eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mykanów › "Modernizacja sanitariatów w budynku Urzędu Gminy w Mykanowie"



Ogłoszenie z dnia 2023-10-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja sanitariatów w budynku Urzędu Gminy w Mykanowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mykanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398110

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Samorządowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Mykanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-233

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mykanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mykanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mykanow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja sanitariatów w budynku Urzędu Gminy w Mykanowie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95bb6709-2fa5-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00423698

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00003126/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Modernizacja sanitariatów w budynku Urzędu Gminy w Mykanowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00333610

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKZ.271.18.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

.Przedmiotem zamówienia jest:

„Modernizacja sanitariatów w budynku Urzędu Gminy w Mykanowie”

2. Do remontu przeznaczone są trzy pomieszczenia, każde o powierzchni około 6,5m2 (wymiary około 2m x 3m). Dwa pomieszczenia przeznaczone są na toalety damskie. Jedno pomieszczenie przeznaczone jest na toaletę męską. Różnica pomiędzy toaletami damską a męską będzie taka, że w damskiej toalecie będą dwie misy wc, natomiast w męskiej jedna misa wc i jeden pisuar.
a) Roboty rozbiórkowe:
- kompleksowy demontaż w pomieszczeniach łazienek białego montażu, baterii łazienkowych, kratek i wentylatorów oraz wszelkich innych urządzeń,
- skucie i rozebranie ścianek działowych w trzech łazienkach każda o powierzchni 15m2
- skucie i rozebranie okładzin z płytek ceramicznych na podłogach i ścianach w 3 łazienkach, każda o pow. podłóg ok. 6,5m² , pow. ścian ok. 30 m²
- demontaż istniejącej instalacji kanalizacji sanitarnej (rury żeliwne 100mm)
- wykucie z muru ościeżnic drzwiowych w 3 łazienkach - szt. 3
- demontaż starych opraw oświetleniowych na suficie
- demontaż paneli ściennych na korytarzu powierzchnia ok 100m2
Uwaga: - Całość robót rozbiórkowych należy wywieźć i zutylizować i przedstawić karty odpadu. - Wszystkie podejścia przewidziane są do przerobienia. - W przypadku uszkodzenia ścian podczas skuwania płytek ze ścianek działowych należy przewidzieć ich rozebranie i wykonanie ponowne w technologii istniejącej.
b) Roboty budowlane:
- przygotowanie powierzchni posadzek i ścian wraz z gruntowaniem przed tynkowaniem, układaniem płytek, malowaniem itp.
- zamurowanie otworów istniejących drzwi – 6szt
- wykonanie wylewki samopoziomującej w pomieszczeniach przed ułożeniem płytek ceramicznych na pow. ok. 19,5m2 ( 3 łazienki po 6,5m2)
- montaż ościeżnic drzwiowych regulowanych szerokości 80 cm -4szt (3 łazienki plus jedna ościeżnica w korytarzu)
- ułożenie płytek o wymiarach 60x60 cm (rozmiar, kolor i wzór do ustalenia z zamawiającym) na podłogach o pow. ok. 19,5m² o klasie ścieralności V i antypoślizgowość R>=10 - wykonanie płytek na ścianach o wymiarach 30x60 cm (rozmiar, kolor i wzór do ustalenia z Zamawiającym) na całej wysokości ściany o pow. ok.90 m²
- wykonanie sufitów z płyty GK na pow. ok. 19,5m2(dostosowanej do pomieszczeń mokrych)
- dwukrotne malowanie sufitów farbą lateksową przeznaczoną na pomieszczenia kuchenne/łazienkowe pow. ok. 19,5 m²;
- przyklejenie warstwy siatki na ścianach i sufitach korytarzy 160m2
- wykonanie gładzi gipsowej na ścianach korytarzy powierzchni 160m2
- dwukrotne malowanie ścian korytarzy farbami emulsyjnymi powierzchni 160m2
- dostarczenie i montaż opraw sufitowych punktowych ledowych 9 szt. oraz 3 szt. ledowych przeznaczonych nad lustro (IP opraw dla pomieszczeń łazienkowych) (rodzaj opraw do ustalenia z Zamawiającym)
- dostawa i montaż skrzydeł drzwiowych pełnych fabrycznie wykończonych (wypełnienie: płyta wiórowa otworowana, z podcięciem dolnym) wyposażonych w klamki, zamki z wkładką 3 szt. oraz skrzydeł drzwiowych pełnych fabrycznie wykończonych (wypełnienie: płyta wiórowa otworowana) wyposażonych w klamkę, zamek z wkładką – 1szt. (drzwi w korytarzu) (model drzwi do ustalenia z Zamawiającym)
- montaż 3 wyciągów elektrycznych zapewniających odpowiednią wymianę powietrza w pomieszczeniu
- montaż kabin sanitarnych z płyty HPL wyposażonych w drzwi zamykane na zabezpieczenie od środka - 3szt. (jedna podwójna kabina na każdą łazienkę)
- wykonanie obudowy stelaży podtynkowych z podwójnej płyty GK (dostosowanej do pomieszczeń mokrych) przy misach wc i pisuarze
- dostawa i montaż białego montażu oraz wyposażenia:
• uchwyt na papier toaletowy ze stali nierdzewnej 6 szt.
• pojemniki na ręczniki papierowe ze stali nierdzewnej 3 szt.
• kosze na zużyte ręczniki ze stali nierdzewnej 3 szt.
• lustro nad umywalką 90 x 60 cm 3 szt. (licowane z płytkami)
• dozowniki na mydło ze stali nierdzewnej 3 szt.
• umywalka szerokości 50-60cm 3 szt.
• szafka łazienkowa podumywalkowa
• kompletny kompakt wc wraz ze stelażem podtynkowym typu Geberit 5 szt.
• baterie umywalkowe 3 szt.
• kompletne pisuary wc wraz ze stelażem podtynkowym typu Geberit 1 szt.
• elektryczne suszarki do rąk – 3 szt.
• przepływowe podgrzewacze wody lub termy 3szt. (do ustalenia z Zamawiającym)
• Wyposażenie toalet należy podłączyć kształtkami PCV do istniejącej instalacji kanalizacyjnej wykonanej z rur żeliwnych 100mm. Instalacja wodna wykonana jest z rur stalowych ocynkowanych i takimi też należy wykonać podejścia
• wymiana wszystkich włączników i kontaktów do pomieszczeń łazienkowych na nowe, kontaktów szt. 3, włączniki 3 szt. w tym 3 podwójne wraz z wymianą przewodów kabelkowych o łącznej długości ok. 30mb
UWAGA:
• Kolory ścian, rodzaj i kolor płytek, rodzaj wyposażenia itp. do ustalenia z Zamawiającym
• Naprawa wszystkich uszkodzonych elementów podczas robót rozbiórkowych i budowlanych w tym istniejących instalacji po stronie Wykonawcy
• Docelowe miejsce montażu elementów typu pojemnik na ręcznik papierowy, uchwyty na papier toaletowy, suszarka, podgrzewacz wody, umywalka, lustro itp. należy uzgodnić z Zamawiającym
• Wszystkie zamontowane elementy białego montażu i wyposażenia łazienek winny być wandaloodporne.
Zamawiający wymaga wizyty na miejscu w celu oględzin zamierzonego działania potwierdzonej protokołem sporządzonym przez Zamawiającego.

