eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa obłożeń operacyjnych i innych akcesoriów medycznych



Ogłoszenie z dnia 2023-10-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa obłożeń operacyjnych i innych akcesoriów medycznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029234

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Staszica 16

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-081

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@spsk1.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spsk1.ezamawiajacy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa obłożeń operacyjnych i innych akcesoriów medycznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f24a8e1-1fdd-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00423558

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00213656/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.32 Dostawa obłożeń opracyjnych i innych akcesoriów medycznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00300936

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EO/LA-M-2732/30/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sterylny zestaw do porodu zawierający: serwetę na płyny, dwuwarstwową 56g/m˛ klejoną ultradźwiękowo z kształtką wymiary min. 150x90cm, serwetę z włókniny kompresowej min. 80x60cm – 1szt, serweta włókninowa 90x80cm – 1 szt, kompres gazowy 8W 17N 7,5x7,5 – 10 szt, zacisk do pępowiny, dobrze zapinający się, wydający odgłos „klik” - 2 szt, nożyczki do cięcia krocza dł. 14,5cm, zagięte tępo – zaznaczone kolorem, nożyczki do odcięcia pępowiny dł. 10,5cm. Fartuch chirurgiczny wzmocniony na rękawach i przodzie rozmiar L. Fartuch z włókniny 35g + wzmocnienie – 1 szt Zgodność z normą PN-EN 13795:1-3; chłonność 570%; odpornoć na przenikanie cieczy 250cm H2O, pierwsza klasa niepalności, serwety barierowe i chłonne na całej powierzchni, dla bezpieczeństwa transportu karton zewnętrzny min. 5 warstwowy. Opakowanie: torebka papierowo-foliowa, etykieta pięciodzielna, 4 samoprzylepne metryczki, każdy zestaw musi posiadać informację identyfikującą producenta, informacje o dacie ważności i numer serii w postaci podwójnej naklejki do umieszczenia w karcie pacjenta, dla potwierdzenia prawidłowego przeprowadzonego procesu sterylizacji wyrobów jałowych, stanowiących przedmiot oferty w formie końcowego raportu z walidacji lub raportu ponownej kwalifikacji procesu sterylizacji (operacyjny i procesowy) zgodnie z normą PN-EN ISO 11135-1:2007; wymagane zaświadczenie biozgodności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 31752,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestaw chirurgiczno-urazowy zawierający: 1 x Serweta chirurgiczna 150cm x 240cm 2-warstwowa, z przylepcem, 2 organizatory przewodów; 1 x Serweta chirurgiczna 180cm x 180cm 2-warstwowa, z przylepcem, 2 organizatory przewodów; 2 x Serweta chirurgiczna 75cm x 90cm 2-warstwowa, z przylepcem, 2 organizatory przewodów; 6 x Tupfer z gazy z nitką RTG, 17N 30cm x 30cm; 2 x Rękawice diagnostyczne lateksowe bezpudrowe rozm. L; 1 x Chwytak plastikowy 18cm; 1 x Taśma chirurgiczna 10cm x 50cm włókninowa, przylepna; 1 x Podkładka czyszcząca do