eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nysa › Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1531 O w miejscowości Włodary



Ogłoszenie z dnia 2023-10-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1531 O w miejscowości Włodary

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nyski

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Nysie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412579

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piastowska 33

1.5.2.) Miejscowość: Nysa

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-300

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 774085065

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiat.nysa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.spnysa.nv.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.spnysa.nv.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1531 O w miejscowości Włodary

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab69251a-4704-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00424752

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054746/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1531 O w miejscowości Włodary

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00373079

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.2.17.2023.RM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1571902,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1531 O w miejscowości Włodary” dokończenie zadania po odstąpieniu od umowy.
Zakres przedmiotowy zamówienia:
1) Roboty przygotowawcze,
2) Odwodnienie korpusu drogowego:
3) Podbudowy:
- podbudowa z betonu asfaltowego – grubość warstwy po zagęszczeniu 12 cm na powierzchni 2 825,0 m2,
- podbudowa z betonu asfaltowego – za każdy dalszy 1 cm grubości warstwy po zagęszczeniu – krotność = - 5 na powierzchni 2 825 m2,
- wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym z zagęszczeniem mechanicznym – średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm w ilości 5,50 m3,
4) Elementy ulic:
- krawężniki betonowe wystające o wymiarach 20* 30 cm na podsypce cementowo- piaskowej – najazdowe na długości 127,50 m,
- krawężniki betonowe wystające o wymiarach 20*30 cm na podsypce cementowo- piaskowej – skośne na długości 6,0 m,
- krawężniki betonowe wystające o wymiarach 20*30 cm na podsypce cementowo- piaskowej na długości 80,0 m,
- obrzeża betonowe o wymiarach 30* 8cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem na długości
130 ,0 m,
5) Nawierzchnie:
- skropienie podbudowy asfaltem na powierzchni 2 885,0 m2,
- nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo- żwirowych – warstwa wiążąca asfaltowa – grubość po zagęszczeniu 4cm na powierzchni 2 885,0 m2,
- nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo- żwirowych – warstwa wiążąca asfaltowa – za każdy dalszy 1 cm grubości po zagęszczeniu na powierzchni 2 885,0 m2,
- skropienie warstwy wiążącej asfaltem na powierzchni 2 938,0 m2,
- nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo- żwirowych – warstwa ścieralna asfaltowa – grubość po zagęszczeniu 3cm na powierzchni 2 938,0 m2,
- nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo- żwirowych – warstwa ścieralna asfaltowa – za każdy dalszy 1cm grubości po zagęszczeniu na powierzchni 2 938,0 m2,
- nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubości 8cm na podsypce cementowo- piaskowej, czerwonej na powierzchni 62,70 m2,
- nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubości 8cm na podsypce cementowo- piaskowej, koloru szarego na powierzchni 280,0 m2,
- nawierzchnia betonowa zjazdów- warstwa dolna o grubości 12 cm ( C25/30) na powierzchni 460,0 m2,
- obramowanie betonowe zjazdów betonowych w ilości 10,80 m3,
- wypełnienie masą zalewową szczelin na długości 12,0 m,
- nawierzchnia z tłucznia kamiennego – warstwa górna z tłucznia – grubość po zagęszczeniu 7cm na powierzchni 930,0 m2
- nawierzchnia z tłucznia kamiennego – warstwa górna z tłucznia – każdy dalszy 1cm grubości po zagęszczeniu – krotność = 3 na powierzchni 930,0 m2.
6. Roboty wykończeniowe
- umocnienie skarp i dna kanałów płytami prefabrykowanymi na powierzchni 500,0 m2,
- podkłady betonowe na podłożu gruntowym w ilości 38,0 m3,
- umocnienie skarp i dna rowów płytami betonowymi o wymiarach 100*100*7cm na podsypce cementowo- piaskowej na powierzchni 310,0 m2,
