eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pobiedziska › "Poprawa bezpieczeństwa pieszych w miejscowości Wagowo poprzez budowę chodników wraz z oświetleniem solarnym ulicznym - odcinek łączący przystanek autobusowy z istniejącą świetlicą wiejską"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa bezpieczeństwa pieszych w miejscowości Wagowo poprzez budowę chodników wraz z oświetleniem solarnym ulicznym – odcinek łączący przystanek autobusowy z istniejącą świetlicą wiejską”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POBIEDZISKA

1.3.) Oddział zamawiającego: Zamówienia publiczne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258572

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 4

1.5.2.) Miejscowość: Pobiedziska

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-010

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 618977174

1.5.8.) Numer faksu: 618977124

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pobiedziska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pobiedziska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pobiedziska/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Poprawa bezpieczeństwa pieszych w miejscowości Wagowo poprzez budowę chodników wraz z oświetleniem solarnym ulicznym – odcinek łączący przystanek autobusowy z istniejącą świetlicą wiejską”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bb7898b-3b30-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00424929

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020439/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Poprawa bezpieczeństwa pieszych w miejscowości Wagowo poprzez budowe chodników wraz z oświetleniem solarnym ulicznycm

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00362245/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.29.2022.NB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Poprawa bezpieczeństwa pieszych w miejscowości Wagowo poprzez budowę chodników wraz z oświetleniem solarnym ulicznym – odcinek łączący przystanek autobusowy z istniejącą świetlicą wiejską”.
4.2. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę chodników jedno i dwustronnych (częściowo występujących po obu stronach jezdni) na odcinku o długości 333,78 m w pasie drogowym drogi gminnej w m. Wagowo (dz. nr 16 obręb Wagowo).
4.3. Budowa chodników obejmuje również przebudowę istniejących zjazdów indywidualnych na posesje oraz budowę oświetlenia ulicznego - solarnego.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
4.3.1. wykonanie rozbiórki:
 nawierzchni chodnika z kostki betonowej przy zatoce autobusowej: pow. ca 100m2;
 nawierzchni chodnika z kostki betonowej (do przełożenia): pow. ca 110m2
 nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych gr.3 cm (krotność x2) obrębie istniejącej zatoki autobusowej: pow. ca 160m2
 nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych gr. 4 cm (przy krawędzi budowanych chodników): pow. ca 450m2
 rozbiórka istniejącej wiaty przystankowej o konstrukcji drewnianej zamontowanej na ściankach fundamentowych - 1kpl.
4.3.2. wykonanie nawierzchni z kostki betonowej szarej typu cegiełka o grubości 8cm:
 chodników: pow. ca 585m2
 zjazdów: pow. ca 321m2
 chodników i zjazdów (przeznaczonych do przełożenia): pow. ca 110m2
4.4. W przedmiot zamówienia wchodzi również:
 wprowadzenie oznakowania pionowego i poziomego zgodnie z projektem organizacji ruchu: 1 kpl.
 ułożenie nawierzchni bitumicznej na szerokości 1,00 m przy krawędzi realizowanego chodnika: dł. ca 450mb;
 montaż 5 lamp solarnych;
 wykonanie robót ziemnych wykończeniowych po wykonaniu chodnika i zjazdów;
 regulacja wysokościowa urządzeń podziemnych do wysokości projektowanej nawierzchni chodnika i zjazdów,
 wykonanie 2 peronów przystanku komunikacyjnego w ciągu realizowanego chodnika.
Uwaga:
 montaż lamp solarnych należy wykonać w taki sposób by akumulatory znajdowały się poza wykonywanym chodnikiem. Natomiast akumulatory zainstalowane przy istniejących lampach należy przestawić poza wykonywany chodnik,
 Zamawiający zlecił opracowanie i uzgodnienie projektu czasowej organizacji ruchu na czas wykonania robót budowlanych.
4.6. Dokumenty zawierające szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
 Projekt wykonawczy i budowlany ( zwane dalej „Dokumentacją projektową”),
 Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (zwane dalej „STWiOR”), Dokumentacja projektowa, opinia geotechniczna i STWiOR łącznie zwane dalej jako „Dokumentacja Techniczna”,
 Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z modyfikacjami i wyjaśnieniami treści specyfikacji dokonanymi przez Zamawiającego w trakcie postępowania przetargowego,
 Przedmiar robót,
 Projekt stałej organizacji ruchu,
 Oferta Wykonawcy.
Przedmiar robót ma charakter wyłącznie pomocniczy przy sporządzeniu oferty z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy jest wynagrodzeniem ryczałtowym. Wykonawca zobowiązany będzie, w ramach zaoferowanej ceny, do wykonania wszelkich robót wynikających
z załączonej i przekazanej Wykonawcy Dokumentacji Technicznej, w tym Dokumentacji Projektowej, z własnych materiałów i przy użyciu urządzeń własnych.
4.7. Opis przedmiotu zamówienia oraz dokumentacja projektowa znajdują się w załączniku 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 450180,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 798202,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 450180,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AR-TOR Zbigniew Filipiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7841448731

7.3.3) Ulica: Mnichowo 7

7.3.4) Miejscowość: Gniezno

7.3.5) Kod pocztowy: 62-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 450180,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.