eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieżuń › Remont ul. Andrzeja Zamoyskiego łączącej drogę wojewódzką nr 561 z drogą wojewódzką nr 541



Ogłoszenie z dnia 2022-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont ul. Andrzeja Zamoyskiego łączącej drogę wojewódzką nr 561 z drogą wojewódzką nr 541

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bieżuń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377913

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 2

1.5.2.) Miejscowość: Bieżuń

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-320

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48236578056

1.5.8.) Numer faksu: +48236578039

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@biezun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.biezun.nv.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/umig_biezun

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont ul. Andrzeja Zamoyskiego łączącej drogę wojewódzką nr 561 z drogą wojewódzką nr 541

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a228529-5050-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00423916

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000696/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Remont ul. Andrzeja Zamoyskiego łączącej drogę wojewódzką nr 561 z drogą wojewódzką nr 541

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00401888/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PRZPiFP.271.1.20.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa zamówienia:
Remont ul. Andrzeja Zamoyskiego łączącej drogę wojewódzką nr 561 z drogą wojewódzką nr 541
Przedmiot zamówienia udzielany jest w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Zakres robót obejmuje
- sporządzenie dokumentacji projektowej w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy,
- wykonanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i
odbioru robót budowlanych, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zasadami i warunkami bhp.,
- sprawowanie nadzoru autorskiego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w programie funkcjonalno-użytkowym (załączniki do SWZ nr 12) i
przedmiarze robót – udostępnionym jedynie poglądowo (załącznik nr 11 do SWZ). Wykonawca może obliczyć wartość robót
na podstawie załączonego przedmiaru i programu funkcjonalno-użytkowego oraz doliczyć koszt wykonania dokumentacji
projektowej.
Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do robót przedstawić Zamawiającemu do uzgodnienia/akceptacji
projekt wykonawczy.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na własny koszt bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową i wykonać na własny koszt czasową organizację ruchu „na czas budowy”.
Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i wprowadzenia stałej organizacji ruchu uwzględniającej obecne oznakowanie oraz wprowadzenie ograniczenia tonażu do 10 ton (z wyłączeniem autobusów i służb komunalnych) na całej ulicy Zamoyskiego która łączy dwie drogi wojewódzkie. Zamawiający jest w posiadaniu oznakowania pionowego, które udostępni Wykonawcy.
Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza do wykonania po stronie Wykonawcy.
Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla
osób przebywających na terenie inwestycji. Wykonawca jest odpowiedzialny za zagospodarowanie powstałych podczas
realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach oraz ustawa Prawo ochrony środowiska.
Jeżeli w trakcie wykonywania robót wystąpi kolizja z istniejącą infrastrukturą techniczną to po wykonaniu robót należy
przywrócić stan pierwotny.
Załączony przedmiar robót i PFU jest materiałem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej oferty, a ewentualne nieujęte
w nim elementy robót wynikające z projektu nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę dodatkowego
wynagrodzenia.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością zgodnie z przedmiarem robót,
programem funkcjonalno-użytkowym, obowiązującymi przepisami, normami oraz zasadami współczesnej wiedzy
technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.
Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i
odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo
budowlane.
Wymagany minimalny okres rękojmi na wykonane roboty budowlane wynosi 36 miesięcy
Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji.
W przypadku, gdyby w programie funkcjonalno-użytkowym, przedmiarze robót oraz SWZ Zamawiający określił przedmiot
zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia źródła lub szczególnego procesu, które
mogłyby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów należy to traktować
wyłącznie jako rozwiązanie przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach
technicznych nie gorszych niż określono w programie funkcjonalno-użytkowym. Wykonawca, który powołuje się na
rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, produkty spełniają
wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot
zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w
dokumentacji, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że
produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne
dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry. Do Wykonawcy należy potwierdzenie równoważności.
Termin realizacji zamówienia ustala się od dnia podpisania umowy.
Zakończenie realizacji umowy:
1) I etap (dokumentacja): do dnia 30.04.2023.
Po zakończeniu I etapu zostanie sporządzony protokół odbioru częściowego
2) II etap (roboty budowlane): do dnia 15.11.2023.
Po zakończeniu II etapu zostanie sporządzony protokół odbioru końcowego całego zadania inwestycyjnego tj I etapu i II
etapu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71354000-4 - Usługi sporządzania map

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 Pzp – w postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.