elektrochirurgii 50mm x 50mm; 1 x Pojemnik okrągły poj. 250ml, niebieski, z podziałką 20 x Kompres z gazy 17N 8W 10cm x 10cm z nitką RTG; 2 x Serweta operacyjna z gazy 17N 4W 30cm x 30cm z nitką RTG i tasiemką; 2 x Serwetka chłonna 30cm x 30cm; 1 x Serweta na stolik Mayo 80cm x 145cm wzmocniona, czerwona; 1 x Fartuch chirurgiczny STANDARD rozm. L; 1 x Opatrunek foliowy z wkładem chłonnym, samoprzylepny, rozm. 9cm x 10cm; 1 x Serweta na stolik do instrumentarium 150cm x 190cm Zestaw zapakowany w opakowanie zaopatrzone w minimum 2 etykiety, służące do wklejenia do dokumentów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 10881,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestaw do cewnikowania do hemodializy składający się z: Chusty samoprzylepnej 241x157 cm, z paskiem klejącym o długości 241 cm i szerokości 5 cm. Po drugiej stronie paska klejącego umieszczona warstwa wysokochłonna o wym. 61x30 cm. Chusty samoprzylepna 149x180 cm, z paskiem klejącym o długości 180 cm i szerokości 2,5 cm. Wzmocnienie 30x90cm na środku długości 180cm. Chusty samoprzylepnej 75x90 cm, z paskiem klejącym o długości 90 cm i szerokości 2,5 cm. Wzmocnienie 30x90cm na środku długości. Fartucha chirurgicznego, wykonanego z włókniny SMS, zapinany pod szyją na rzep, rękaw zakończony mankietem z elastycznej dzianiny, troki złączone kartonikiem w sposób umożliwiający samodzielną aplikację z zachowaniem sterylności, rozm. L. Fartucha chirurgicznego, wykonany z włókniny SMS, zapinany pod szyją na rzep, rękaw zakończony mankietem z elastycznej dzianiny, troki złączone kartonikiem w sposób umożliwiający samodzielną aplikację z zachowaniem sterylności, rozm .XL. Powłoki na głowicę USG z żelem 15X244 cm – 1 szt. Miski okrągłej, niebieska 250 ml – 1 szt. Miski okrągłej, przezroczysta 250 ml – 1 szt. Powłoka foliowa ochronna, przezroczysta typu czepek z gumką 90x90 cm – 1 szt. Ręcznik wysokochłonny do rąk wykonany z celulozy bielonej 30x40 cm – 2 szt. Nożyczki metalowe, proste 11,5 cm, ostro-ostre-1 szt. Kleszczyki metalowe, proste 13 cm-1 szt. Kleszczyki metalowe, zagięte 12,5 cm-1 szt. Pęseta chirurgiczna prosta z polikarbonatu 14,5 cm-1 szt. Imadło chirurgiczne metalowe, proste 16 cm-1 szt. Skalpel rozm.11-1 szt. Gaziki 8 –warstwowe 10x10 cm-50 szt. Igła iniekcyjna 0,70x40 mm, 22 G – 1 szt. Igła iniekcyjna 1,20x40 mm, 18 G – 1 szt. Strzykawka 3 – częściowa z gumowym tłokiem 20 ml typu Luer Lock – 1 szt. Strzykawka 3 – częściowa 20 ml typu Luer Slip-1 szt. Strzykawka 3 – częściowa z gumowym tłokiem 10 ml typu Luer Lock-1 szt. Strzykawka 2 - częściowa 2 ml typu Luer z zielonym tłokiem – 1 szt. Pojemnik na zużyte igły, kwadratowy 6x6 cm – 1 szt. Serweta na stolik zabiegowy i do zawinięcia zestawu, wzmocniona w rozm.152 x190 cm – 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 9828,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestaw operacyjny do tarczycy z serwetą U-kształtną sterylny. Skład zestawu: serweta operacyjna 150 x 260 cm samoprzylepna z wycięciem U ( 7 x 65 cm) wzmocniona ( 100 x 70 cm); gramatura w strefie krytycznej min. 114 g/m˛, w strefie mniej krytycznej min. 64g/m˛; odporność na wypychanie na mokro/ na sucho w strefie