eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pierzchnica › Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Pierzchnica

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Pierzchnica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pierzchnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010607

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Urzędnicza 6

1.5.2.) Miejscowość: Pierzchnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-015

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 370 56 00

1.5.8.) Numer faksu: 41 353 81 07

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@pierzchnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pierzchnica.bip.jur.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.pierzchnica.bip.jur.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Pierzchnica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fe537e2-3988-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00424162

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013578/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Pierzchnica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00357635/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI. 271.12.2022.MP1

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4685344,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje nw. zadania:
1) Przebudowa drogi gminnej nr 364001T Ujny-Czarna, odc. od km 1+200 do km 2+197,33
2) Remont drogi gminnej nr 364003T Drugnia Rządowa Podstoła- Holendry, od km 0+000 do km 1+678,5
3) Przebudowa drogi wewnętrznej w Podstole na działce nr ewid. 183 od dr gminnej do leśniczówki na odc. od km 0+000 do km 0+200
4) Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr ewid.165 w Drugni Rządowej na długości 300 mb, odc. od km 0+000 do km 0+300
5) Remont drogi gminnej nr 364015T Wierzbie –Drugnia Zalesie, odc. od km 0+000 do km 0+993,88
6) Remont drogi gminnej Nr 364008T Osiny – Lizawy II, dz. nr ewid. 655, obręb Osiny, gmina Pierzchnica.
7) Remont drogi gminnej nr 364023 T Skrzelczyce, odc. od 0+500 do km 1+490” w gminie Pierzchnica
8) Przebudowa i rozbudowa drogi wewnętrznej – ul. Jesionowa w Pierzchnicy – dz. nr ewid. 2054/4 i 731/6
9) Budowa drogi gminnej na działkach nr ewid.1063, 1062/2, 1582 obręb Pierzchnica.
10)Rozbudowa drogi gminnej Nr 1554008 Osiny Lizawy odcinek nr 1 od km 0+16,21 do km 220,50
i uzyskanie wszelkich niezbędnych zezwoleń na użytkowanie przedmiotowych dróg
Uwagi:
1) W ramach wynagrodzenia Wykonawca jest zobowiązany m.in. do:
- zorganizowania zaplecza na potrzeby socjalne pracowników oraz składowania niezbędnych materiałów
- ustalenie harmonogramu i organizacji prowadzenia robót w uzgodnieniu z zamawiającym,
Uwaga: Remont i przebudowę dróg wskazanych w poz. 1 i 2 należy rozpocząć w pierwszej kolejności. Natomiast budowę drogi gminnej wskazanej w poz.9) należy rozpocząć jako ostatnią.
- przygotowanie i zabezpieczenie kontenerów do gromadzenia materiałów z rozbiórki, (Wykonawca realizujący zamówienie przedstawi dokumenty utylizacyjne Zmawiającemu);
- bieżącego porządkowania terenu prowadzenia robót ;
- Wykonanie tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz ze wskazaniami objazdów i zapewnieniem dojazdu do istniejących posesji wraz z ewentualną budową tymczasowych odcinków dróg objazdowych wynikającej z przyjętej technologii robót;
- Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót powinien sporządzić projekt zabezpieczenia i organizacji ruchu na czas budowy uwzględniający zasady bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
- Wykonawca dokona wycinki drzew oraz krzewów w niezbędnym zakresie zgodnie z wydanymi decyzjami administracyjnymi na usunięcie drzew oraz krzewów lub w razie potrzeby uzyska zezwolenie na wycinkę oraz ich uprzątnięcia. Wykonawca dokona również wycinki drzew oraz krzewów, na których wycinkę zezwolenie nie jest wymagane oraz ich uprzątnięcia. Materiał w postaci karpiny i gałęzi Wykonawca uprzątnie i zutylizuje we własnym zakresie. W wycenie należy ująć załadunek, transport, rozładunek i koszty utylizacji.
- Wykonawca zabezpieczy drzewa na czas wykonywania prac.
Pozostałe prace określa dokumentacja techniczna, w tym przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej SWZ (zamieszczone w odrębnym pliku).
POZOSTAŁE INFORMACJE:
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
1) Dokumentacja techniczna,
2) Przedmiary,
3) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4830803,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6649067,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4830803,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych "Fart" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 657 23 86 943

7.3.3) Ulica: ściegiennego 268a

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-116

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4830803,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.