
25.12.2022 r.
26.12.2022 r.
1.01.2023 r.
W dniach wolnych od pracy, w święta państwowe i kościelne wskazane powyżej Zamawiający zastrzega sobie prawo do
wezwania Wykonawcy do podjęcia działań określonych przedmiotem zamówienia wyłącznie na wezwanie telefoniczne
Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do podjęcia działań w czasie maksymalnym 3 godzin (180 minut) od
nawiązania połączenia telefonicznego lub wysłania informacji przez wiadomość sms z telefonu komórkowego
upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego - w przypadku nieodebrania połączenia telefonicznego przez Wykonawcę.
5. Wykonawca samodzielnie będzie podejmował decyzje o uruchomieniu czynności określonych w ust. 3 pkt. 2):
1) z zastrzeżeniem, iż rozpoczęcie tych czynności odbędzie się nie później niż o godzinie 04:00 rano, a zakończenie tych
czynności nastąpi maksymalnie do godziny 07:00 rano każdego dnia,
2) oraz w godzinach 06:00-22:00 – Wykonawca zobowiązany będzie do podejmowania czynności maksymalnie do 3 godzin
(180 minut) od wystąpienia zjawisk atmosferycznych powodujących śliskość nawierzchni lub zaleganie śniegu z
zastrzeżeniem ust. 6.
6. Zamawiający uprawniony również będzie do samodzielnego wezwania Wykonawcy do wykonywania czynności, o których
mowa w ust.4 pkt. 2) na zgłoszenie telefoniczne. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany będzie do podjęcia działań
w czasie maksymalnym 3 godzinn (180 minut) od nawiązania połączenia telefonicznego lub wysłania informacji przez
wiadomość sms z telefonu komórkowego upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego - w przypadku nieodebrania
połączenia telefonicznego przez Wykonawcę.
7. Przewidywana łączna ilość jednostek roboczogodzin wykonywania usługi zimowego utrzymania terenów w Centrum
Sportowym Kosakowo, o którym mowa w ust. 3 pkt. 2) w okresie obowiązywania całej umowy to 435 godzin, przy czym
Zamawiający przyjmuje, iż aby wykonać prawidłowo wszystkie czynności określone w ust. 3 pkt. 2) podczas jednego
działania/interwencji należy przyjąć 3 godziny (180 minut) pracy usług odśnieżania i usuwania śliskości terenów objętych
przedmiotem zamówienia.
8. Zamawiający wymaga stosowania przez Wykonawcę jako materiału do usuwania śliskości zimowej - mieszanki piasku z
solą drogową, gdzie mieszanka zawierać będzie co najmniej 20% soli drogowej (sól drogowa musi być zgoda z Normą PNC-
84081-2:1998). Pozyskiwanie i magazynowanie materiałów do usuwania śliskości zimowej leży w gestii Wykonawcy.
Pojęcia wymienione powyżej oznaczają:
1) piasek – kruszywo naturalne o uziarnieniu do 4 mm,
2) sól drogowa – powinna zawierać co najmniej 90% chlorku sodu NaCl,
3) śliskość zimowa – zjawisko występujące na drogach wskutek tworzenia się na nawierzchniach warstwy lodu albo
zlodowaciałego lodu lub ubitego śniegu.
9. Pojazdy mechaniczne używane do wykonywania przedmiotu zamówienia powinny być wyposażone w ostrzegawczy
sygnał świetlny błyskowy, barwy żółtej samochodowej umieszczony na kabinie pojazdu zgodnie z warunkami wynikającymi z
ustawy z dnia 26.06.1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2022 poz. 988).
10. Operator pojazdów, o których mowa w ust. 9, musi posiadać odpowiednie uprawnienia tj. wymaganą kategorię prawa
jazdy oraz znajomość obsługi pojazdów mechanicznych.
11. Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zapewni całodobową łączność telefoniczną na dwa numery telefonów,
umożliwiającą wezwanie Wykonawcy do wykonywania przedmiotu umowy.
12. W przypadku stwierdzenia nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia lub braku jego wykonania, Wykonawca
zobowiązany będzie do ponownego niezwłocznego jej wykonania w terminie do 2 godzin od zgłoszenia telefonicznego.
13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Rozdział nr 4 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129060,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 193428,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129060,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELECTRO-INSTALL KAROL LIPKOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5871722561
7.3.3) Ulica: POMORSKA NR 7
7.3.4) Miejscowość: DĘBOGÓRZE
7.3.5) Kod pocztowy: 81-198
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ELECTRO-INSTALL KAROL LIPKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
ELECTRO-INSTALL KAROL LIPKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129060,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-03-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa techniczno-eksploatacyjna i gospodarcza SP ZOZ w Ustrzykach Dolnych
- "Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego w sezonie zimowym 2024/2025"
- "Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien przy ul. Koszarowej 3 - z podziałem na zadania."
- Usługa sprzątania w pomieszczeniach Podlaskiego OR ARiMR i podległych jednostek organizacyjnych oraz sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych wokół siedzib BP w Wysokiem Mazowieckiem i Zambrowie
- Utrzymanie ulic powiatowych na terenie miasta Gryfino
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Powiatu Ostrowieckiego w sezonie 2024/2025
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.