eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych i konserwowych na potrzeby wychowanków, do Bursy Szkolnej Nr 12 w Łodzi przy ul. Podgórnej 9/11, w roku szkolnym 2022/2023.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych i konserwowych na potrzeby wychowanków, do Bursy Szkolnej Nr 12 w Łodzi przy ul. Podgórnej 9/11, w roku szkolnym 2022/2023.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Bursa Szkolna Nr 12 w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000989465

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podgórna 9/11

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 93-278

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 42 6432930

1.5.8.) Numer faksu: 42 6422084

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@bs12.elodz.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bs12lodz.bip.wikom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/jednostki_uml

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych i konserwowych na potrzeby wychowanków, do Bursy Szkolnej Nr 12 w Łodzi przy ul. Podgórnej 9/11, w roku szkolnym 2022/2023.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55b88e7d-4eec-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00425325

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00154334/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 cykliczne dostawy artykułów spożywczych i konserwowych rok szkolny 2022/2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00398483/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BS12.ZP.III.26.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 886691,82 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 89619,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych i konserwowych w ilości i rodzajach określonych w Formularzu oferty asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik Nr 2a do SWZ w okresie od listopada 2022r do czerwca 2023r. 1. Artykuły spożywcze oraz konserwowe powinny być dostarczane w zależności od bieżących potrzeb. Dostawa artykułów spożywczych oraz konserwowych obejmuje dostarczenie ich przez Wykonawcę własnym transportem do siedziby Zamawiającego oraz wniesienie do pomieszczeń magazynowych. Każda partia zamówionego towaru musi być dostarczona w odpowiednich opakowaniach. Produkty spożywcze oraz konserwowe objęte dostawą powinny spełniać wymogi Sanitarno – Epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego. Każdy produkt ma być odpowiednio opakowany z widocznym producentem, nazwa produktu i terminem przydatności do spożycia. Dostawa art. Spożywczych i konserwowych obejmuje dostarczenie ich przez Wykonawcę własnym transportem do siedziby Zamawiającego w godzinach 9:00 – 10:00 od poniedziałku do piątku oraz wniesienie do pomieszczeń magazynowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 89 619,32 zł brutto i udostępnił tę informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania (smartPZP ) przed otwarciem ofert, które miało miejsce 28 października 2022 r. o godzinie13:00.
Jedyna w postępowaniu oferta złożona przez „POLARIS” Przedsiębiorstwo produkcyjno-Handlowe Małgorzata Gruszczyńska Kalisz ul. Żołnierska 20a/20a 62-800 Kalisz, Polska
zawiera cenę wynoszącą 128 367,44 zł brutto. Zamawiający po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający, zatem unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128367,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128367,44 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.