krytycznej 100/105N; wytrzymałość na rozerwanie na mokro / na sucho w strefie krytycznej 385/330 kPa; odporność na przenikanie cieczy w strefie krytycznej 840 cm H2O – 1 szt; osłona na stolik Mayo w kolorze czerwonym 80 x 145 cm – 1 szt. – 1 szt; serweta operacyjna dolna 200 x 250 cm z taśmą samoprzylepną wzmocniona o gramaturze min. 130g/m˛; odporność na na wypychanie na mokro/ na sucho w strefie krytycznej 62/49N; wytrzymałość na rozerwanie na mokro / na sucho w strefie krytycznej180/220 kPa; odporność na przenikanie cieczy w strefie krytycznej ≥ 100 cm H2O; – 1 szt;organizator przewodów typu RZEP 2,5 x 30 cm +/-2cm – 1 szt; uchwyt z ostrzem do koagulacji monopolarnej 320 cm ( Erbe) – 1 szt; kompres gazowy 10 x 20 cm biały ( gaza 17-nitkowa, 12- warstwowa) – 4 szt; kompres gazowy 10 x 10 cm biały ( gaza 17-nitkowa, 16- warstwowa) – 30 szt; kompres gazowy 7,5 x 7,5 cm biały ( gaza 17-nitkowa, 16- warstwowa) – 30 szt; kompres gazowy 5 x 5 cm biały ( gaza 17-nitkowa, 12- warstwowa) – 10 szt; tupfer okrągły gazowy 40 x 40 cm biały ( gaza 20-nitkowa) – 5 szt; dren łączący do ssaka PVC 24CH 3.0 m + aspiracja typu Yankauer 20 CH, okrągła końcówka, 6 otworów – 1 szt;folia operacyjna 30 x 26 cm – 1 szt;miska z polipropylenu 250 ml z podziałką, przeźroczysta- 1 szt; kleszczyki 19 cm blokowane do opatrunków, niebieskie- 1 szt; tupfer gazowy 40 x 50 cm biały ( gaza 20-nitkowa ) – 5 szt; osłona na stół narzędziowy 150 x 190 cm, obszar chłonny 75 x 190 cm, wzmocniona ( owinięcie zestawu) – 1 szt; osłona foliowa na uchwyt lamp - 2 szt; mata magnetyczna 25,4x40,6 cm na narzędzia chirurgiczna, niebieska – 1 szt. Na opakowaniu zewnętrznym zestawu powinny znajdować się min. 2 samoprzylepne etykiety umożliwiające wklejenie do protokołu operacyjnego z identyfikacją danego wyrobu zawierającą indeks i nazwę wyrobu, nazwę producenta, nr lot i datę ważności. Zestaw powinien spełniać wymogi normy PN EN 13795.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 11461,50 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestaw ginekologiczny, sterylny. Serwety niezawierające celulozy ani wiskozy, wykonane z chłonnego laminatu polietylenu i włókniny polipropylenowej; odporność materiału na przenikanie cieczy. Skład minimalny: 1 x serweta na stół narzędziowy wzmocniona 150 x 190 cm (opakowanie zestawu)
1 x serweta ginekologiczno-kroczowa t 250/280 x 280 cm, otwór przylepny 9 x 12 cm. Wbudowany worek na płyny z sitem i zaworem
1 x serweta pod pośladki 75 x 90 cm
1 x taśma przylepna 10 x 50 cm
1 x ręcznik celulozowy 33 x 30 cm
1 x miska plastikowa 250 ml
5 x tupfer z gazy 48x24, 20 nitek
1 x kleszczyki plastikowe do mycia pola operacyjnego 24 cm
20 x kompres z gazy 10 x 10 cm, 8 warstw 17 nitek
1 x osłona na uchwyt do lampy 12 x 9,5 x 5 cm zielony. Zestaw w opakowaniu typu "folia-papier", posiadającym dwie samoprzylepne naklejki transferowe zawierające nazwę dostawcy, numer referencyjny produktu, numer serii i datę ważność. Na opakowaniu piktogram potwierdzający, że zestaw nie zawiera lateksu. Opakowanie zbiorcze (karton) zabezpieczone dodatkowo wewnętrznie workiem z folii PE. Na opakowaniu zbiorczym kolorystyczny wskaźnik sterylizacji

