Ogłoszenie z dnia 2023-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00380174/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROBOTY BUDOWLANE – W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH ZEGRZE I POMIECHÓWEK:
1. BUDYNEK NR 4 ZEGRZE
2. BUDYNEK NR 46 POMIECHÓWEK
3. BUDYNEK NR 73 ZEGRZE
4. BUDYNEK 178 ZEGRZE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142917040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Juzistek 2
1.5.2.) Miejscowość: Zegrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-131
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jw4809.zp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/26wog/module/lista_zadan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Jednostka Wojskowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ROBOTY BUDOWLANE – W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH ZEGRZE I POMIECHÓWEK:1. BUDYNEK NR 4 ZEGRZE
2. BUDYNEK NR 46 POMIECHÓWEK
3. BUDYNEK NR 73 ZEGRZE
4. BUDYNEK 178 ZEGRZE
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5be0b9f4-4b13-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00424302
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00150093/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Remont skrzydła C w budynku nr 4 w Zegrzu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00380174
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/109/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3493686,99 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
remont budynku nr 4 skrzydło C w Zegrzu4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 1387261,90 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
remont w budynku nr 46 Pomiechówek4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 41955,23 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
remont w budynku nr 73 Zegrze4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 1514421,76 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
remont w budynku nr 178 w Zegrzu4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 550048,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 284 ust. 1 Wykonawcy zwrócili się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający działając na podstawie art. 284 ust. 2 zobowiązany był do udzielenia wyjaśnień nie później niż na 2 dni przed terminem składania ofert. Treść pytań mogła mieć wpływ na przygotowanie przez Wykonawców ofert, a także na krąg wykonawców zainteresowanych realizacją zamówienia. Zamawiający nie udzielił wyjaśnień, tym samym zaniechał czynności do której był prawnie zobligowany. Nieudzielenie wyjaśnień, w sytuacji gdy wniosek wpłynął w terminie wskazanym w ustawie Pzp stanowi jej naruszenie. W związku z powyższym zachodzi konieczność unieważnienia postępowania jako obarczonego wadą niemożliwą do usunięcia uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Powyższa wada, wykryta po terminie na składanie ofert jest niemożliwa do usunięcia, a każda próba byłaby sprzeczna z ustawą Pzp. Zgodnie z wyrokiem KIO z dnia 17 marca 2016 r. (sygn.. akt KIO 314/16) „Pod pojęciem niemożliwej do usunięcia wady uniemożliwiającej zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego kryje się każde uchybienie przepisom Pzp, którego skutków nie można usunąć przy zastosowaniu procedur z nich wynikających”. Biorąc powyższe pod uwagę Zamawiający stwierdził, iż powyższe wyczerpuje przesłanki unieważnienia postępowania określona ww. przepisie wskazując na trzy okoliczności których łączne wystąpienie skutkuje koniecznością unieważnienia postępowania, tj.:
1) naruszenie przepisów ustawy regulujących udzielanie zamówienia;
2) skutkuje niemożliwością zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) jest niemożliwa do usunięcia.
Wyżej wskazane okoliczności występują w przedmiotowym postępowaniu, dlatego postępowanie to obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, co Zamawiający wykazuje powyżej
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 284 ust. 1 Wykonawcy zwrócili się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający działając na podstawie art. 284 ust. 2 zobowiązany był do udzielenia wyjaśnień nie później niż na 2 dni przed terminem składania ofert. Treść pytań mogła mieć wpływ na przygotowanie przez Wykonawców ofert, a także na krąg wykonawców zainteresowanych realizacją zamówienia. Zamawiający nie udzielił wyjaśnień, tym samym zaniechał czynności do której był prawnie zobligowany. Nieudzielenie wyjaśnień, w sytuacji gdy wniosek wpłynął w terminie wskazanym w ustawie Pzp stanowi jej naruszenie. W związku z powyższym zachodzi konieczność unieważnienia postępowania jako obarczonego wadą niemożliwą do usunięcia uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Powyższa wada, wykryta po terminie na składanie ofert jest niemożliwa do usunięcia, a każda próba byłaby sprzeczna z ustawą Pzp. Zgodnie z wyrokiem KIO z dnia 17 marca 2016 r. (sygn.. akt KIO 314/16) „Pod pojęciem niemożliwej do usunięcia wady uniemożliwiającej zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego kryje się każde uchybienie przepisom Pzp, którego skutków nie można usunąć przy zastosowaniu procedur z nich wynikających”. Biorąc powyższe pod uwagę Zamawiający stwierdził, iż powyższe wyczerpuje przesłanki unieważnienia postępowania określona ww. przepisie wskazując na trzy okoliczności których łączne wystąpienie skutkuje koniecznością unieważnienia postępowania, tj.:
1) naruszenie przepisów ustawy regulujących udzielanie zamówienia;
2) skutkuje niemożliwością zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) jest niemożliwa do usunięcia.