- cokoły ceglane 0,25*0,25 m z fundamentami 0,25*0,8 m na długości 45,0 m,
- słupki i filarki międzyokienne prostokątne z cegieł budowlanych pełnych na zaprawie wapiennej lub cementowo- wapiennej 1*1 ceg. na długości 18,70 m,
- ogrodzenie z łat i desek – sztachetowe z listew o rozstawie co 10 cm na powierzchni 45,76 m2,
- montaż latarń oświetleniowych parkowych (ogrodowych) z ustawieniem fundamentu prefabrykowanego 2 kpl.
7. Oznakowanie ulic
- słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 70 mm w ilości 17 szt.,
- przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o powierzchni do 0,3 m2, w ilości 26,0 szt.,
- ręczne malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych przerywanych na jezdni farbą chlorokauczukową na powierzchni 20,m2,
- montaż masztów sygnalizacji ulicznej z wykonaniem fundamentu na mokro
ANALOGIA:
dostawa i montaż stacji pomiarowej z zasilaniem Hybrydowym w ilości 1 szt.,
- słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 70 mm – Oznakowanie dla czasowej organizacji ruchu w ilości 1 kpl.,
- bariery ochronne stalowe jednostronne o masie 39,0 kg/m na długości 52,0 m,
- zakończenie barier ochronnych stalowych jednostronnych o masie 39,0 kg/m początek oraz koniec na długości 8,0 m,
- poręcze ochronne sztywne z pochwytem i przeciągiem z kątowników 45*30*4cmm o rozstawie słupów z kątowników 60*40*5mm 2,5 m
ANALOGIA: poręcze U11a, malowane proszkowo, wypełnienie z prętów stalowych pionowych pełnych o przekroju 12*12 mm na długości 10,0m,
- urządzenia bezpieczeństwa ruchu – progi zwalniające płytowe ( z przejściem dla pieszych) z tworzywa sztucznego – próg zwalniający wykonany z mieszanki bitumicznej o wymiarach 6,2*6,0 i grubości 10 cm, skosy 6,2*2,0*2 na powierzchni 62,0 m2,
8. Odwodnienie korpusu drogowego
- przepusty rurowe pod zjazdami – rury betonowe o śr. 40 cm (średnica 30 cm) na długości 12,80 m,
- kształtki PVC kanalizacji zewnętrznej jednokielichowe łączone na wcisk o śr. zewn. 315 mm w ilości 1 szt.,
- demontaż rurociągu betonowego o śr. 300 mm na długości 10,0 m,
9. Montaż przyłączy
- kanały rurowe – podłoża z materiałów sypkich o grubości 20 cm na powierzchni 36,80 m2,
- przykanaliki z rur kielichowych z PCW o śr. nom. 160 mm na długości 46,0 m,
10. Montaż studni z tworzyw sztucznych
- studzienki kanalizacyjne systemowe „WAVIN” o śr.315-425 mm – zamknięcie stożkiem betonowym w ilości 1,0 szt.,
11. Wymiana wykonanej podbudowy pod warstwy bitumiczne
- podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm mieszanka kruszyw łamanych na powierzchni 2 825,0 m2,
- podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa górna – za każdy dalszy 1cm grubości po zagęszczeniu, krotność = 2 na powierzchni 2 825,0 m2
12. Parking naprawa nawierzchni
- krawężniki betonowe wystające o wymiarach 20*30 cm na podsypce cementowo-piaskowej na długości 50,0 m,
- nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, koloru szarego, wykonanie nawierzchni parkingu z kostki brukowej betonowej z odzysku (kostka zdeponowana na budowie) na powierzchni 129,0 m2,
13. Chodnik i zjazd po rozbiórce
- obrzeża betonowe o wymiarach 30*8cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem na długości 100,0 m
- nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubości 8cm na podsypce cementowo-piaskowej, koloru szarego na powierzchni 150,0 m2,
- nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubości 8cm na podsypce cementowo-piaskowej, czerwonej (zjazd) na powierzchni 100,0 m2,
Szczegółowy zakres robót ujęty w przedmiarze robót.
Szczegółowy zakres robót zawiera:
1) przedmiar robót,
2) dokumentacja projektowa,
3) STWiOR,
4) inwentaryzacja wykonanych robót.
UWAGA !!!!
1) Zamawiający informuje, iż termin gwarancji jakości obowiązuje dla całego zakresu robót w tym dla wykonanego oznakowania poziomego. Wszelkie usterki stwierdzone na w/w zadaniu w ramach trwania gwarancji będą usuwane przez wykonawcę w ramach gwarancji i na jego koszt.
2) Znaki w docelowej organizacji ruchu zastosować z grupy wielkości „S” – średnie. Wszelkie znaki należy wykonać jako odblaskowe, z licem z folii typu II pryzmatycznej.
3) Umocnienie skarp należy wykonać z płyt ażurowych.
4) Montaż słupów oświetleniowych z bateriami słonecznymi przy przejściu dla pieszych – szczegół w dokumentacji.

