eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa zaprojektowania i wykonania mebli do pomieszczenia treningu kulinarnego wraz z wyposażeniem w sprzęt AGD w ramach dostawy mebli do Dziennego Domu "Senior+" ul. Broniewskiego 56 w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2022-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa zaprojektowania i wykonania mebli do pomieszczenia treningu kulinarnego wraz z wyposażeniem w sprzęt AGD w ramach dostawy mebli do Dziennego Domu "Senior+" ul. Broniewskiego 56 w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010843854

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: S. Przybyszewskiego 80/82

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-824

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 56 89 100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@opsbielany.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsbielany.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.opsbielany.waw.pl/przetargi/22-04.php

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa zaprojektowania i wykonania mebli do pomieszczenia treningu kulinarnego wraz z wyposażeniem w sprzęt AGD w ramach dostawy mebli do Dziennego Domu "Senior+" ul. Broniewskiego 56 w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-154b483f-542d-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00425076

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00260755/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Usługa zaprojektowania i wykonania mebli oraz wyposażenie w sprzęt AGD pomieszczenia treningu kulinarnego w Dziennym Domu "Senior+"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00407652/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OPS IX.26.3.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest usługa zaprojektowania i wykonania mebli na podstawie projektu Wykonawcy pomieszczenia treningu kulinarnego wraz z wyposażeniem w sprzęt AGD w ramach dostawy mebli do Dziennego Domu „Senior+” Bielańskie Centrum Wsparcia Seniora przy
ul. W. Broniewskiego 56 w Warszawie.
II. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz przeprowadzeniu dokładnych pomiarów pomieszczenia. Z uwagi na fakt, iż zamieszczony w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik Nr 1 do SWZ projekt pomieszczenia ma jedynie charakter poglądowy, a podane wymiary mogą różnić się od rzeczywistych, odbycie wizji lokalnej oraz przeprowadzenie przez Wykonawcę na własny koszt dokładnych pomiarów jest obligatoryjnym warunkiem udziału w postępowaniu. Termin wizji lokalnej wymaga zgłoszenia i uzgodnienia z Zamawiającym. Oferta Wykonawcy, który nie odbył obowiązkowej wizji lokalnej zostanie odrzucona – zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 Pzp.
III. Na wykonane meble Wykonawca zobowiązany jest udzielić 36 miesięcznej gwarancji licząc od dnia końcowego odbioru. Okres wydłużenia gwarancji stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert, punktowane zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XIII SWZ. Na zastosowane materiały i zainstalowany sprzęt Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji producenta na zasadach przez niego określonych.
IV. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku Nr 1 SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

79930000-2 - Specjalne usługi projektowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na sfinansowanie zamówienia przewidział kwotę 50 000,00 zł, zgodnie z informacją zamieszczoną na stronie prowadzonego postępowania w dniu 02.11.2022 r. W przedmiotowym postępowaniu w terminie wyznaczonym do składania ofert wpłynęła 1 oferta . Oferta Wykonawcy przekracza kwotę, którą Zamawiający przewidział na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie wyraził zgody na zwiększenie kwoty.
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie, gdy oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do najniższej ceny.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265693,53 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.