3. Dodatkowe wymagania i informacje.
1) Zamawiający informuje, iż prace remontowe stanowiące przedmiot niniejszego postępowania będą realizowane w obrębie czynnego obiektu użyteczności publicznej, który musi na bieżąco funkcjonować. W związku z powyższym cena oferty musi w sobie zawierać wszelkie koszty związane z utrudnieniami przy realizacji robót związanymi z zabezpieczeniem stałego dostępu do obiektu oraz stałego ograniczania uciążliwości prowadzenia prac budowlanych, a przede wszystkim:
− sprzątanie na bieżąco,
− zabezpieczanie ciągów komunikacyjnych przed zniszczeniem,
− wykonywanie oddzieleń tymczasowych miejsc prowadzenia prac od pozostałych części budynku tak, żeby zminimalizować przedostawanie się zanieczyszczeń poza obszar wykonywania robót,
− przygotowanie pomieszczeń do remontu,
− roboty uciążliwe powodujące hałas, drgania, zapylenie nieprzyjemne zapachy lub zanieczyszczenie powietrza substancjami szkodliwymi Wykonawca będzie realizował poza godzinami pracy Zamawiającego.
2) Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania prac od poniedziałku do piątku.
3) Dostawy materiałów i elementów powinny odbywać się sukcesywnie, ze względu na brak powierzchni magazynowej w budynku i jego otoczeniu.


4. Nieujęcie w przedmiarach jakichkolwiek robót wymaganych w celu prawidłowego wykonania umowy nie zwalania Wykonawcy od ich wykonania i wyceny. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia na zasadach zawartych w Projekcie umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45431000-7 - Kładzenie płytek

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

44411000-4 - Wyroby sanitarne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199080,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199080,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199080,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe HYDRO-BUD Wojciech Michalik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9490262047

7.3.3) Ulica: Podgrabie

7.3.4) Miejscowość: Przymiłowice

7.3.5) Kod pocztowy: 42-256

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199080,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.