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 42201,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestaw do laparoskopii (DUŻY). Obłożenie chirurgiczne do laparoskopii w ułożeniu litomijnym o wymiarach 250x175x270x260 cm, zintegrowane z ekranem anestezjologicznym i nogawicami, posiada samoprzylepny otwór (taśma przeźroczysta) w okolicach jamy brzusznej o wymiarach 25x30 cm, otoczony warstwą chłonna. Obłożenie jest wyposażone w organizatory przewodów i cztery zintegrowane kieszenie. Gramatura obłożenia min. 135 g/m2 w strefie krytycznej. Odporność na wypychanie na mokro/na sucho w strefie krytycznej 87/64 N , wytrzymałość na rozerwanie na mokro/na sucho w strefie krytycznej 163/114 kPa. Odporność na przenikanie cieczy w strefie krytycznej >100 cmH2O- 1 szt; osłona na stolik Mayo 79x145 cm- 1 szt; osłona foliowa na kamerę 14x250 cm (perforowana końcówka)- 1 szt; organizator przewodów typu Rzep 2,5x30 cm- 1szt; miska z polipropylenu 250 ml z podziałką, przeźroczysta- 1 szt.; kleszczyki 19 cm blokowane do opatrunków, niebieskie- 1 szt; tupfer gazowy 40 x 50 cm biały (gaza 20-nitkowa ) – 5 szt; osłona na uchwyt lampy, duża zielono-biała z kołnierzem – 1 szt; ostrze chirurgiczne Nr 11 (SS) z plastikową nasadką i osłoną- 1 szt; strzykawka 20 ml, 2 –częściowa – 1 szt; kompres gazowy 7,5x7,5 cm biały (gaza 17-nitkowa, 8-warstwowa) - 10 szt; kompres gazowy 10x10cm (gaza 17-nitkowa, 8-warstwowy, biały) - 5 szt; sterylny elastyczny wysokochłonny opatrunek 4 warstwowy z superabsorbentem na rany pooperacyjne o rozm. 6 x 8 cm - 3 szt; worek do zbiórki moczu 2 l z zaworem- 1 szt; kieszeń foliowa na narzędzia chirurgiczne 25x40 cm z taśmą samoprzylepną przeźroczysta – 2 szt; nożyczki, narzędzie laparoskopowe dł. 33 cm i śr. 5mm z koszyczkowym przyłączeniem prądu monopolarnego. Końcówka robocza zagięta, typu Mentzenbaum, trzon czarny, obrotowy – 1 szt; osłona na stół narzędziowy 150x190 cm, obszar chłonny 75x190 cm wzmocniona, owiniecie zestawu - 1 szt; igła Veressa 14 G 120 mm z korkiem- 1 szt; ewakuator dymu LL z zaciskiem i filtrem- 1 szt; płyn przeciwmgielny (butelka+watka)- 1 szt; taca 14x24x2,5 cm 700 ml- 1 szt; zestaw laparoskopowy do ssania/płukania z podwójnym grotem OD 5mm 33 cm- 1 szt; trokar bezostrzowy separujący 11 mm, transparentny, długość 10 cm – 1 szt; trokar bezostrzowy separujący 12 mm, transparentny, długość 10 cm – 1 szt; trokar bezostrzowy separujący 5 mm, transparentny, długość 10 cm- 2 szt. Na opakowaniu zewnętrznym zestawu powinny znajdować się min. 2 samoprzylepne etykiety umożliwiające wklejenie do protokołu operacyjnego z identyfikacja danego wyrobu zawierającą indeks i nazwę wyrobu, nazwę producenta, nr lot i datę ważności. Zestaw powinien spełniać wymogi normy PN EN 13795

