eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Usługa ochrony fizycznej osób, obiektów użytkowych i mienia Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Poznaniu oraz ochrona elektroniczna



Ogłoszenie z dnia 2022-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ochrony fizycznej osób, obiektów użytkowych i mienia Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Poznaniu oraz ochrona elektroniczna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631146962

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wilczak 53

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-623

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 618290180

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@word.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

wordpoznan.bip.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


wojewódzka samorządowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa ochrony fizycznej osób, obiektów użytkowych i mienia Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Poznaniu oraz ochrona elektroniczna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca90d5cb-39a5-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00424630

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068917/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi ochrony fizycznej i elektronicznej ZP 5/ochrona/2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00358524/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP WORD 2/Ochrona/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest : świadczenie czynnej usługi fizycznej ochrony osób, obiektów użytkowych i mienia należących do Zamawiającego znajdujących się przy ul. Wilczak 53 w Poznaniu przez działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciw osobom, mieniu, przeciwdziałające powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz nie dopuszczające osób nieuprawnionych na teren chroniony oraz ochrona elektroniczna.

Usługa fizycznej ochrony będzie realizowana od poniedziałku do piątku od godz. 5.00 do 22.00 (17 godz.), oraz we wskazane soboty zgodnie z harmonogramem podanym z odpowiednim wyprzedzeniem przez Zamawiającego w godz. od 5.00 do 16.00 (11 godz.). Szczegółowa liczba godzin będzie wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego i podstaw określonych w umowie. Zgłoszenie zostanie przesłane pisemnie, faksem lub pocztą elektroniczną co najmniej dwa tygodnie przed jej rozpoczęciem.

Usługa ochrony elektronicznej będzie realizowana w godzinach nieobjętych ochroną fizyczną, w niedziele, święta i soboty nierobocze.

Ochrona elektroniczna polega na:

-monitorowaniu przez stację monitorowania Wykonawcy sygnałów przychodzących z lokalnych systemów alarmowych Zamawiającego i z systemu monitoringu wizyjnego Zamawiającego – z co najmniej 10 kamer, przy użyciu posiadanego przez Wykonawcę oprogramowania do inteligentnej analityki obrazu,

-reagowaniu na każdy odebrany sygnał alarmowy, niezależnie od przyczyn alarmu, w przypadku wzbudzenia alarmu i potwierdzenia jego prawdziwości – niezwłocznym skierowaniu grupy interwencyjnej, która musi dotrzeć do WORD w czasie nie dłuższym niż 20 minut (czas zadeklarowany przez Wykonawcę w ofercie),

-każdorazowo powiadamianiu uprawnionego pracownika Zamawiającego o zaistniałym zdarzeniu oraz w razie konieczności właściwych instytucji i organów,

-rejestrowaniu sygnałów przyjętych z lokalnego systemu alarmowego i przechowywanie ich przez okres 30 dni oraz udostępnianiu rejestru na każde żądanie Zamawiającego.


Zamawiającemu przysługuje prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w przypadku, gdy ze względów organizacyjnych lub finansowych zmieni organizację systemu ochrony (np. sposób ochrony, a w tym poszerzenie monitoringu, zmianę godzin wykonywania ochrony). W takiej sytuacji Wykonawcy nie przysługują roszczenia finansowe, odszkodowania ani inne świadczenia.


Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej w celu poznania miejsca i zakresu wykonywania usługi ochrony w uzgodnionym terminie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319352,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 411439,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 340335,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MM Service Monitoring Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282808543

7.3.3) Ulica: Trybunalska 21

7.3.4) Miejscowość: Kruszów

7.3.5) Kod pocztowy: 95-080

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34033561 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.