Wyżej wskazane okoliczności występują w przedmiotowym postępowaniu, dlatego postępowanie to obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, co Zamawiający wykazuje powyżej.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 284 ust. 1 Wykonawcy zwrócili się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający działając na podstawie art. 284 ust. 2 zobowiązany był do udzielenia wyjaśnień nie później niż na 2 dni przed terminem składania ofert. Treść pytań mogła mieć wpływ na przygotowanie przez Wykonawców ofert, a także na krąg wykonawców zainteresowanych realizacją zamówienia. Zamawiający nie udzielił wyjaśnień, tym samym zaniechał czynności do której był prawnie zobligowany. Nieudzielenie wyjaśnień, w sytuacji gdy wniosek wpłynął w terminie wskazanym w ustawie Pzp stanowi jej naruszenie. W związku z powyższym zachodzi konieczność unieważnienia postępowania jako obarczonego wadą niemożliwą do usunięcia uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Powyższa wada, wykryta po terminie na składanie ofert jest niemożliwa do usunięcia, a każda próba byłaby sprzeczna z ustawą Pzp. Zgodnie z wyrokiem KIO z dnia 17 marca 2016 r. (sygn.. akt KIO 314/16) „Pod pojęciem niemożliwej do usunięcia wady uniemożliwiającej zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego kryje się każde uchybienie przepisom Pzp, którego skutków nie można usunąć przy zastosowaniu procedur z nich wynikających”. Biorąc powyższe pod uwagę Zamawiający stwierdził, iż powyższe wyczerpuje przesłanki unieważnienia postępowania określona ww. przepisie wskazując na trzy okoliczności których łączne wystąpienie skutkuje koniecznością unieważnienia postępowania, tj.:
1) naruszenie przepisów ustawy regulujących udzielanie zamówienia;
2) skutkuje niemożliwością zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) jest niemożliwa do usunięcia.
Wyżej wskazane okoliczności występują w przedmiotowym postępowaniu, dlatego postępowanie to obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, co Zamawiający wykazuje powyżej.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 284 ust. 1 Wykonawcy zwrócili się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający działając na podstawie art. 284 ust. 2 zobowiązany był do udzielenia wyjaśnień nie później niż na 2 dni przed terminem składania ofert. Treść pytań mogła mieć wpływ na przygotowanie przez Wykonawców ofert, a także na krąg wykonawców zainteresowanych realizacją zamówienia. Zamawiający nie udzielił wyjaśnień, tym samym zaniechał czynności do której był prawnie zobligowany. Nieudzielenie wyjaśnień, w sytuacji gdy wniosek wpłynął w terminie wskazanym w ustawie Pzp stanowi jej naruszenie. W związku z powyższym zachodzi konieczność unieważnienia postępowania jako obarczonego wadą niemożliwą do usunięcia uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Powyższa wada, wykryta po terminie na składanie ofert jest niemożliwa do usunięcia, a każda próba byłaby sprzeczna z ustawą Pzp. Zgodnie z wyrokiem KIO z dnia 17 marca 2016 r. (sygn.. akt KIO 314/16) „Pod pojęciem niemożliwej do usunięcia wady uniemożliwiającej zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego kryje się każde uchybienie przepisom Pzp, którego skutków nie można usunąć przy zastosowaniu procedur z nich wynikających”. Biorąc powyższe pod uwagę Zamawiający stwierdził, iż powyższe wyczerpuje przesłanki unieważnienia postępowania określona ww. przepisie wskazując na trzy okoliczności których łączne wystąpienie skutkuje koniecznością unieważnienia postępowania, tj.:
1) naruszenie przepisów ustawy regulujących udzielanie zamówienia;
2) skutkuje niemożliwością zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) jest niemożliwa do usunięcia.
Wyżej wskazane okoliczności występują w przedmiotowym postępowaniu, dlatego postępowanie to obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, co Zamawiający wykazuje powyżej.
INNE PRZETARGI ZEGRZE
- Roboty budowlane - w kompleksach wojskowych administrowanych przez 26 WOG: Ostrów, Goławice, Rembertów, Zegrze i Pomiechówek
- ŚWIADCZENIE USŁUG KRAWIECKICH NA USZYCIE UMUNDUROWANIA WYJŚCIOWEGO KRPW Z TKANIN I DODATKÓW KRAWIECKICH WYKONAWCY DLA ZAWODOWEJ SŁUŻBY WOJSKOWEJ.
- Opracowanie dokumentacji budowlano - wykonawczej wraz z częścią kosztorysową na remont nawierzchni placu apelowego, dróg oraz ciągów pieszych dla potrzeb 2 Mazowieckiego Pułku Saperów.
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń spadochronowych oraz praktycznego wykonywania skoków spadochronowych dla Jednostki Wojskowej Działań Niekonwencjonalnych GRYF
- ROBOTY BUDOWLANE - W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH KAZUŃ NOWY, ZEGRZE, WARSZAWA - REMBERTÓW, KOMOROWO
więcej: przetargi ZEGRZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej w budynku przy ul. Kunickiego 14 w Gliwicach i ul. Kunickiego18 w Gliwicach
- wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej w budynku przy ul. Goździkowej 14-16 w Gliwicach
- "Letnie utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Biskupice w 2024 r."
- wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej w budynku przy ul. Zwycięstwa 41 w Gliwicach
- wykonanie modernizacji instalacji centralnego ogrzewania zasilanej z miejskiej sieci ciepłowniczej od stacji wymienników ciepła w budynku przy ul. Rynek 4-5 w Gliwicach
- Przebudowa przepustu drogowego na ul. Kresowej na potoku Bełczak w Wojcieszowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.