W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także do:
1) Zachowania przepisów BHP,
2) Obsługę geodezyjną należy ująć w kosztach wykonania robót.
W zakresie Wykonawcy jest wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej (w 4-ch egz.) zgodnie z art. 57 ustawy Prawo budowlane. Inwentaryzację należy wykonać wraz z zestawieniem podstawowych robót,
3) Projekt czasowej organizacji ruchu dla robót dotyczących przebudowy drogi został opracowany i wdrożony przez poprzedniego Wykonawcę robót. Projekt przewidywał organizację ruchu (oznakowania) funkcjonującą w miejscu prowadzonych robót jak i dla objazdu (obowiązującego przy zamknięciu drogi). Oznakowanie dotyczące objazdu funkcjonuje w terenie i jest obecnie finansowane przez Zamawiającego. Oznakowanie objazdu ustawiła i utrzymuje firma Reznak Sp. z o.o. ul. Wspólna 1s, 45-839 Opole.
Po zawarciu umowy na realizację robót Zamawiający nie będzie ponosił kosztów utrzymania oznakowania objazdu, obowiązek ten będzie spoczywał na Wykonawcy robót.
Zamawiający przekaże projekt stałej organizacji ruchu, a Wykonawca dokona jego zgłoszenia odpowiednim organom po zakończeniu robót.
4) Roboty na w/w zadaniu realizowane - na podstawie zgłoszenia na podstawie art. 30 ustawy Prawo budowlane.
5) Wykonawca opracuje harmonogram finansowo - rzeczowy robót,
6) Wykonawca jako wytwórca odpadów powstających w trakcie w/w robót odpowiada za ich składowanie oraz
w razie konieczności powinien uregulować stan formalno- prawny w zakresie gospodarki odpadami ( ustawa z dnia 14.12.2012r. o odpadach Dz. U. z 2018r.poz. 992 z póź.zm.),
7) Wykonawca sporządzi operat kolaudacyjny,
8) Przed przystąpieniem do robót budowlanych Wykonawca winien zapoznać się z położeniem znaków geodezyjnych
w obrębie obszaru inwestycyjnego w Powiatowym Ośrodku Geodezyjno- Kartograficznym w Nysie i zabezpieczyć je przed zniszczeniem,
9) Koszty utylizacji ziemi i gruzu na składowisku odpadów należy udokumentować poprzez przedłożenie inspektorowi nadzoru lub przedstawicielowi Zamawiającego kopii faktur lub innych dokumentów (oryginały do wglądu).
W przypadku braku udokumentowania utylizacji ziemi i gruzu z wykopu Wykonawca otrzyma zapłatę za wywóz ziemi
i gruzu na odległość do 1,0 km bez kosztów utylizacji.
10) Wykonawca zastosuje wszelkie możliwe środki finansowe tak, aby w toku realizacji przedmiotu umowy nie stwarzać utrudnień dla użytkownika infrastruktury technicznej, obiektów oraz utrudnień w dostępie do drogi publicznej,
z uwzględnieniem czasowych utrudnień wynikających z technologii robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233340-4 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1878856,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2234220,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1878856,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Towarowy Ryszard Biela

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7531130259

7.3.3) Ulica: Grodkowska 1

7.3.4) Miejscowość: Sidzina, Skoroszyce

7.3.5) Kod pocztowy: 48-320

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1878856,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-05

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.