eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cieszanów › Rewitalizacja budynku dawnej plebanii wpisanego do rejestru zabytków



Ogłoszenie z dnia 2023-10-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja budynku dawnej plebanii wpisanego do rejestru zabytków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CIESZANÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900683

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Cieszanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-611

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cieszanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cieszanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-461836ba-55fe-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja budynku dawnej plebanii wpisanego do rejestru zabytków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-461836ba-55fe-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00424962

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039233/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Rewitalizacja budynku dawnej plebanii wpisanego do rejestru zabytków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00400390

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GPiMK.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont budynku dawnej plebanii wpisanego do rejestru zabytków.
Celem projektu jest poprawa estetyki przestrzeni publicznej oraz zapobieżenie niszczeniu obiektu wpisanego do rejestru zabytków. Zadanie obejmuje remont (przebudowę) budynku dawnej plebanii. Planowana inwestycja posiada pełną dokumentacje techniczną wraz z uzgodnieniami Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz Decyzją Starosty Lubaczowskiego nr 168/2020 z dnia 08.04.2020r. zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwoleniem na budowę. Gmina jest również w posiadaniu przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich co pozwala na natychmiastowe rozpoczęcie inwestycji po uzyskaniu na nią niezbędnych środków. Przedmiotowy budynek plebanii został przekazany Gminie Cieszanów przez Parafię Rzymsko-Katolicką p.w. św. Wojciecha BM w Cieszanowie za zgodą Biskupa Diecezji Zamojsko Lubaczowskiej Mariana Rojka w celu jego rewitalizacji. Jest to obiekt wolnostojący murowany, założony na rzucie prostokąta z ryzalitem od strony południowej, częściowo podpiwniczony, dwukondygnacyjny nakryty dachem czterospadowym. Położony jest on na działce nr 2354/4, obręb 0011 Cieszanów. Został on wzniesiony w 1854r, a rozbudowano go w 1904r. Dnia 9 kwietnia 2009r. wpisano go do rejestru zabytków pod nr A-346. Podstawowe parametry techniczne: - pow. zabudowy 268,08 m2 - pow. użytkowa 354,87 m2 - kubatura 2 879,00 m3. Obiekt ten w chwili obecnej jest w złym stanie technicznym grożącym katastrofą budowlaną i wymaga przeprowadzenia gruntownych prac remontowych. Jest on zawilgocony, zewnętrzna elewacja posiada liczne ubytki, a część drewnianych stropów uległa zawaleniu po zalaniu ich przez nieszczelności w dachu.. Docelowo budynek ma pełnić funkcję kulturalną, w którym będzie mieściło się „Muzeum Szat liturgicznych oraz zachowanych pamiątek dawnej Diecezji Lwowskiej”.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Roboty rozbiórkowe elementów ujętych w przedmiarze robót
Roboty budowlane obejmujące: remont dachu, ściany i ścianki działowe, stropy i schody, stolarka okienna i drzwiowa, podłogi i posadzki oraz roboty wod-kan. Zgodnie
z przedmiarem robót.
Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną i uzgodnieniami Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz Decyzją Starosty Lubaczowskiego nr 168/2020 z dnia 08.04.2020 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie z art. 90 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „p.z.p.”, Zamawiający informuje, że musi wprowadzić do treści SWZ zmiany, które prowadziłyby do istotnej zmiany charakteru zamówienia w porównaniu z zamówieniem pierwotnie określonym, w szczególności zmiany prowadziłyby do znacznej zmiany zakresu zamówienia. W związku z tym Zamawiający, zgodnie z art. 256 p.z.p., unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, mając na uwadze, że unieważnienie to następuje przed upływem terminu składania ofert, gdyż wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.