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 5724,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestaw do laparoskopii małej + worek ekstrakcyjny 250 – 300 ml. Sterylny zestaw w ułożeniu litotomijnym. W skład zestawu wchodzi: obłożenie o wymiarach 250/175/270 x 260 cm, zintegrowane z ekranem anestezjologicznym i nogawicami, posiada samoprzylepny otwór (taśma przezroczysta) w okolicach jamy brzusznej o wymiarach 25 x 30 cm, otoczony warstwą chłonną. Obłożenie wyposażone jest w organizatory przewodów i cztery zintegrowane kieszenie; gramatura obłożenia min. 135g/m˛ w strefie krytycznej. Odporność na wypychanie na mokro/sucho w strefie krytycznej 87/64N, wytrzymałość na rozerwanie na mokro/sucho w strefie krytycznej 164/114 kPa. Odporność na przenikanie cieczy w strefie krytycznej > 100 cm H2O – 1 szt. Osłona na stolik Mayo 79 x 145 cm – 1 szt. Osłona foliowa na kamerę (perforowana koncówką) 14 x 250 cm – 1 szt. Organizator przewodów typu rzep 2,5 x 30 cm (+/- 2cm) – 1 szt. Miska z polipropylenu o wymiarach 250 ml z podziałką, przezroczysta – 1 szt. Kleszczyki 19 cm blokowane do opatrunków, niebieskie – 1 szt. Tupfer gazowy 40 x 50 cm, biały (gaza 20-nitkowa) – 5 szt. Ostrze chirurgiczne nr 11 (SS) z plastikową nasadką i osłoną – 1 szt. Strzykawka 20 ml, dwuczęściowa – 1 szt. Tupfer okrągły gazowy 40 x 40 cm bialy (gaza 20 – nitkowa) – 5 szt. Kompres gazowy 7,5 x 7,5 cm biały (gaza 17-nitkowa, 8 – warstwowa, biały) – 5 szt. Sterylny elastyczny, wysokochłonny opatrunek 4 warstwowy z superabsorbentem na rany pooperacyjne. Warstwa kontaktowa z miękkiego silikonu na całej powierzchni. Pakowany pojedynczo w rozmiarze 6 x 8 cm – 3 szt. Laparoskopowy worek do ekstrakcji w rozmiarze 10 x 90 x 145 mm o pojemności 250 – 300ml, długość ramienia 33 cm, worek z prowadnicą, mocowany samozaciągającą nicią, zsuwany z samorozprężalnego pierścienia, podwójne wzmocnione dno – 1 szt. Worek do zbiórki moczu 2L z zaworem – 1 szt. Kieszeń foliowa na narzędzia chirurgiczne 25 x 40 cm z taśmą samoprzylepną – 2 szt. Osłona na uchwyt do lampy, duża zielono-biała z kołnierzem – 1 szt. Osłona na stół narzędziowy 150 x 190 cm, obszar chłonny 75 x 190 cm, wzmocniona (owinięcie zestawu) – 1 szt. Igła Veressa 120 mm z korkiem – 1 szt. Ewakuator dymu LL z zaciskiem i filtrem – 1 szt. Płyn przeciwmgielny (butelka + watka) – 1 szt. Taca 14 x 24 x 2,5 cm 700 ml – 1 szt. Fartuch chirurgiczny do procedur standardowych, wykonany z miękkiej i przewiewnej włókniny typu SMS o gramaturze 40g/m˛. Odporność na przenikanie cieczy 53 cm H2O, wytrzymałość na wypychanie na sucho dla strefy pozakrytycznej 120 kPa, dla strefy krytycznej 185 kPa. Wytrzymałość na wypychanie na mokro dla strefy krytycznej 180 kPa. Pakowane z dwoam celulozowymi ręcznikami do osuszania rąk. Zgodny z normą PN EN 13795. Rozmiar L – 1 szt i XL – 2 szt. Na opakowaniu zewnętrznym zestawu 2 samoprzylepne etykiety do wklejenia do dokumentacji medycznej z nazwą wyrobu, producenta, nr lot i datą ważności. Zestaw zgodny z normą PN EN 13795.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 47628,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestaw do zabiegów bariatrycznych (mały ). Obłożenie o wymiarach 280/230/270 x 335 cm, zintegrowana z ekranem anestezjologicznym i nogawicami, posiadające samoprzylepny otwór (taśma przezroczysta) o wymiarach 35 x 20 cm +/-2cm, otoczony warstwą chłonną z organizatorami przewodów; serweta posiada dwa dodatkowe zintegrowane organizatory przewodów w formie taśmy samoprzylepnej typu RZEP; gramatura obłożenia min. 135g/m˛ w strefie krytycznej; odporność na wypychanie na mokro/ na sucho w strefie krytycznej 87/64 N ; wytrzymałość na rozerwanie na mokro / na sucho w strefie krytycznej 163/114kPa; odporność na przenikanie cieczy w strefie krytycznej >100 cm H2O; – 1 szt; osłona na stolik Mayo 79 x 145 cm 1 szt; kieszeń foliowa na narzędzia chirurgiczne 25 x 40 cm z taśmą samoprzylepną przezroczysta - 2 szt; organizator przewodów typu Rzep 2,5 x 30 cm +/-2cm – 1 szt; miska z polipropylenu o pojemności 250 ml z podziałką , przezroczysta – 1 szt; kleszczyki 19 cm blokowane do opatrunków, niebieskie – 1 szt; ostrze chirurgiczne nr 11 (SS) z plastikową nasadką i osłoną – 1 szt; strzykawka 20 ml, dwuczęściowa – 1 szt; strzykawka 100 ml , trzyczęściowa z adapterem LS, końcówką do cewnika – 1 szt; tupfer gazowy 10 x 10 cm biały ( gaza 20-nitkowa) – 2 szt; kompres gazowy 10 x 10 cm biały ( gaza 17-nitkowa, 8- warstwowa) – 10 szt; tupfer okrągły gazowy 40 x 40 cm biały ( gaza 20 – nitkowa, znacznik RTG) – 5 szt; Sterylny elastyczny, wysokochłonny opatrunek 4 warstwowy z superabsorbentem na rany pooperacyjne. Wysięk i wilgoć z rany odprowadzane są jednokierunkowo do warstwy chłonnej, bardzo wysokie zdolności absorpcyjne nie pozwalają na ich wydostanie się na zewnątrz i cofanie do pozostałych warstw opatrunku. Zewnętrzny film odporny na przenikanie wirusów i bakterii, wodoodporny. Warstwa kontaktowa z miękkiego silikonu na całej powierzchni, zapewnia atraumatyczną zmianę opatrunku; eliminuje uszkodzenia rany i skóry otaczającej. Pakowany pojedynczo w rozmiarze. 6 x 8 cm – 5 szt; osłona na stół narzędziowy 150 x 190 cm , obszar chłonny 75 x 190 cm wzmocniona ( owinięcie zestawu) – 1 szt; igła Veressa 14 G 150 mm z korkiem - 1 szt; osłona foliowa na uchwyt lampy - 1 szt; ewakuator dymu LL z zaciskiem i filtrem - 1 szt; płyn przeciwmgielny ( butelka+watka) - 1 szt; trokar bezostrzowy separujący 12 mm, dł 15 cm – 1 szt. Na opakowaniu zewnętrznym zestawu powinny znajdować się min. 2 samoprzylepne etykiety umożliwiające wklejenie do protokołu operacyjnego z identyfikacją danego wyrobu zawierającą indeks i nazwę wyrobu, nazwę producenta, nr lot i datę ważności. Zestaw powinien spełniać wymogi normy PN EN 13795.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 13500,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestaw uniwersalny zawierający: Serweta przylepna o wymiarach 150 x 240 cm, wykonana z dwuwarstwowego laminatu PP+PE o gramaturze 60g/m˛. Obłożenie posiada wzmocnienie o wymiarach 25 x 60 cm wykonane z chłonnego materiału SM, łączna gramatura w strefie krytycznej 140g/m˛. Przylepiec na dłuższym boku. Chłonność w strefie wzmocnionej min. 900%, odporność na przenikanie cieczy 197 cm H2O. Wytrzymałość na wypychanie na sucho/mokro 180/172 kPa – 1 szt. Serweta przylepna o wymiarach 180 x 180 cm wykonana z dwuwarstwowego laminatu PP+PE o gramaturze 60/m˛. Obłożenie posiada wzmocnienie o wymiarach 25 x 60 cm wykonane z chłonnego materiału SM, łączna gramatura w strefie krytycznej 140g/m˛. Przylepiec na dłuższym boku. Chłonność w strefie wzmocnionej min. 900%, odporność na przenikanie cieczy 197 cm H2O. Wytrzymałość na wypychanie na sucho/mokro 180/172 kPa – 1 szt. Serweta przylepna o wymiarach 75 x 90 cm wykonana z dwuwarstwowego laminatu PP+PE o gramaturze 60g/m˛. Obłożenie posiada wzmocnienie o wymiarach 25 x 60 cm wykonane z chłonnego materiału SM, łączna gramatura w strefie krytycznej 140g/m˛. Przylepiec na dłuższym boku. Chłonność w strefie wzmocnionej min. 900% odporność na przenikanie cieczy 197 H2O. Wytrzymałość na wypychanie na sucho/mokro 180/172 kPa – 2 szt. Włókninowe serwetki chłonne o wymiarach 30 x 30 cm, w kolorze białym - 4 szt. Przylepna taśma typu rzep o wymiarach 2 x 22 cm, w kolorze białym – 1 szt. Serweta na stolik Mayo o wymiarach 80 x 140 cm wykonana z nieprzylepnej folii PE w kolorze czerwonym o gramaturze 50g/m˛. Szerokość wzmocnienia 60 cm na całej długości serwety. Chłonność 350%, odporność na przenikanie cieczy 188 cm H2O. - 1 szt. Serweta na stolik instrumentariuszki o wymiarach 150cm x 190 cm wykonana z nieprzemakalnej folii PE o gramaturze 35g/m2 w kolorze niebieskim. Dodatkowo wzmocniona w strefie krytycznej włókniną, łączna gramatura 63g/m2. Wzmocnienie o szerokości 65cm na całej długości serwety. Chłonność 350%, odporność na przenikanie cieczy 188cm H2O.- 1 szt. Fartuch chirurgiczny wykonany z trójwarstwowej włókniny SMS o gramaturze 35g/m˛. Rękaw w kroju tradycyjnym zakończony mankietem z dzianiny o dł. 7 cm. Szwy wykonane metodą ultradźwiękową. Wzmocniony do wewnątrz na rękawach oraz w okolicy klatki piersiowej i brzucha dwuwarstwowym laminatem o gramaturze 40g/m˛. Rozmiar L, dł. 128 cm (+/- 3 cm) i XL dł. 138 cm (+/- 3 cm). Fartuch posiada kolorową lamówkę pozwalającą na identyfikację bez konieczności rozkładania. Tylne części fartucha zachodzą na siebie. Wytrzymałość na wypychanie na sucho/mokro min. 326kPa, odporność na przenikanie cieczy min. 100 cm H2O – 1 szt. Kompresy wykonane z gazy o gramaturze 23g/m˛, 17-nitkowe, 8-warstwowe o wymiarach 7,5 x 7,5 cm. Posiadające niebieską nitkę kontrastującą w promieniach RTG. Przewiązane papierową banderolą – 20 szt. Kompresy wykonane z gazy o gramaturze 23g/m˛, 17-nitkowe, 8-warstwowe o wymiarach 10 x 10 cm. Posiadają niebieską nitkę kontrastującą w promieniach RTG. Przewiązane papierową banderolą – 10 szt. Tupfery o wymiarach po rozwinięciu 50 x 50 cm, wykonane z gazy 17-nitkowej. Posiadają nitkę kontrastującą w promieniach RTG – 6 szt. Okrągły pojemnik o pojemności 250 ml z podziałką – 1 szt. Kleszczyki plastikowe typu kocher o dł. – 23 cm – 1 szt. Dren do odsysania pola operacyjnego wykonany z medycznego elastycznego PVC. Posiada wzmocnienie zapobiegające zaginaniu i zasysaniu drenu. Rozmiar CH 24, dł. 210 cm – 1 szt. Końcówka do odsysania pola operacyjnego Yankauer, bez kontroli ssania, rozmiar CH 21, dł. 26 cm – 1 szt. Zestaw zapakowany w wytrzymałą torbę ze wstawką tyvek. W środku umieszczona etykiet z wypisanym składem oraz naklejki do dokumentacji medycznej. Do transportu pakowane w wewnętrzny worek foliowy oraz karton. .

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 11880,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31194,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36126,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31194,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: pl

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31194,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10808,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14631,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10808,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: pl

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10808,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45846,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47050,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45846,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Panep s.r.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: CZ

7.3.4) Miejscowość: Rosice u Brna

7.3.7.) Kraj: Republika Czeska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45846,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5940,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5940,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5940,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mölnlycke Health Care Polska Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: pl

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5940,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48459,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48459,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48459,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mölnlycke Health Care Polska Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: pl

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48459,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13878,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13878,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13878,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mölnlycke Health Care Polska Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: pl

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12850,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11820,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11820,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11820,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group Sp. z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: pl

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11820,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.